klusbabes 14

ik zit nu op dag 20 van mijn cyclus en wil eigenlijk door klussen tot donderdag, want dan zou ik (14 dagen later) op dag 36 zitten, dan zit ik wel safe denk ik.
we hebben tot nu toe vanaf vorige week woensdag om de dag geklust, dus het moet haast een keer raak zijn toch?

we hebben gelukkig geen heel close contact, maar ja het zijn toch de buren en je spreekt elkaar wel eens.
ik gun het die man gewoon niet, die vrouw is ook zeker niet de makkelijkste.

ik had dat in het begin ook, maar nu word het wel weer steeds beter.
ik denk nu zo van, het moet vanzelf een keer komen.
proberen het nu al bijna een jaar en de kansen worden wel steeds groter, hoop ik.
we hebben al een afspraak staan voor de gyn in Februari, dus misschien dat me dat ook wel wat gerust steld, dat als het weer niks word deze maand, dat er dan wat aan gedaan kan worden.
maar vind het wel steeds moeilijker nu ik iedere keer van mensen hoor dat ze zwanger zijn of iemand met een dikke buik of kinderwagen zien lopen, dan denk ik: waarom wij niet?

ik begrijp helemaal wat je bedoel, je zou haast zeggen je kan niet meer dan je best doen, maar als zelf dat dan niet lukt.... grrrrrrr
Jij zit toch al in ronde 10 ofzo?
Wij gaan nu voor ronde 8, ben nu nog ongi.
De eerste 3 x hebben we het zeg maar gedaan wanneer we gewoon zin hadden, daarna zijn we iets meer op gaan letten wanneer ik een ietje zou hebben en nu de laatse 2 rondes hebben we het ook om de dag gedaan.
En dan baal ik ook nog dat die ovutesten die ik heb het niet doen, anders zou ik nog zeggen als ik een ietje heb doen we het ff 3 dagen achter elkaar ofzo, misschien helpt dat. Ik ben zo bang voor die medische molen. Ik weet dat ik nog wel even te gaan heb maar toch.....

klopt meis, ik zit inderdaad in ronde 10 nu.
ach de tijd vliegt he.
je hoeft echt niet bang te zijn voor die medische molen, er worden eerst niet zoveel bijzondere dingen gedaan heb ik begrepen.
er word wat zaad van je mannetje afgenomen en gecontroleert en bij jou kunnen ze een inwendige echo doen om te kijken of je een normale eisprong hebt.
als dit allemaal oke is, dan gaan ze eerst ook niet verder met zoeken, dan moet je het gewoon de tijd geven.

Terug
Bovenaan