Klusbabes 13

geeft niks meid,

dan moet je je ff aanmelden op de hyves van phoebe, die houd ze onzichtbaar voor niet vrienden, dus heel discreet, maar daar kunnen dus speciaal voor de klusbabes die weinig of niet kunnen forummen terecht met krabbels. jij bv. kan wel op je werk kijken op hyves, maar het forum is wel een beetje gevaarlijk he. dus vandaaar de phoebe klusbabe profiel, snap je hem anders ff teruglezen.

Met mij gaat het wel goed hoor. van de week 1e echo die helemaal oke was, voorzover ze dat al kunnen zien zit alles er op en aan bij die frummel. Voel me ook goed, soms wat moe, maar verder geen klachten.
Over dat verhuizen. ja dat heb je ff gemist. we mogen vanons zelf alleen deze maand nog reageren op een huis (huur, gaat via puntensysteem) en als we dus deze maand geen huis aangeboden krijgen dan blijven we dus het komend jaar hier op de flat, en gaan we aan de babykamer beginnen. snap je.

ga nu echt ff wat in huis doen, kom zo nog ff buurten.

xxx bambi

Hey Bambi,

Vind ik wel een hele goede gedachte. Deze maand nog reageren op een huis en anders helaas niet meer. Je stelt toch een periode beschikbaar en dan weet je zelf ook waar je aan toe bent.
Ik zal dalijk even aanmelden bij phoebe. Even teruglezen hoe ik dat kan doen. Wel goed idee zeg. Alleen even kijken of ze me accepteert, want ze kent mij natuurlijk nog niet. Kan ook niet al te vaak op hyves zitten op mijn werk, maar in ieder geval 1 keer per dag lukt dat wel (uitzonderingen daar gelaten). Spreek nu ook al een paar klusbabes via mail. Scheelt ook weer, word ik toch nog bijgekletst.
Sterkte met het huishouden.

Groetjes, Linda

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) Bianca, 3e ronde na mk ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje  (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16) Phoebe 7e ronde 1ste kindje
17)
18) Linda 2e kindje , 10e ronde deze keer geen clomid
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje
3)
4)
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Dag meiden, ik meld me weer een keer. En ik denk wel de laatste.. Na een jaar van klussen, hopen, en teleurstellingen ben ik het even zat.  Rond me heen worden steeds meer leeftijdsgenoten zwanger en in mijn familie ook al twee nichtjes. Mijn beste vriendin is inmiddels 4 maanden en  kan het (logisch!!) niet over veel anders meer hebben. Ik  praat en lach mee, maar vanbinnen huil ik.    

Ik lees nog wel eens mee hoor,  zomaar een paar fragmentjes want jullie schrijven echt veel!

Bedankt voor alle opbeurende woorden, voor jullie verhalen en de gelukkigen  die zwanger mogen zijn: GEFELICITEERD! En wat goed dat jullie blijven kletsen hier.

Chris        

Nog even een laatste update:  
Door de feestdagen (gyn op vak.) kan ik pas volgende week voor mn HSG (baarmoederfoto) en heb ik eergisteren pas de uitslag van de  voorgaande testen bij de gyn. gehad.  Met mijn mannetje is alles goed, genoeg activiteit, genoeg  celletjes enz. Bij mij zag ze een aantal witte vlekjes op de echo-foto, maar nog niks verontrustends. Verder heb ik genoeg eitjes, alleen de  concentratie  van  "iets" (mijn man heeft de telefoon aangenomen toen de gyn belde, ik was op mn  werk)  zou rond de eisprong groter moeten zijn en dat is bij mij hetzelfde als andere dagen van de cyclus. Er zijn medicijnen voor, maar die kan ik pas krijgen als ik wat ben afgevallen. (Ik  loop nu bij de dietiste, want ik wil echt alles eraan  doen.  En die 15 kilo's teveel  moeten er nu eindelijk echt af..) Na de HSG hoop  ik de gyn zelf nog even te spreken voor een diagnose en dan zien we wel weer verder.  Nu ga ik maar weer even naar de drogist om een nieuwe lading  "afweergeschut" voor de rode duivels. Groetjes, Chris    

Hey Chris, ik zag inderdaad in de roze wolk dat je al een hele tijd bezig bent. Ik begrijp heel goed dat je het nu even zat bent. Ik hoop dat je heel snel positief nieuws van je gyn mag krijgen en dat je snel zwanger mag zijn. Heel veel sterkte en hopelijk mag het nieuwe jaar je goed nieuws brengen.

hoi chris,

Wat ontzettend balen dat het weer niet zo mog zijn. Ik snap je wel als je afstand neemt. je moet doen waar jij je prettig bij voelt. jammer dat er nog niet veel vaart in zit bij de gyn. wel goed dat je iig eitjes aanmaakt en dat de zwemmers van je man oke zijn. nu hopen dat er toch het een en ander gaat gebeuren daar binnen. want overgewicht is niet altijd een rede dat je niet zwanger raakt. ben ook zwaarder dan toegestaan en bij lukt het ook. ik hoop dat je ook af wil vallen om jezelf prettiger te voelen natuurlijk en niet omdat een gyn het zecht he. zet hem op. ook voor jou komt ooit dat moment.

succes met alles.

xx Bambi

zo het huis is weer weekend glag, maandag weer hoor hahaha.
als ik zo naar me familie kijk ben ik echt verreweg de schoonste, ik snap   dat ook niet zo goed dat iemand er zon grafzooi van kan maken hahaha. Dat kan zoiezo niet als je beesten heb, dan moet je meerdere keren in de week aan de slag. maar ik sta echt niet elke week me ramen te lappen en me kastjes uit te mesten hahaha.

zo echt gaan douchen anders kom ik nooit weg hhaha.

xx bambi

Terug
Bovenaan