klusbabes 14

Goedemiddag iedereen!

Ik doe echt mijn best hoor... ppff... Maar het is gewoon niet te doen! Ik moet zo veel bijlezen! Ik ben helemaal in de war met wie nou wat vertelde en hoe lang dat ondertussen al geleden is. Ach moet ik maar niet ziek worden he! haha

Lind: volgens mij las ik dat het wel goed gaat met Joey. Vandaag heeft hij lekker uitgeslapen? Dan zou hij het wel nodig gehag hebben.

Happy: Wat goed dat hij geopereerd kan worden! Moet toch een opluchting zijn. Ze zijn er vroeg genoeg bij he?! Samen staan jullie sterk... en blijf positief denken! Heel veel sterke meid!

uhm... verder weet ik het al niet meer! haha Mijn kop is net een zeef af en toe...
Mijn collega is weer terug en zit nu in overleg dus kan ffies snel reageren. Vanochtend naar de gyn geweest op gesprek. Ik hoef me gelukkig nergens zorgen om te maken!   Ik mag er vanuit gaan dat wanneer ik zwanger ben het de normale weg zal gaan... Uiteraard moet ik wel allert zijn en wanneer ik ergens last van krijg gelijk melden... Maar ik kan gewoon onder behandeling van de Vk... nou daar kan ik wel mee leven! Ben echt zo opgelucht. Ik haalde al allemaal rare dingen in mijn hoofd.... gelukkig nergens voor nodig.

We gaan er weer helemaal voor deze ronde!
Ik moet weer gaan.. helaas. Werk ze iedereen of veel plezier op je vrije dag!
Tot vanavond!

hey charlotte

gelukkig is alles goed met je en kan je als je zwanger bent onder vk in plaats van de gyn, Heb je je druk gemaakt om niks haha

werkse nog eventjes

Ik ga zometeen sporten, maar de sportschool is pas om 2 uur open,   en me man heeft vrij vanmiddag zo rustig is het bij bart smit in het magazijn, deze week is de balans en daarna begint het weer druk te worden

xx linda

hallo meiden,

hier even een berichtje van mij.
vanavond ben ik er niet want mijn mannetje moet natuurlijk de rest van de week weg dus wij moeten flink aan de slag vanavond. haha
soms heb ik ook weleens nui weer hoor maar dat zal iedereen weleens hebben toch?
voor de rest heb ik ook weer lekker gewerkt vandaag en net nog even gezogen en gedweild. en nu lekker relaxen...

kruimels: kan er goed tegen hoor als mijn man niet thuis is vind het soms wel lekker want kan dan alles doen waar ik zin in heb, ben vaak thuis maar ga ook weleens naar een vriendin, nu moet ik natuurlijk iedere dag best lang werken, dus lig ook vroeg op bed. en ik hoef het eten niet op tijd klaar te hebben.
alleen net zo als nu net nu ik in mijn klus week zit baal ik daar wel van maar hij vind het zo leuk om te gaan omdat hij er nog nooit geweest was met de vracht wagen dus heb ik gezegt dan moet je gewoon gaan en zien we wel van de maand waar het schip strand hoop dat we op tijd geklust hebben.

nou ga nu even met mijn eten bezig houden eten lasagna vind ie lekker en moet hem natuurlijk wel verwennen.........

groetjes anoeska

Hee meiden,

Ik ben net naar de dokter geweest en heb of een ontsteking of mijn spier is helemaal verkrampt.. Ik moet voor de pijn 2 weken (als het nodig is) aan de iboprufen 600 mg.. Als ik dit slik in de week van mijn ongesteldheid kan dit dan kwaad?? Nu neem ik het nog niet.. zit het nog wel even uit.. Is het dan nog niet over dan moet ik naar de fysio..

Ook gelijk aangekaart dat ik gestopt ben met de pil en mijn eisprong al heb gehad en al 3 dagen stekenheb ik mijn buik.. (denk van eisprong) maar ik weet dat dat ongeveer 1 a 2 dagen aanhoud en bij mij nu al bijna 4 dagen.. volgende week / of vrijdag als het nog steeds aanhoud of heviger wordt moet ik terug komen.. vorige maand had ik hier maar 1 dag last van dus vond ik gek en wou weten wat het kon zijn.

Happy.. Ben blij voor je dat het met een operatie gedaan kan worden. Is misschien ingrijpender als een bestraling maar dan weet je wel zeker dat het weg is.. Hoop dat alles vanaf nu een beetje goed voor je mag gaan.. Heel veel sterkte ook voor je familie..

Anoeskha : Ik vind het echt vervelend als mijn vriend er niet is snachts.. Slaap niet zo graag alleen dat is het denk ik.. Maar overdag vind ik het heerlijk.. hij is echt zo'n tiepje van ik ben een ochtend vrij ga het hele huis schoonmaken.. en ik heb zoiets ik heb 4 dagen hard gewerkt begin er vanmiddag wel aan en we hebben 3 dagen weekend..

Ga me boodschappen maar eens uitpakken en kipfiletjes maken voor door de salade..

Meiden eetsmakkelijk..

xxx Mamoetje..

Ps. vriendje werkt vanavond.. Lekker kletsen.. als het wat drukker wordt terminste..

Anoeska: hopelijk hebben jullie op tijd geklust, en mijn man was tot een paar jaar geleden ook vrachtwagenchauffeur, het was ze lust en zijn leven, en hij was er ook nooit, wij leefde echt langs erlkaar heen, en toen is ie ook bij bart smit beland, Ik moest wel erg wennen toen ie in ene thuis was want dat was ik 9 jaar niet gewend, maar nu kan ik niet meer anders haha

Mamoetje; hopelijk helpt het als je ibroprufen slikt
Ik ben er vanavond niet, ik heb kaartavond

Zo ik ga joey even met zijn gat in de groene biotex zetten, er zitten nu zulke grote klodders etter aan zijn piemeltje, maar ik mag daar natuurlijk niet aankomen dus hopelijk valt het er in het water vanaf

Iedereen eet smakelijk en morgen voordat ik ga werken lees ik alles weer bij

xxx linda

Hey meiden,

Ook mijn vriendje is werken vanavond, heerlijk hahaha
Lekker een avondje in me uppie.

Charlotte; Gelukkig dat alles goed is. Nu volop aan de klus zeker hahaha

Mamoetje; volgens mij is iberpufen alleen niet zo goed voor je al je zwanger ben, maar   als je ongesteld ben kan het volgens mij geen kwaad hoor. Maar hopen dat ze wel helpen en dat je niet naar de fysio moet.

Linda, hoe vond die kleine het in een bad met biotex, is weer eens iets anders dan zwitsal badschuim hahaha

Kruimels; je moet er wat voor over hebben he.... om de dag met de benen de lucht in hahaha, maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, de eerste 3 x om de dag is nog leuk en daarna is het haast van nou dump je kwakkie kunnen we slapen hahaha.

Ik heb nog eens even in de laatjes gekeken en ik heb nob een digitale thermometer, die gaan vanavond maar eens mee en op het nachtkasje, kijken of het morgen lukt met me duffe hoofd hahaha.

Liefs Phoebe

Eindelijk weer eens tijd om te reageren. Gister geen tijd om veel te internetten

Ik las vooral dat de thermometer beter in je reet gestoken kan worden haha. Ik doe m ook in mijn mond. Ik weet bij god niet of mijn ei nu geweest is of niet. ZOu rond de 19e moeten zijn, heb niets bijzonders gevoeld zoals normaal. Wel af en toe in mijn linkerlies, maar heb ik wel vaker. Temp is al 4 dagen 0,2 graden hoger, maar in het weekend is hij altijd iets hoger. Maar goed maandag en dinsdag is geen weekend natuurlijk. Ach t zal wel. Ik heb 2x gesext en weet dus niet of het nu tijdens mij ei was. Ben er nu eigenlijk niet zo mee bezig (wel een beetje natuurlijk maar niet zo fanatiek als anders). Ik zie wel. Toen ik zondag sexte had ik beetje dubbel gevoel. wel of niet doen? Wel gedaan dus, en ik zie t allemaal wel

Oja, ben weer aangesloten op internet op t werk, maar mag dus alleen in pauze. Maar kom maar niet meer in pauze op dit forum, doe ik thuis wel.

Gister was mijn schoonmoeder weer voor de 100e x opgenomen in ziekenhuis. Ik had al zoiets van, ach het is vast weer hetzelfde als vorige x, en ze is vast zo thuis. En dat was ook zo. Ze had weer last van hyperventilatie, en dan krijgt ze ook hartritme stoornissen. Ze is nl ook hartpatient. Maar dan maakt ze zich weer veel te druk om iets, en dan gebeurt dit dus., Nouja, het is goed afgelopen

Verder niet veel spannends te melden. Ben nu aan de scheteritus!!! en ze stinken niet whahaha, dat komt nog wel...

Pff heb zo een vreetzin!!!

Hey bieb,

Ik denk idd dat het verstandig is om het forum op je werk maar even met rust te laten.
Misschien alleen ff je mail kijken of ff op hyves hihihih

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan