hallo was ik weer,
sterretje spannend morgen de echo, ja nu kan het regelen beginnen he. ik zit indd nog te denken aan een cursus, weet alleen nog niet welke. Wat ga jij doen.
En ja april ben wel benieuwd wat jou uitgerekende datum is. En dat van je haar is echt zon fabel.
bieb vind het toch wel spannend hoor met je gekriebel en gedoe in je buik en dan ook nog geen ongie te bekenen. Ik zei dat van die lelijke vrouwen whahaha, had ik ook maar gehoord hoor.
Over fabels en onzin gesproken, heb nou eens uitgezocht wat je nou echt wel en iet mag eten. Want daar is ook zoveel onzin over geschreven. Nou ik ben eruit hoor. dus als iemand ergens aan twijfeld ben momenteel voedsel expert whahaha.
Krijg straks me zussie op visite met der vroend, komen ff echo bekijken.
Die heeft me toch een mop van het jaar hahaha.
Haar kat was kwijt, al vanaf de 20 was ze zoek. Naar de dierenbescherming gegaan en opgegeven bij amivedi en flijers opgehangen. Zagen ze 28 dec. op amivedi een foto van haar kat dat ie gevonden was. zij naar het asiel die kat bekijken en jawel meegenomen en ruim 80 euro moeten dokken. me zusje twijfelde licht of het wel echt haar kat was, maar me ouders zeiden , ja echt dit is Xena.
Thuis aangekomen ging me zussie nog meer twijfelen, vooral toen haar vriend met de kat wou spelen en die niet reageerde op het voorheen zo leuke speeltje en haar andere katten deden blazen naar haar, terwijl het hun mama is. vaag.
Gaat om 5 uur de bel staat daar een mevr. met de echte Xena in haar hand, whahaa heeft ze de verkeerde kat uit het asiel gehaald. wat een mop.
Nou is er een man langsgeweest van amivedi en die heeft ze op de foto gezet. en echt die 2 poezen lijken zoveeeel op elkaar niet normaal. Nu gaat die man een verhaal schrijven over het belang van je kat te laten chippen. want zo zie je maar. als de eigenaar niet komt opdagen na 2 wk gaan de zwerfkatten de verkoop in. Vind ik zelfbest belachelijk vroeg, maar goed. als er dus niemand voor deze poes komt, dan houd me zussie hem, ze heeft er tenslotte betaald. Want ze vind het zielig om haar terug in een kooi te stoppen, want het is een schat van een kat en een echte kroeldoos. dus nu heeft ze haar smurf gedoopt en waarschijnlijk blijft ze dus.
wou dit ff met jullie delen, want vind het zon grappig verhaal. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik de verkeerde kat uit het asiel zal halen. je herkent je eigen kat wel zou je zeggen. Nu heeft zij een cyper en ja daar zijn er wel een ziljoen van hihihi.
xxx Bambi