Klusbabes 15

Happy: Ik heb ff gemist waarom je deze ronde niet klust?... Helemaal niet of gewoon niet verplicht.
Neem een asperine en ga lekker op bed liggen! Sterkte met je koppijn!

xxx Charlot

he charlotte,

Ja baal echt stevig! Ik vroeg ook aan de ha of dit dan de ongie is. Maar omdat het zoooooo anders is dan normaal mag ik dit niet als ongie rekenen nog. Pas als het echt doorzet. Dus.... kan het nog alle kanten uit. ik wou gewoon dat ik zekerheid had. wat het dan ook mag zijn!

Liefs Jacqy

Renee: nog niet ongi geworden?!!... spannend. Wanneer ga je testen?

Jeetje wat slopend Jacqy!! Misschien is het dan toch raak.... je had wel een nega test maar misschien dat het toch raak is. Wanneer ga je weer testen?

Hee meiden,

Dit had ik tot nu toe gelezen:

Linda.. Rotnacht gehad.. Hopen dat het vanacht wat beter gaat.. Nou zouden de wonden wel dicht moeten gaan toch?

Happy : Rot dat je je hoofd heb gestoten.. Hoop dat je hoofdpijn snel weg is..

Charlotte:   Huwlijksbeurs in Rijswijk?!? Wat is de intree? Ik woon namelijk net in Den Haag en op 5 min. afstand van de Rijswijkse Evenementen Hal.. met de auto dan..
Misschien krijg ik mijn mannetje zo ver om daar heen te gaan.. Werk zelf ook in de Plaspoelpolder.. Werk jij daar vast of reis je met de huwelijksbeurs mee door het land?!?

De rest weet ik even niet meer.. Hier nog geen klachtjes, behalve dat ik nu misselijk ben maar me darmen zijn aan het rommelen dus daar zou het wel van komen.. En steekjes in me buik..  Vooral in me onderbuik..  Maar toch anders als  vorige week.. nog 5 daagjes dan weten we meer.. Ik  ga er gewoon vanuit dat  het niet raak is deze maand..  

meiden misschien nog tot zo mannetje moet werken tot 10 uur en is dan pas half 11 kwart voor 11 thuis.. Moet ff opruimen want is een zooitje hier.. Moet ook nog eten.. heb al 2 boterhammen op maar heb ook nog peen en uien staan..

xx Mamoetje

jeetje jacqy, wat heb je me in spanning gehouden zeg vandaag. Iedere keer ff kijken of hyves of je daar wat had achter gelaten, maar helaas....
En nou lees ik dat je eigenlijk nog niks weet.......... ik blijf voor je duimen meid!

Anoeska, weet je mannetje al dat je zo'n test gaat bestellen?

Renee, dag 35 al!!! wanneer wil je gaan testen?

Kruimels, het was wel even gezellig saampies de stad in, eigenlijk niks bijzonders gekocht, gewoon gezellig gekletst en gisteravond geklust, nou ja.... had eigenlijk niks met klussen te maken als jullie begrijpen wat ik bedoel....

Liefs Phoebe

charlotte,

Woensdag ga ik weer testen als de ongie niet doorzet. En als t dan nog negatief is dan vrijdag naar de ha.
Wachten wachten wachten... IK HEB ER EEN HEKEL AAN!!!!

Liefs Jacqy

mamoetje: Ik werk op het congres en partycetrum van Duinrell en wij hebben een stand op de beurs. Wij doen alleen mee met deze beurs in Rijswijk. Volgens mij is entree 13,50 p.p. We hebben er al een paar keer aan meegedaan en als je gaat trouwen is het best een leuke beurs om te bezichtigen.Laat ff weten of je gaat....
xxx

Terug
Bovenaan