klusbabes 14

@renee: wat belachelijk dat je dan uren moet inleveren. Dat ze een fatsoenlijke planning maken. Jij komt om te werken   en neemt je werk serieus. Blijkbaar hebben ze liever dat je je in het poetshok opsluit en bijslaapt. Missen doen ze je waarschijnlijk toch niet met zoveel mensen
@rimke: oh, vandaar je remslaap. Nu het zo klein is kunnen ze dan toch al goed zien of het 1 of 2 kindjes zijn? Gezien het bij jou in de familie zat.
@bieb: De kleine werd niet echt rustig van de muziek gisteren. Rond 22 uur is baby-jump-time  En momenteel is hij het er ook niet helemaal mee eens. Zodra je stil zit wordt hij wakker. Als je loopt wieg je hem als het ware en vallen ze in slaap.

@bieb: Heb je niet meer verder gekeken voor een ander kasteel? In Limburg zijn toch zat kastelen zou je denken.
@linda en klaasje: flink aan de klus geweest gisteren?
@linda: ik hoop dat het prikken meeviel. Ik moet over een tijd ook weer. Ik ben rhesus negatief. kon niet missen
@jacqy: ik kan me voorstellen dat je niet alles kunt lezen als je het druk hebt. ik hoop dat je binnenkort meer tijd hebt.
@renee: kun je de hyvesgegevens nog een sturen. Ik heb geen hyves, maar stel dat dit ....forum weer eens uitvalt dan is het misschien wel makkelijk om daarop contact te houden. Voor de rest wil ik me niet aan het hyves ophouden, want hier lezen en schrijven lukt soms al nauwelijks.

@bambi: poehpoeh, dat wordt flink klussen. iig succes.
@bieb: je hebt van die sites waarop je een eigen pagina kunt laten maken en ik dacht dat iedereen daar de eigen naam op gebruikt. Geef je ons wel de site door?

@charlotte: succes, de komende tijd.
@linda: gecondoleerd. 60 is niet oud. Wel goed dat ze de doodsoorzaak onderzoeken.
@mammoet: ik zou idd zelf testen. En waarom zou je niet naar de ha van je partner gaan. Als je het niet vertrouwd moet je het niet doen.

Hier verder geen nieuws. Ik ga zo eens shoppen. Ben helaas alleen mijn h&m kortingsbon kwijt. Misschien tot morgen.

He meiden!

Hoe is het met jullie?

Charlotte, wat erg zeg voor jullie en je broer! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik snap best dat je in shock bent!

linda, gecondoleerd meid! Heel veel sterkte de komende tijd. Logisch dat je aan je moeder dacht. sterkte...

Mamoetje, ik zou er ook een test tegenaan gooien hoor! Veel succes met de HA morgen.

Bambi, eind februari is al snel zeg! Wel lekker hoor!

Pip, ben benieuwd, of het je ei is geweest!

Met mij alles zijn gangetje, morgen mijn ei als het goed is dus vandaag super vruchtbaar! haha lekker klussen!!!

Fijne avond!

Liefs Jacqy

Hoi meiden,

Ff kort, ben echt kapot joh. GA zo lekker onder de zonnebank, daarna douchen en dan lekker heeeel vroeg naar bed !!!!! Zit ook niet in mn hum, heb een klote bui. Vandaag zoveel depri verhalen op mn werk gehad pffffff. Zag hier ook niet echt leuk nieuws he ...

Linnie; sterkte meisje. Verdorie wanneer houdt het op he ! Kan me heel goed voorstellen dat je ook aan je moeder moest denken .......kop op he lieverd !!!

Charlotte; nou das ook een heftig verhaal zeg !!!! Op zich wel positief dat hij er wat aan wil doen, hopen dat ie het volhoudt he !!!! Snap dat het ff keihard bij jullie aankomt maar, probeer hem ook te steunen he !

Klaasje; goed zo meid !!!!!! helemaal super joh. Ik hoop dat het resultaat er ook naar is voor jullie....

Mamoetje; ben benieuwd, zat net ff je topic te lezen. Succes meid .......

Sorry, ik weet het niet meer. Fijne avond ....

Kus happy

hey meiden

bedankt voor jullie lieve berichtjes, de waarschijnlijke doodsoorzaak is een longontsteking (ze was niet naar de ha gegaan, dacht gaat wel over) en daardoor een longembolie die is losgeschoten, de kist zit dicht want ze is bijna zwart en dat is geen fraai gezicht,

Anoeska: ik moet bloedprikken om te kijkenof ik een eisprong heb gehad, Omdat ik zelf geen eisprong heb, nou ja bijna nooit haha, wordt dat allemaal opgewekt met clomid, en daarom loop ik bij de gyn, maar ze weten zelf niet wat ik mankeer haha dus dat schiet lekker op, ze denken gewoon dat er in mijn hoofd een bepaald stofje niet ziet die de samenwerking niet doet met me eierstokken ach ja

Mamoetje: erg goed dat je morgen een test gaat doen en gelijk hier vermelden he hahaha, en maak gewoon een afspraak met de ha,

Happy: veel plezier onder de zonnebank meid, en tja nu heb je echt weer zo'n dag van wanneer komt er nou weer eens leuk nieuws,
maar goed we blijven lachen

Meiden ik ga weer stoppen, me man wil effe achter de laptop ik ben er straks misschien nog effe

Terug
Bovenaan