klusbabes 14

Uhm...wat denkt happy dan? (ben ik scheel, heb echt niet gezien).

Volgens mij zijn jij en sterretje onze naamloze dames hier...volgens mij weten we haar naam ook niet.

Nee hoor, ik heb geen vermoeden april, zou ik een vermoeden kunnen hebben dan?

Wahah, gaaf Bambi, dat gaat wel snel zeg! Verf op waterbasis kan volgens mij geen kwaad, en gewoon lekker de ramen open om te luchten. Muurverf is vaak op waterbasis, lakken van kozijnen laat je dan gewoon je mannetje doen (is toch K.. werk).

Klaasje, hi hi spierpijn bij je mannetje, lachen, tja hij moet er iets voor over hebben.

Klaasje, ik lach me slap...loopt je man nu te piepen dat ie spierpijn heeft. Hij zou moeten juichen dat het zo leuk was gister! Echt leuk voor je dat het goed ging!

Bambi, gefeliciteerd met je nieuwe woning! Wat leuk!

Happy; het wordt spannend voor je! Vooral met die klachtjes.....Hoop het voor je. Las net ook weer een berichtje dat je krampjes hebt, als dat dan maar niet een naderende ongi is.....
Reageer ook niet meer op die zwangere dozen hoor, alleen nog voor de klusbabes
Ik hoop dat uitslag van je vader goed is....

charlotte; hartstikke leuk als je mee wilt denken. Ik moet eerst maar eens bekijken wat het allemaal gaat kosten haha. Ach, ik denk dat het zoveel kost als je wilt uitgeven. Trouwjurk krijg ik van ouders (ga ik tenminste van uit haha), taart troggel ik wel even van mijn oma af, ringen geef ik niks om, dus dat hoeft niet duur te worden. Mag je nu 1 of 2 getuigen vragen, ik weet al wie ik in ieder geval vraag, mijn broertje. Oke, ik hou er over op, het gaat hier niet om trouwen maar om baby's haha

Anouska; ik heb 1,5 jaar geleden ook de weight watchers gedaan en ben 16 kilo afgevallen, Weet je wat wij vaak deden. Ik ging samen met vriendin lijnen. Dan gingen we eerst wegen, en dan gingen we gelijk weg, en dan riepen we altijd, zo nu gaan we naar de friettent! Al die wijven kijken, haha lachen. en dan gingen we ook echt friet eten. hmm. was goed vol te houden de WW, je mag in principe alles, als je maar op je puntjes let.

Pipstip; Ik heb ook wel eens vervelend gevoel gehad, boven schaambeen, bij baarmoeder volgens mij. Als je over bobbel reed ofzo, dan voelde het heel vervelend. Ik geloof dat Linda dit ook wel eens heeft gehad.
Ik denk eerder dat je je eisprong hebt!

April; lekker zo een snuiterende moeder. Straks als baby geboren wordt, wordt ze niet rustig van muziek maar van jouw snotterende neus!

Waar is Rimke trouwens?
Maak me altijd zorgen als ze er even niet is.....

Bambi; al nagedacht over huissie?

Ik wilde trouwens nooit geslacht kindje weten, maar toen ik vorige x zwanger was, wilde ik het toch wel weten. Hoop dat ik dan wel mond kan houden....

Sorry; toch nog even over dat trouwen. Ik denk dat ik het maar op zijn beloop laat of ik nu wel zwanger raak of niet deze maand. Denk dat ik het deze maand rustig op zijn beloop laat, als het niet is jammer dan, als het wel is, dan kan ik altijd datum nog verzetten.
Weet je wat ik wel erg vindt? Ik heb nog 2 oma's, 1 opa en vriend van oma. Die wonen ver weg, 2 uur rijden, En ik denk niet dat die dan op bruiloft kunnen komen. Oma met vriend misschien wel, die komt nog wel eens deze richting op, maar andere oma en opa niet. En dat zou ik wel heel jammer vinden.....

ga even hyves bekijken, de klusbabes

Terug
Bovenaan