he lekkere kletstante's, gelukkig weer wat drukker op het forum en niet alleen linda en kruimel verhalen, whaha.
lin, wat zielig voor Joey, hij had vast nog wat last van de narcose, arme schat.
wel fijn dat hij weer wil eten, dat is een goed teken!
knap dat je je haar korter durft te knippen, ik heb dat toen een poosje terug laten doen (zoals jullie vast nog wel weten) en ik doe het echt nooit meer!!!!!
ben weer druk aan het sparen, hoop dat het van het zomer weer langer is, haha.
de laagjes die ik nu heb wil ik opzich wel houden, dat vind ik wel speels.
renee, meid ik snap er ook niks van als ik zo naar jouw temperatuur kijk.
je ziet inderdaad niet echt een heel groot verschil ergens, maar het kan inderdaad bij jou ook maar 0,2 graden zijn dat je je ei hebt gehad.
ga er nog maar niet vanuit dat je helemaal geen ei hebt gehad, dan maak je misschien zorgen om niks.
gewoon trouw door blijven temperaturen, dan heb jij er tenminste alles aan gedaan wat je kon.
anoeska, whaha wat een verhaal van je man dat hij z'n telefoon in de vriezer had liggen, het is mij ook een keer gebeurt. gewoon druk met boodschappen in dat ding doen en zo ertussen mee genomen denk ik. moet er nog vaak aan denken, haha.
jij hebt gelukkig mazzel gehad dat je er bij de action op tijd achter kwam, je bent echt doodongelukkig zonder zo'n ding.
goh, had ik nog niet gehoord van die cafeine. nou ik drink geen koffie, maar wel cola (in mindere mate nu). maar in welk programma heb je dat gehoord?
wauw, een licht, steeds donker wordend streepje op je ovutest, jippie. klussen nog even voordat je manntje weggaat he!!!!
kan je goed alleen zijn?
happy, jeetje meis, gelukkig dat hij geopereert kan worden, ppffff wat een opluchting.
kijk het zal een lange weg worden, maar je moet hier het positieve uithalen, na die operatie is hij er ook waarschijnlijk helemaal vanaf.
5 maart duurt best nog lang zeker voor je gevoel.
hoop dat jullie elkaar goed kunnen steunen, zal voor je vader ook erg zwaar zijn.
heel veel sterkte!!!!
en succes morgen bij de tandarts, rrrrrr.
mamoetje, heerlijk he effe neuzen naar leuke babyspullen. ik doe dat ook zo vaak, niet direct op internet maar meer stiekum in de stad, als ik ergens langs loop.
een poos terug ben ik hier een stukje vandaan naar een babyshop geweest, m'n vriend en ik kwamen er toevallig langs, kon het niet laten. zo lief!!!!
Alkmaar is voor mij te ver weg, maar heb ook al iets in m'n hoofd wat ik graag zou willen voor wandelwagen.
phoebe, wat linda al zei meid, in je kont is het allerbeste!!!!!
gewoon zo'n digitale bij de kruidvat ofzo kopen en s'ochtends voordat je opstaat in je kont temperaturen.
succes!!!!!
goh, wat een druk dagje toch nog geworden.
het was op het werk best druk en verder veel gedaan, was zo weer 18:00.
en toen ik thuis kwam rook mijn neus de hutspot die mijn vriendje had gemaakt en zat mijn schoonmoeder ook nog gezellig aan tafel, die at mee.
nog even gekaart (skip bo) en om 22:00 kwam het broertje van mijn vriend ook nog aanzetten, die had bij mijn vader de computer even helemaal overnieuw geinstalleert.
ach was wel even gezellig.
zondag gaan we met vrienden van mijn schoonmoeder en wij dan met z'n allen, gourmetten. hondjes gaan dan ook altijd gezellig mee, leuk!
zaterdagavond toneelstuk best weer een druk weekendje.
wij hebben vanaf woensdag om de dag geklust en het begint me nu wel echt de spuigaten uit te lopen , ahahahahaha. helemaal gesloopt.
we hebben uitgerekent dat we eigenlijk vanavond en woensdag (ochtend of avond) het nog een keer moeten doen. ik zit donderdag op 22 dagen en aangezien ik vorige cyclus 36 dagen had, willen we doorgaan tot de 22 dagen. ppff ga ik dat volhouden??
morgen werken met mijn collega, de rest (baas en zoon en dochter) zijn morgen de hort op, dus mooi relaxed dagje, heeerlijk.
woensdag vrij, mijn vaste vrije dag.
nou meiden, ik ben even uitgekletst en ook erg moe.
dikke knuffel aan jullie allemaal.
ps: hopelijk komt morgen de nieuwe adaptor van de laptop binnen, deze kon het wel eens gauw begeven, haha
slaap lekker
xxxx