klusbabes 14

Ik heb idd geen idee april hoe m'n cyclus is daarom vind ik het ook zo dom! En ik ben helemaal klaar met het wachten op niks.

Weten wij eigenlijk jouw echte naam ook April?

Hey Linda! Hoe is het ermee? Met Rimke gaat het wat beter geloof ik, ze mag dacht ik morgen voor de echo en wij gaan er allemaal vanuit dat dat heeel veel rust voor   haar brengt en dat alles goed is. (heb ik toch goed dames dat dat morgen is?)

Ik denk wel dat hij/zij het hoort of voelt maar dat kan geen kwaad lijkt mij.

En trouwens ik denk niet dat hij/zij er rekening mee houdt als hij/zij straks midden in de nacht in jouw buik gaat voetballen/koppeltjeduiken/breakdancen en jij eigenlijk wilt slapen...

He hallo,

Wat een ge-ouwehoer zeg, ha ha ha, leuk hoor. Kan ik alles weer door gaan lezen. Ik reageer trouwens al helemaal niet op zwangeren, behalve hier. Ik blijf niet aan de gang.

Anoeska, ik ben ook verpleegkundige en bij ons op de afdeling hoef je vanaf 3 maanden eigenlijk al geen nachtdiensten meer te draaien. Ik weet niet eens precies hoe dat in de CAO staat.

Tnx meiden voor alle positieve reacties, de sexuoloog vond het ook echt geweldig. Ze zei alleen dat ik rekening moest houden dat het niet altijd zo goed gaat en dat we nog best een terugval kunnen krijgen. Ja ja ja weet ik ook wel, maar dit hebben we vast. Nu maar hopen dat het raak is...
Manlief had trouwens spierpijn van het klusssen!! Wahahaha! We hebben het blijkbaar al erg lang niet meer in die stand gedaan en nu loopt ‘ie te zuchten en te kreunen. Lach me rot…

Ik ga ff was vouwen en nog rondje hardlopen.

Toedelodoki

hoi meiden,

gut ooh gut. ruim 3 pagina's om te lezen, weet niet of ik daar zin in heb hoor. kan het gewoon niet bijhouden af en toe. en heb er binnenkort toch geen tijd voor hahah.
We gaan verhuizen !!!! We hebben vanacht echt allebij heel rot geslapen, we waren geloof ik allebij hard aan het denken hihihi. maar we gaan het toch doen. pfff wel veel werk hoor.
En dan moet ik ook nog verf gaan uitzoeken of waterbasis anders mag ik niet een verfen heb ik gehoord, weet iemand dat ? heb hetnamelijk al van 2 mensen gehoord in 1 dag.
We krijgen volgende week dinsdag geloof ik de sleutel al, gaat wel snel, dus nog ff een paar dagen vrij en dan zien jullie me de komende maand heel wat minder komen buurten.

ga nu eens kijken of ik wat kan bijlezen, maar heb maar 10 min de tijd whihih,

xxx bambi

Terug
Bovenaan