klusbabes 14

Oh ik word echt gek van mezelf, heel mijn hoofd zit vol met snot. Mijn neus is gewoon al knalrood van het snuiten. Ik heb echt medelijden met ons kindje, volgens mij is dit de eerste week dat hij/zij geluiden hoort. Lekkere kennismaking met je moeder die steeds hard snuit en niest, hi hi. Nee maar serieus misschien een beetje raar maar soms snuit ik zo hard dat ik me afvraag wat die kleine ervan vindt.

Sorry April, volgens mij had jehet al eerder gevraagd en heb ik daar nog geen antwoord op gegeven...oeps....

Ze hebben het echt heel mooi gehad. Ze zijn een groot deel van de vakantie in Lima geweest (ivm de trouwerij die ze hadden) en hebben een aantal dagen in cusco (?) doorgebracht...en een aantal hele mooie dingen bekeken en gedaan (die namen onthoud ik allemaal niet).

Jij was er toch ook geweest of heb ik dat helemaal fout?

Hey pip,

Jij gaat je toch ook niet van alles in je hoofd halen he.......daar is lin ook al mee bezig. Klinkt allemaal wel vaag ja  .... klinkt bijna alsof.......

Kusssssss

Pip Stip: Ik had het inderdaad al eerder gevraagd, maar dat geeft niet, ik kan het soms ook niet bijhouden. Ja, wij zijn er ook geweest, gaaf hoor.

Tja wat die steken betreft, je hebt geen idee hoe je cyclus zit, toch?

Hey meiden, hoe is het met iedereen? Klusbabes 14 alweer, schiet op. Heb nog geen tijd gehad om iets bij te lezen, zag alleen dat Essy zwanger is. Gefeliciteerd!!! Hopen dat alles goed gaat en dat je er lekker van kan genieten?
Weet iemand hoe het met Rimke is? Die was van het weekend zo onzeker. Is ze er weer bovenop?
Ik ga ook even snel op hyves kijken, want daar heb ik ook nog geen tijd voor gehad.

Hahah april, die kleine denkt vast, waar kom ik nou terecht .......Denk dat pip gelijk heeft en dat een van de eerste dingen is die hij of zij doet niesen en hoesten is !!!!!

Ha Ha, nee maar serieus Pip, zou die kleine daar geen last van hebben. Kun je het je voorstellen, lig je net lekker te slapen of te dobberen in wat vruchtwater, gaat je moeder even onwijs hard haar neus snuiten, dan stuitert hij/zij toch wel.

Terug
Bovenaan