Klusbabes 13

Hey meiden, daar ben ik weer!

Hoe is het met iedereen? Lees dat Sterretje vandaag(?) haar echo krijgt (in ieder geval binnenkort), spannend!!! Lijkt me echt heel leuk en wat schiet die tijd toch op zo he.

Rimke, ik weet niet of ik je de vorige keer al had gefeliciteerd met je zwangerschap, maar anders bij deze!!
Zie dat jullie er ook weer een nieuwe klusbabe bij hebben, phoebe... Hoi Phoebe , ik ben Linda(2) en ben tijd actief geweest op het forum, maar laatste tijd heb ik het behoorlijk druk en zit ik nogal vaak bij de gedachte van een kindje, wat niet erg goed is (zoals ik er mee bezig ben dan) en was laatste tijd ook beetje  in een dipje, waarschijnlijk door de drukte. Maar af en toe kom ik gewoon weer kijken, want ik kan toch niet zonder de klusbabes.

Moet vandaag de administratie doen, dus als dat niet opschiet zit ik lekker lang achter de pc!!!

Groetjes, Linda

he linda2!

Hoe is het met je? Fijn dat  je er weer eens bent! Hoop voor je dat het iets beter gaat!

Phoebe, ik heb via bambi gekeken wat er precies bij mijn profiel staat als ik vriendjes ben en er staat niets bijzonder dus ben ook maar vriendjes geworden! haha meiden je ziet echt niets hoor!

Ik heb echt zo lekker geslapen vannacht! heerlijk!

Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

Wat een opgewekte Jacqy, gezellig hoor. Met mij is alles goed. Begin alleen nu alweer te denken, misschien ben ik wel zwanger, heb ik nu mijn klusperiode, er gaan allemaal baby's door mijn hoofd heen. Oftewel, ik ben er veel te veel mee bezig, maar ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. Ik doe mijn best, maar ja... ach ja, nog een jaartje door bijten (hoop dat het toch een stuk korter is, maar ga nu nog maar van een jaar uit voordat ik zwanger ben), dan overleef ik het wel .
Hoe is het verder met jou? Net over je nod dagen heen?

met mij gaat het goed. zit nu in mijn "wacht dagen" haha... maar we zijn vast aan het oefenen hoor! hihi
Wanneer is jouw nod?

Ik ga er vandoor... even onder de douch en dan naar de stad.

liefs Jacqy

met mij gaat het goed. zit nu in mijn "wacht dagen" haha... maar we zijn vast aan het oefenen hoor! hihi
Wanneer is jouw nod?

Ik ga er vandoor... even onder de douch en dan naar de stad.

liefs Jacqy

Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer wanneer mijn nod is. Het duurt in ieder geval te lang. Ergens rond de 22ste denk ik. Maar ik ben sinds kort aan de pillen bezig (kom even niet op de naam, zorgt voor een regelmatige cyclus en is gewoon in de winkel te koop), dus met een beetje geluk heb ik al eerder mijn nod.
Veel plezier in de stad!!

hoi meiden,

Phoebe het is gelukt hoor.

jacqy veel plezier in de stad

happy werkse, en niet te gek doen he.

linda2 gezellie dat je weer ff komt buurten. ik vind het niet raar hoor dat je er heel erg mee bezig bent, dat zijn er meerdere hier. Dat hoort er eigelijk ook gewoon bij. als je eenmaal die stap neemt dat je een kindje wil, dan kan je ook bijna nietanders als er veel mee bezig zijn. het enige wat ik voor je hoop is dat het snel mag lukken.
miss moet je rimke eens vragen om te pendelen. heeft ze voor de andere meiden ook gedaan en toevallig kwam haar eigen voorspelling van zichzelf uit. het wil niet altijd wat zeggen, maar gewoon voor de fun. zwanger worden moet ook leuk blijven natuurlijk. Ik weet het heb wel makkelijk praten, is natuurlijk bij mij wel redelijk snel gegaan zonder slag of stoot. ik prijs mezelf ook zeer gelukkig en vind het echt rot voor sommige hier dat het niet zo makkelijk gaat.

moet straks echt iets in huis gaan doen. blegg. doe wel alleen ff stoffen zuigen, heb verders geen zin. dan nog douchen en vanmiddag met me man op behang jacht. althans we gaan ons orienteren op welke kleur we nu eigelijk willen en wat bijelkaar past. nog nietkopen, want deze maand kan het nog gebeuren dat we evt. gaan verhuizen.

xxx Bambi

Hey Bambi,
Ik heb even een stuk gemist, ga je binnenkort verhuizen? Of waarom misschien deze maand? Hoe gaat het verder met de zwangerschap? Veel kwaaltjes of valt het juist reuze mee?
Ik vind het niet erg dat het wat langer duurt (want dat valt eigenlijk nog wel mee, zijn pas vanaf juni bezig), maar iedere keer het afwachten. En ik kan er niet zo goed tegen, dat ik anderhalve maand/twee maanden echt zoiets had van nou ja... maakt me niet uit als het langer duurt, maar nu moet ik er echt veel te veel aan denken.
Maar lijkt me wel leuk als er gependeld wordt. En ben de laatste tijd me er ook echt bij aan het neerleggen dat ik iedere keer moet wachten. Het is nu eenmaal zo. Wil als ik hier op het forum mee klets niet iedere keer zo negatief zijn en over mezelf en mijn gedachte hebben. Wil weer gewoon de vrolijke linda zijn.
Dus vanaf nu: Ik ben weer de vrolijke linda en probeer wel  bij te houden wat hier allemaal verteld wordt, maar kan niet al te vaak meer online komen, dan schieten er te veel andere dingen tussendoor (zoals mijn mannetje en het huishouden).
Sorry voor het verhaal.

Terug
Bovenaan