Klusbabes 13

hey renee: ik ben niet verkouden maar die druk kan ook denk ik komen omdat ik nu zo erg met mezelf bezig ben met me zelf weer op de rails te krijgen zeg maar

lekker meid lekker lang lezen op je bedje ik wou dat ik dat nog lekker kon doen hahaha
En strijken als je eenmaal bezig bent ben je zo klaar haha

xxx linda

Hoi meiden,

Jeetje ben weer ff verder zeg voordat ik de hele mikmak heb bijgelezen !!!!! Weet ook de helft niet meer sorry hoor.....merk gewoon dat als je zoals ik niet meerdere malen per dag kan lezen hier je errugggggg veel moet bijlezen en dat het af en toe onmogelijk is om op iedereen te reageren. Het is niet dat ik dat niet wil maar, soms lukt het gewoon niet

Linda; wat vervelend joh met je hoofd. ga je nou niet gek lopen maken he ..........mn vader ziet er trouwens erg tegen op. Dat komt waarschijnlijk omdat ze hebben gezegd dat het een pijnlijk onderzoek wordt!!! Ze gaan wat weefsel uit zijn prostaat weghalen om op kweek te zetten. Zal blij zijn als alles weer achter de rug is, kan geen ziekenhuis meer zien !!!

Bambi; ben benieuwd hoe het afloopt met je vriendin. Hoop voor jou dat alles weer goedkomt !!!!! Wat een verhaal trouwens van die kat he ....vergeet het iedere keer dus beetje laat hihi

Sterretje; zit je nog op je wolk meisje?

Pip; hoe is het gegaan lieverd??????

Rimke; gelukkig toch ook weer wat klachten he.... fijn dat je eerder kjan komen meis !!!

Kruimels; je was nu nog later als kruimels tijd he haha

Bieb; jeetje dat wordt spannend dan he .....trouwen

Liefs happy

Renee; wat lief dat je mannetje ook zo snel mogelijk zwanger wil worden....ze zullen dat allemaal misschien wel willen maar, ze zeggen het niet zo snel he....... Ben je lekker aan het strijken? Erg he .... dat huishouden op je vrije dag bah bah bah

Klaasje; lekker vooruitzicht meid, vakantie geboekt !!! We gaan er gewoon vanuit dat je zwanger op vakantie gaat he haha

Nou meiden, hier nog steeds een soort van ongie gevoel maar, net iets anders haha duidelijk he .........nog een paar daagjes wachten pfffff

Kussss happy

Zo pffff vanaf vandaag weer op mn eten letten. Valt niet mee hoor, zit nu aan een appel want, moest iets hebben. Wil altijd gelijk na 1 dag resultaat zien maar, dat zal niet lukken he hahah. Wil er tien kilo afhebben, vanmorgen de ass. van de ha gebeld of dit gewoon moscht ivm zwanger worden en is geen probleem ( weet niet meer wie dit van de week nog meer vroeg ) als het maar niet een heel streng dieet is. Dus.....ik ga ervoor !!!!

Liefs happy

Bah ben nu aan het strijken maar niet van harte!

ik wilde nog wat zeggen maar ben het kwijt....

O ja
happy je moet nu toch wel echt een hyves aanmaken...Dan kun je mee kijken met de klubabes hyves! en sterretje ook!! Mamoetje had al een aangeaakt zag ik. ik heb je uitgenodigd om vriendjes te worden!

ik ga maar weer verder met de strijk....

Een leuk ding aan vandaag....ik een gyros!! jamjam lekker stinken!!

Nee dat is ook zo renee, dat kan ik ook niet hoor dat hele strenge. Ik hoop dat het me gaat lukken .....ga mn best doen !

Ff over dat hyves, ik heb daar gewoon echt geen tijd voor !!! Ik kom al amper aan dit forum toe ....... Als alles straks weer wat rustiger wordt wil ik het wel doen maar nu......pffff ben blij als ik ff op de bank kan zitten haha

liefs happy

Ga ff lekker onder de zonnebank jummie ......mn mannetje is net thuis en die zegt ga jij maar ff lekker liggen dan doe ik het eten wel ..... lief he, we hebben lekker boerenkool, heerlijk, alleen zonder worst, snik das te vet hihi. Vandaag ook nog een meevallertje. mn mannetje had natuurlijk 3 weken vakantie maar na 2 dagen ging hij natuurlijk onder het mes !!! Nu krijgen we die drie weken lekker uitbetaald...... das mooi !!!

Liefs happy

Terug
Bovenaan