Klusbabes 13

Nou ja, zal ik dit dan maar geloven:

Het is een fabel wat iedereen is gaan geloven dat wanneer je zwanger bent je je haar niet mag kleuren. Het kleuren van je haar gebeurt aan de buitenkant van je haar, en trekt niet naar binnen. Er kan dus niks gebeuren met jou of het kindje. Maar omdat  er hormoonsveranderingen in je lichaam ontstaan tijdens een zwangerschap kan het zijn dat je hoofdhuid iets gevoeliger is.  Maar verder kan het absoluut geen kwaad, wij kleuren met een ammoniavrije kleuring dus dat is altijd al zachter voor je haar en hoofdhuid.

hallo was ik weer,

sterretje spannend morgen de echo, ja nu kan het regelen beginnen he. ik zit indd nog te denken aan een cursus, weet alleen nog niet welke. Wat ga jij doen.

En ja april ben wel benieuwd wat jou uitgerekende datum is. En dat van je haar is echt zon fabel.

bieb vind het toch wel spannend hoor met je gekriebel en gedoe in je buik en dan ook nog geen ongie te bekenen. Ik zei dat van die lelijke vrouwen whahaha, had ik ook maar gehoord hoor.

Over fabels en onzin gesproken, heb nou eens uitgezocht wat je nou echt wel en iet mag eten. Want daar is ook zoveel onzin over geschreven. Nou ik ben eruit hoor. dus als iemand ergens aan twijfeld ben momenteel voedsel expert whahaha.

Krijg straks me zussie op visite met der vroend, komen ff echo bekijken.
Die heeft me toch een mop van het jaar hahaha.
Haar kat was kwijt, al vanaf de 20 was ze zoek. Naar de dierenbescherming gegaan en opgegeven bij amivedi en flijers opgehangen. Zagen ze 28 dec. op amivedi een foto van haar kat dat ie gevonden was. zij naar het asiel die kat bekijken en jawel meegenomen en ruim 80 euro moeten dokken. me zusje twijfelde licht of het wel echt haar kat was, maar me ouders zeiden , ja echt dit is Xena.
Thuis aangekomen ging me zussie nog meer twijfelen, vooral toen haar vriend met de kat wou spelen en die niet reageerde op het voorheen zo leuke speeltje en haar andere katten deden blazen naar haar, terwijl het hun mama is. vaag.
Gaat om 5 uur de bel staat daar een mevr. met de echte Xena in haar hand, whahaa heeft ze de verkeerde kat uit het asiel gehaald. wat een mop.

Nou is er een man langsgeweest van amivedi en die heeft ze op de foto gezet. en echt die 2 poezen lijken zoveeeel op elkaar niet normaal. Nu gaat die man een verhaal schrijven over het belang van je kat te laten chippen. want zo zie je maar. als de eigenaar niet komt opdagen na 2 wk gaan de zwerfkatten de verkoop in. Vind ik zelfbest belachelijk vroeg, maar goed. als er dus niemand voor deze poes komt, dan houd me zussie hem, ze heeft er tenslotte betaald. Want ze vind het zielig om haar terug in een kooi te stoppen, want het is een schat van een kat en een echte kroeldoos. dus nu heeft ze haar smurf gedoopt en waarschijnlijk blijft ze dus.

wou dit ff met jullie delen, want vind het zon grappig verhaal. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik de verkeerde kat uit het asiel zal halen. je herkent je eigen kat wel zou je zeggen. Nu heeft zij een cyper en ja daar zijn er wel een ziljoen van hihihi.

xxx Bambi

hier april, gewoon van de betrouwbare babyinfo site.

Haarverf of permanentvloeistof: kan geen kwaad

Onder invloed van je zwangerschapshormonen kan het zijn dat je haar er ineens beter uitziet dan ooit. Het lijkt voller, weelderiger en heeft meer glans. Het kan helaas ook zijn, dat je haar tijdens je zwangerschap ineens futlozer en doffer is dan normaal.

In beide gevallen kun je overwegen om eens een kleurtje in je haar te doen. Of misschien verf je je haar al jaren en ben je gewoon aan een nieuwe kleuring toe. Ook een permanent behoort tot de mogelijkheden waarmee de kapper je tijdens je zwangerschap een metamorfose kan laten ondergaan.

Zowel haarverf als permanentvloeistof wordt samengesteld uit chemische producten. Hoewel deze stoffen in aanraking komen met je hoofdhuid, kunnen ze in de meeste gevallen weinig tot geen kwaad. Als je echter het zekere voor het onzekere wilt nemen, kun je kiezen voor een natuurlijke haarverf, zoals henna.

Een kleurshampoo is ook een goed alternatief voor haarverf: deze is vaak minder agressief. Dit betekent wel dat de kleur ook minder lang blijft zitten en dat je de kleurshampoo dus waarschijnlijk vaker moet gebruiken.

Je krullen kun je natuurlijk gewoon een paar maanden laten uitgroeien. Misschien is dat wel een aanleiding voor een geheel nieuw kapsel! Wanneer je toch weer krullen wilt, moet je er wel rekening mee houden dat je haar, onder invloed van je hormonen, hier anders op kan reageren dan normaal. Dus misschien pakt de permanent niet of zitten de krullen juist veel steviger dan daarvoor.

oja sterretje of was het nou april, oeps weet neit meer

Ook wij hebben al een jongenaam klaar liggen , maar ook voor een meid vinden wij het moeilijk. Hebben er meerdere maar heb nog niet het gevoel gehad.

ff jullie mening klusbabes. zal niet me favoriet onthullen maar de 2e naam word Melody en dan moet 1 van de volgende er dus voor hahah. wat vinden jullie het leukst.
(nu weet ik dat namen heel persoonlijk zijn, maar ben gewoon benieuwd)

Silvie
Cailin
Jaylie
Amy
Charissa

krijg net een berichtje van me zusje, word later  , kan dus nog ff wat langer forummen

xx Bambi

He hallo,
Voordat ik mijn bed induik op deze nationale poepdag (hoezo obstipatie als je zwanger bent............).
April je mag echt gewoon je haar verven! Zelfs op deze site zeggen ze het, daar had ik dat stukje vandaan wat ik hier gecopieerd had........en wat bambi net ook heeft gedaan zag ik. Fijn dat alles goed was bij de VK.
Bieb: ook last van spinnetjes? Wanneer ga je nou testen??? Heb er zo'n goed gevoel bij bij jou!
Linda: weer een beetje opgeknapt? Wat fijn dat je moeder bij je is, kon ook niet anders toch? Die zorgt ervoor dat het allemaal goed komt bij jullie, weet ik zeker! Geloof wel in engeltjes..........(alleen niet in god).
Ehmmmmmm, ben de rest alweer vergeten!

Ik kruip lekker mijn bedje in.
Ben moe, heerlijk dus.
Heb volgende week vrijdag mijn eerste echo, weet niet meer wie het vroeg.
Aan de ene kant denk ik heel vaak, ach dit zit goed, veel maagzuur, moe, darmen die veel rommelen, steekjes in mijn buik.
Aan de andere kant, van de week had ik een dag zulke zere tieten.......en nu voel ik ze wel maar niet zo erg als van de week..........
Ik ben continu aan het kijken of ik al bloedverlies en wordt horendol van mezelf........
We gaan het zien, ik ga maar gewoon van het slechtste uit, dan valt het altijd mee!!!

Fijne avond allemaal!!!

Leuke namen hoor bambi!
Ik ben zelf meer van de oer hollandse namen, maar mijn mannetje wat minder.
We hebben dus een naam voor een meisje en een voor een jongen.
En mochten we twee jongens krijgen, want we willen twee kindjes als het lukt, hebben we ook al tweede namen.
Die wil ik wel noemen.
Onze tweede naam voor een jongen wordt Gijs (briljant!!!) en voor een meisje Kate!
De favorieten zeg ik dus niet............hihihi

nou me visite is er dus al, dus ga vliegen.

whaha rimke nat.poepdag. indd. , maar ik hou dus niet van hollandse namen, ik vind gijs meer een naam voor een hond hihihi. maar ja dat bedoel ik dus ,et dat namen zeer persoonlijk zijn.

ga nu vliegen.

xxx bambi

Terug
Bovenaan