Klusbabes 15

he renee,

ja honda dat is me mannetje grote lievde hahha. hij heeft een civic wel een oudje , maar ooooh wat zou ie een moord doen voor een gloed nieuwe die vind ik ook zooooo mooi.
we zijn getrouwd in een s2000. das helemaal geweldig hihih.

maar toyota is iets degelijker voor een kleine hahaha. dus mijn corrola word de babybak hahaha. terwijl ik toch liever een nieuwe avensis station heb hahahah. maar die is iets boven het budget en nu vooral methet verhuizen, nee geen centen voor een andere auto.

zag op de wolk dat jij gisteren je nod had, maar ja met die cyclus van jou weet je het maar nooit hahaha

xxxBambi

Wij hebben allebei een civic. En ja die nieuwe civic is mijn vriendjelief ook helemaal weg van maar ook ietwat boven ons budget!
Hij heeft een hatchback en ik heb een aerodeck,is een  station. We hadden hem allere eerst gekocht voor de hondjes die hebben achterin lekker veel plaats. Maar voor en beeb is ie ook uiterst geschikt! hihi

En ja mijn NOD...ik doe sinds mei niets anders dan wachten dus nu ook maar weer! Altijd weer een verrassing...vandaag al dag 35!

Nog veel succes met klussen in je huissie!

X

maar zoals jij geklust heb deze maand moet het toch haast wel raak zijn, zou je denken. maar jij zat toch met die niet zichtbare temp. toch? ach dat hoeft toch niks te zeggen. je zou er zomaar eens een testje tegen aan kunnen gooien ofzo . wie weet ?

als je geen peil kan trekken wanneer je een evt ei heb dan heb je miss wel 13 kansen gehad als je het om de dag heb gedaan hahaha. succes meid.

en dat klussen blegg heb al veel teveel gedaan in huis hier, heb een zere rug en niks geen zin, maaja me tante komt vanaaf helpen schilderen, zal wel kijken of ik wat kan doen. ga mezelf niet forceren.

xxx Bambi

halootjes,,,,

hoe is het hier, met mij goed. ben vnadaag naar mijn therapie geweest en hij dacht dat ik niet zwanger was, maar ben nu op dag 24 van mijn cycles van 30 dagen, dan is het als het zo zou zijn toch nog aan het innestelen. na ja ga er dan maar vannuit dat het nog alle kanten op kan gaan.
verder heb ik ook lekker gister gelambald heel de dag in pyama gezeten en een box van 24 aan gezet.
KRUIMELS: ben jij al klaar met je box ben je al begonnen met mclouds? die is echt super.
RENEE: nou nou geklust voor je leven ben benieuwd
JACQY: wil je ons niet langer in spanning houden weet je al iets????
RIMKE: lekker 3 dagen vrij... maar wel met zere tieten, heb ik ook last van maar altijd als ik tegen mijn ongie aan zit.
BIEB: was leuk op de beurs.. en fotograaf gevonden... misschien is het iets.
LINDA: is het niet beter om hem in de sunil te zetten volgens mij is dat beter als biotex. en die gaasjes werken perfect want ik heb op mijn werk een keer een stukje van mijn vinger gezaagt en plakte het verband ook heel de tijd aan de wond nou bij mij deed het al super zeer en ben niet echt kleinzerig. dus ik kan me voorstellen wat je kleintje voelt.
PHOEBE: denk dat ik zon test ga bestellen bedankt voor de site.
BAMBI: druk aan het poetsen, en als ik op het forum ben zijn er ook maar weinig ook ltijd de verkeerde tijd.
STERRETJE: als ik het goed heb is jou bed nog niet binnen... klote zeg. hoop dat het snel komt.
HAPPY: lekker in de kroeg geweest nu moet ik zeggen wij gaan niet meer zo vaak en als ik ga ga ik meestal met min vriendinnen maar dan word het ook altijd wel laat. vind het altijd super gezellig als ik er ben....lekker dansen en je helemaal laten gaan.

voor de rest weet ik het niet meer......
vanavond vergadering moet om kwart over 7 weg dus zo in de douche en mijn haar fohnen... dus ben er vanavond niet.
nou jacqy we horen het wel.......

liefs anoeska

he meiden!

Hier weer even een update....
Vannacht om een uur of vier (ja kon niet slapen en moest nodig plassen) een test gedaan. Negatief helaas.
Vanmorgen een uurtje of 7 opeens rood bij afvegen. heel helder en heel erg verdund (als jullie snappen wat ik bedoel.) Daarna weer helemaal niets.
Vanmiddag ook weer een klein veegje. en daarna weer helemaal niets. Word gek van die onzekerheid. Mijn ongie zet altijd in 1 dag door.
Vanmiddag even de HA gebeld. (wist t antwoord toch al maar toch vroeg ik t).
Kan nog heel goed een innesteling zijn. Kan zelfs nog een paar dagen aanhouden. Of het kan natuurlijk mijn (beginnende) ongie zijn! Woensdag weer testen als het niet helemaal doorzet. En als ik vrijdag ochtend nog een negatieve test heb en niet helemaal ongie ben geworden, moet ik even langs komen.

Zo dit was mijn update! Ben dus eigenlijk niets wijzer geworden. Moet gewoon maar weer verder wachten!

Lees misschien straks even bij, ben een beetje down vandaag... sorry!!!

Liefs Jacqy  

Hey meiden,

Hier ff kort berichtje, zie namelijk scheel van de koppijn pfffff. Heb mn hoofd gestoten, slimpie he..........Zag dat het bij jacqy helaas nog negatief was, balen he meisje .....Ik heb jullie verhalen wel gelezzen maar, geen puf om te reageren. Het is trouwens wel raar hoor om niet te klussen, vind het echt zonde van deze ronde, ach bekijk het maar positief als ik ongie wordt blijf ik wel gewoon in de achtse ronde whahaha.....Doei lieve schatten .....

Kus happy

Hey meiden,

Heb het een beetje druk dus ben niet ffies niet zo veel op het forum. Probeer zo veel mogelijk bij te lezen… Pff het is wel veel lekkere klets tantes! Hahaha Volgens mij zag ik geen sterretjes voorbij komen, dus niemand zwanger…. Helaas!!!

Ff een berichtje van mij…
Ben vandaag en morgen lekker vrij! Heb aankomend weekend een trouwbeurs in Rijswijk (bieb; love and marriage beurs, ben jij toch ook geweest?) dus ter compensatie nu lekker 2 dagen vrij. Ik had gehoopt iets te leuk te doen met mijn vent maar hij ligt liever op de bank te slapen. Dus ga ik van het geld wat ik voor een weekendje weg opzij had gelegd morgen lekker shoppen met mijn moeder! Straks weer hobbelen. Heb er weer zin in! Vandaag is de laatste les op maandag, vanaf volgende week rij ik op de zondag ochtend.
Zaterdag hadden we ex collega’s op visite met wie we nog regelmatig contact hebben… en wat denk je ZIJ IS ZWANGER!! En per ongeluk nog wel… Ze was nog aan de pil maar was een weekje ziek geweest. Ze is nu 7 weken… Tuurlijk reageer je dan leuk, maar was ook wel jaloers. Vandaag kleertjes gekocht voor de dochter van een goede vriendin, zag zoveel leuke baby kleertjes! Voelde mijn eierstokken rommelen! Hehe

Ik ga me klaar maken om te hobbelen en nog ffies een stukje bijlezen. Sorry dat ik ffies niet reageer! Maar ik denk wel aan jullie!!
Ik ben helemaal in de zen sferen… en stuur alleen maar positieve en vruchtbare gedachtes!

Liefs! Charlot

Jacqy: Balen zeg een negatieve test! Ik zou ook niet kunnen wachten hoor, en als je dan toch wakker bent, waarom niet.  Waarschijnlijk dan toch ongi?... Alleen een paar vegen kan ook als ongi tellen... hhmmzzz.... wel erg vervelend.

xxx Charlot

Terug
Bovenaan