klusbabes 14

hier ben ik weer,

lekker zuurkool met spek van mijn moeder gehad dus hoefde net maar op te warmen

essey: theunisbloempillen???? wat is dat en is dat om je cycles goed te brengen??
                       heb altijd een regelmatige cycles gehad van 28 dagen jij ook? alleen na +/- 4 maanden na ik gestopt ben met de pil (want was al voor mijn huwelijk gestopt maar tot die tijd met condooms gedaan.) is het dan 30 dagen dan 33 dan 29 en zijn de eerste 3 dagen bruin slijm niet echt rood bloed.... had jij dit ook?

Ze hebben verleden jaar met succes een hele grote blaastumor bij hem weggehaald. Nu moest hij pas onder narcose voor controle en toen zagen ze dat er een bepaalde afwijkende waarde bij zijn prostaat was. Nou kan dit zijn doordat hij om de week moet spoelen in het ziekenhuis voor zijn blaas ( dit gaat via zijn prostaat ) maar dat was niet met zekerheid te zeggen. Nu hebben ze vandaag met een prostaatonderzoek wat weefsel weggenomen en dat wordt nu op kweek gezet. Afwachten dus .....

xxxxx

happy:

ik heb 2 jaar geleden weight watchers gedaan is ook punten tellen ben bijna 20 kilo afgevallen (zit inmindels wel weer 5 kilo aan) maar dit in2 jaar. maar het werkt perfect en je hebt geen honger

liefs anoeska

Dag dames,
Zo weer druk aan het chatten zie ik. Ik wil steeds eerst alles lezen, staat er weer een lap tekst bij.

@happy: nog even wachten en dan hoop ik voor je dat de week omvliegt. En die buikkramp, tja het zou me niet verbazen.
@linda: maak je niet gek. Ik ken het gevoel, maar laat je er niet door leiden.
@bambi: je klonk nog niet helemaal overtuigt. Ik ben benieuwd wat je besluit.
@april: wanneer ben je nu uitgeteld?

Hey anoes, wat ik doe komt idd ongeveer op hetzelfde neer als de weight watchers. Wat ongelovelijk knap joh 20 kilo.....je mag trots op jezelf zijn hoor !!!! Meestal hoor je wel dat er dan weer wat bijkomt he .....maar ja dan zijn het er nog 15 !!!!!

liefs

Terug
Bovenaan