Klusbabes 15

Jacqy: Ik duim voor je meid! Ik hoop voor je dat het niet door zet en dat je toch zwanger bent!!... Wel slopend voor je.... bergijp goed dat je er GEK van wordt!

Ik het trouwens een keer gehoord van een vriendin die kende iemand (een vrouw) die pas nadat ze 3 maanden zwanger was een plusje op de test kreeg. Ze wist wel al dat ze zwanger was, echo en alles gehad maar een test gaf negatief aan!! Super vaag toch....

Mamoetje; ik heb ff gekeken maar heb helaas geen gratis toegangskaartjes voor de beurs, anders had je die zo kunnen krijgen. Misschien dat mijn collega ze heeft... als ik wat vindt en je heb interesse kan je ze krijgen!
xxx Charlot

Ga me vriendje proberen over te halen om te gaan.. we hebben nog helemaal geen plannen ofzo..maar vind het altijd geweldig om daar te kijken en zo.. vind beursen altijd leuk.. maakt niet uit wat voor beurs..

Trouwens mijn beste vriendin had pas met 7 maanden een pos. test. wist pas met 22 weken zeker.. was een ongelukje.. maar 6 testen gaven negatief aan en de 7e was met 7 maanden toen was die lichtjes positief.. (heel dun haast onzichtbaar streepje)

Dank je!! .. Ik hoor het wel.. Ik heb zeker intresse..

En anders ga ik gewoon met een vriendin van mij..

Hoelaat begint die beurs? Moet ook nog naar Rotterdam aan het einde van de dag..

xx Mamoetje

Je hoort het wel als ik vrijkaarjtes heb! De beurs is op zaterdag en zondag van 10.00 tot 17.00 uur. De bruidshows zijn altijd erg leuk! Mooie mannen in pak... hehe
xxx

Ow.. daar kan ik me beste vriendin wel mee overhalen als mijn vriend niet wil.. Weet niet of die wilt gaan.. de ene keer denk ik zo gaat ie reageren en is het totaal anders en de andere keer is het met hetzelfde weer anders..

Maar heb er wel zin in.. nu al.. hihi..

xxx mamoetje

hey meiden

Bambi: je hebt een lekker rustig dagje gehad meid, en vanavond hadden jullie hulp met verven, dat is lekker

Renee: raar die temp van jouw, maar ik snap ook nooit wat van die temperatuur hoor haha
en wat joey betreft, ik heb die zalfgaasjes erop gehad maar ook die bleven op een gegeven moment plakken en hij werd helemaal hysterisch als ik weer met al dat verband aan kwam daarom mocht ik daarmee stoppen, maar sinds vanmiddag zitten er korsten op en ik ga nu ook stoppen met hem in de biotex zetten dus we gaan de goede kant op en morgenochtend weer op controle komen bij de uroloog, dus dat wordt weer een schreeuwboel

Jacqy: meid weer een negatieve test, balen meid, wacht het nog eventjes af meid en misschien dat je ongi toch aan het doorbreken is , succe meid

happy: ach meid hoofdpijn, hoe kan je nou je kop stoten hahahah, nee ga lekker je bedje in meid, ik hoop dat het snel een beetje wegzakt

ik ga effe verder lezen

xxx

hey mamoetje en charlotte: wat raar zeg dat jullie vriendinnen die zwanger waren zo na zolang pas positief testte, je zou toch denken dat het aan die testen zou liggen
Ik vond die bruidsshows ook zo leuk lekker zwijmelen bij al die trouwjurken hahaha

xxxx linda

Terug
Bovenaan