Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb ook wat gemist wat is er allemaal aan de hand met je kleine ventje en waarom moet hij zo vaak geoopereerd worden. is dat omdat hij te vroeg geboren was???
@april: ja aan het 200 punten extra-dieet, whahahaha.
Er zit al 6 kilo aan
Je kunt je uitger. datum in de wolk zetten, is wat duidelijker voor iedereen
happy: ik ga harstikke duimen draaien voor je meid,
sterretje: ik probeer me ook rustig te houden als ik al die gekke dingen voel hahah, maar soms is het vervelend maar ja het kan geen kwaad en dat is het belangrijkste
meiden ik ga stoppen ik ga zo weg en me mannentje wil achter de laptop
iedereen een fijne avond en tot morgen
hey anoeska: nee hoor dat is niet omdat ie te vroeg is geboren, maar hij is eerst aan zijn beide ogen geopereerd en nu wordt ie aan zijn piemeltje geopereerd omdat die heel erg vernauwd is en steeds ontsteekt, dus vandaar haha
linda:
veel sterkte ermee is niet niks want je voelt je eigen zo machteloos..geef hem maar eeen dikke knuffel van ons...
wil iedereen hier het geslacht weten van zijn haar kind of toekomstje kind? ik zou het misschien wel willen weten maar ben zón flapuit dat dan binnen no time iedereen het weet en dat wil ik niet.
dus denk dat ik het maar niet vraag als het eindelijk zo ver is...