klusbabes 14

Phoebe; ja alleen hotmail en Hyves ofzo. Oja en met een collega trouwjurken kijken, want zij gaat ook trouwen (weet alleen nog niet wanneer)

Ach helemaal vergeten. Een vriendin van mij is bevallen van een meisje. Julie.
Ze geven babyborrel in cafe ofzo  . Wel apart natuurlijk, heb je al die zooi niet thuis

ja precies, alles wat met baby's of zwanger te maken heeft maar thuis doen toch?
Het is niet leuk hoor als je collega's het weten (ik weet er alles van)
Ze houdt haar mond wel dicht, maar toch....

Je hoort   tegenwoordig steeds vaker dat mensen een soort feesje buiten de deur geven voor de geboorte van een baby, dat noemen ze toch een babyshower (of zo iets????)

Liefs Phoebe

Hee bieb en Phoebe..

Hoe is het met jullie??

Ook alleen thuis?

Ik ben afgelopen weekend pas op kraambezoek geweest bij de beste vriend van me vriend.. Zijn vrouw wou geen bezoek.. (terwijl ze heel fit was na de bevalling en zo)

kindje is ondertussen 7 weken oud.. nou wonen ze ook in rotterdam en wij in de haag.. 2 keer gebelt toen we daar waren maar hadden toen al afspraken.. en daarna was het winterstop van voetbal en waren wij niet meer elk weekend daar..

xxx mamoetje

he lin, dus je hebt een heerlijk rustig weekend voor de boeg, op het zware kluswerk na dan, whaha. (als dat het ergste is)
heb je nou deze week vrijdag je ei of volgende week vrijdag, begreep het niet helemaal.
heerlijk zeg voor jou dat Joey zo lang uitgeslapen heeft, lekker rustig op gang komen, hij zal het wel nodig gehad hebben.
ik wist helemaal niet dat jou manntetje ook vrachtwagenchaufeur is geweest, is inderdaad een groot verschil voor jullie dat hij nou veel vaker thuis is, ik vind het ook heerlijk hoor mijn vriendje zo dicht bij me.
was het lekker in de sportschool vanmiddag?
veel plezier bij je kaartavondje vanavond.

charlotte, voel je je weer een beetje mens, rot dat de griep jou niet heeft overgeslagen.
volgens mij zijn er niet veel mensen die het hebben kunnen ontlopen.
gelukkig dat de gyn vanochtend zei dat het allemaal via de normale manier kan, dat lucht weer op zeg.

anoeska, gelukkig kan je goed alleen zijn meid, soms heerlijk he even tijd voor jezelf en geen rekening te hoeven houden met anderen.
mijn vriendje is nu ook even weg, dus zit ook heerlijk even te computeren. hondjes binnen en lekker warm hier.
ik hoop dat het ook genoeg is wat jullie nu aan de klus doen, zal je zien dat het juist deze maand raak is terwijl je denkt dat het misschien niet zou lukken, haha.
was de lasagne lekker? ben ik dol op!!!!

mamoetje, wat balen zeg van je ontsteking op je spier, zal wel erg gevoelig zijn meid.
heftig zoveel ibuprofen, kan volgens mij met je ongesteldheid geen kwaad, maar zal niet goed zijn als je wel zwanger bent denk ik.
even afwachten en vooral goed in de gaten houden dat die steken in je buik niet erger worden he, en anders gewoon aan de bel trekken!

phoebe, volgens  mij is iedereen vanavond alleen, haha. arme wij haha.
succes morgen met temperaturen, met je digitale ding.

ga nu effe gtst kijken, tot zo

Terug
Bovenaan