Klusbabes 13

hoi nog ff snel voor het slapen gaan.

Renee goed dat je het weer aandurft op de wolk.
Kanneel kan je gewoon eten . in kaneel zit een bepaakde stof wat niet oke is, maar als jij je niet heel de dag volstopt met kanneel producten is er niks aan de hand, dan kan je nooit de hoeveelheid binnen krijgen die schadelijk voor je is.
Cola, koffie en thee max 4 per dag. i.v.m   caffeine he.

Linda heel grappig verhaal met de bevallingsfoto's hihihi. hetzal je maar gebeuren he.

Pip ik heb de reacties vanmiddag gelezen op je topic en moet zeggen dat ze je echt goed raad konden geven he. je hebt er vast iets aangehad.

Bieb spannend, wel testen morgen voreg hoor. en ja ik heb ook meer last van aambeien hahaha dus kan indd van het vele poepen komen die rode veeg.

Jacqy hoe gaat het met jou? je staat op rust hahaha. vind ik altijf een leuke tijd om alvast te oefenen  voor de klusperiode.

phoebe is ga eens kijken op die hyves, voor mij is het geen probleem ben tenslotte al zwanger, ik snap de meeste meiden wel, maar als het goed is heb je het zo gedaan dat je ziet dat we vrienden worden met phoebe en niet met phoebe klusbabe ? als ik het goed begrijp.

meiden wat zijn er hier toch veel met een voorkeur voor nederlands namen, nu snap ik waarom al die namen zo hoog in de top 10 staan. whahaha. ik vind het helemaal niks. ik ga dus wel voor de engelse namen.
Het neefje van pip is dus een van me favo's voor een jongetje/ hihih

ga maar naar me ventje, want het is veel te laat voor deze zwangere.

xxx Bambi

Volgens mij benje idd Diana, ikheb net 1 uitnodigng ontvangen.
ook het profiel heb ik onzichtbaar gemaakt.
Ik had eerst alleen de krabbels onzichtbaar gemaakt, maar nu is alles onzichtbaar.

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

Bieb: heb je al getest?? hopelijk was dat bloed gisteren van het poepen haha, we horen het wel meid, succes O en wat die hartkloppingen betreft, dat kan geen kwaad hoor, ik heb dat ook haha wat heb ik eigenlijk niet, Ik ben er een aantal keren voor naar de ha geweest, en alles was goed, en dat kan komen van zenuwen spanningen stress, het zakt vanzelf weer

piP: wat fijn dat je veel reacties op je topic hebt gehad, als ik alles zo lees, gaat het met mij gynbezoekjes toch heel anders, ik heb 1x een inwendige echo gehad en na de clomid behandelingen heb ik geen 1x een echo gehad om te kijken of ze groeien, Ik denk dat ze zelf niet weten wat ik nou eigenlijk mankeer, hahaha,

Hapy: joehoe waar ben je, doe je het rustig aan dit weekend meid

Rimke: ben je lekker uitgerust vandaag,

Meiden ik ben er weer vantussen, ik ga me kleren aantrekken , vanmiddag ben ik er weer eventjes

xxxx linda

Meiden, ff heeeeeel snel moest om 9 uur beginnen whahaha. Mag van mezelf wel wat speling hebben want heb een lange dag. Nu tot half vijf dan tot zeven uur vrij en dan weer beginnen ivm met receptie, als ik er aan denk voel ik nu mn voeten al hihi. heb al jullie verhalen gelezen maar, heb dus echt geen tijd om te reageren, sorry ......
Sterretje, wil jou wel ff heel veel succes wensen met je 20 weken echo.....lueuk he dat je dan straks misschien het geslacht weet.....maar ook wel spannend he zo n uitgebreide echo !!!!!!
Bieb, zal voor je duimen meis

Meiden, moet nu echt weg, fijne dag en waarschijnlijk tot morgen en heel miss tot vanaaf, ff tussen de bedrijven door ...... haha

Kusssssss happy

Terug
Bovenaan