klusbabes 14

Sterretje; ik ben volgens mij 3 kilo aangekomen, maar we hebben zelf geen weegschaal dus ben laatst bij mijn ouders gaan wegen.
Wij vinden het wel een leuke verrassing dat we met de geboorte pas weten wat het geslacht is. Ja het zou wellicht voor een paar zaken wel praktisch zijn, maar anderzijds.....

@april en anouska: Nou, ik moet zeggen dat ik veel te nieuwsgierig was om het af te wachten. Maar zijn jullie de babyzaken al in geweest. Het is ontzettend moeilijk vind ik om unisex kleding te vinden. Maar goed. Het was mijn eigen nieuwsgierigheid die het overwon. We hebben ook besloten het niemand te vertellen.

sterretje:
je hebt helemaal gelijk als je dan van die unisex kleertjes koopt moet je eens kijken na de bevalling of dat hij/zij ze veel aan hebt je vind dan met kleurtjes toch het leukst...

Ja, dat is waar, unisex kleertjes is toch lastiger, maar je hebt nu veel van die felle kleurtjes: groen en oranje, die kunnen wel voor beide, toch? Of doe ik ons kindje dan al te kort, hi hi. Nou ja ik hoop ook maar op leuke kraamcadeautjes en ik heb veel rompertjes van fam en vrienden gehad (zowel jongens als meisjes).

Hey meisjes!

Wat is het hier gezellig! Lekker keutelen over kleertjes en namen...leuk..zucht...

Happy,  wat spannend dat je bijna je NOD hebt! Vind dat jij ook wel een keertje aan de beurt bent nu! En we zouden allemaal weten hoe jouw kindje is verwekt als het nu raak is, dat zou wel extra grappig zijn! hihi..

Terug
Bovenaan