Klusbabes 15

hee kruimels,

Dat is een goed idee.. dat paard rijden.. zie je elkaar ook eens.. hihi.. kom uit denhaag dus meot ik eerst mijn mannetje over halen mij te brengen.. 9of met de trein.. kan ook)

Is het geen leuk idee om eens een dagje met z'n alle ergens naar toe te gaan ofzo.. rond utrecht.. makkelijk aanrijden voor iedereen..

naar de dierentuin ofzo.. die hebben ze daar in de buurt wel toch.. lekker met z'n alle uit eten ofzo..

Of hebben jullie daar geen zin in..

xxx Mamoetje

Kruimels, ik heb ook altijd last van rommel ja..

Moet ook niet gaan lopen binnen laten we zeggen een half uur en niets aan want dan loop er al wat over me been naar beneden.. kan ik gelijk weer gaan dweilen.. hihi

hahaha kruimel! ja ik heb ook zo'n last van die rommel de volgende dag! hahahaha
Behalve op de dag van de eisprong! dan lijkt het wel allemaal weg te zijn! opgenomen ofzo door mijn baarmoeder! haha
ach.. tis voor een goed doel he!?

Bambi, rust goed uit meisje!!

Liefs Jacqy

lijkt mij ook een erg leuk idee, mamoetje.
we kunnen het altijd voorstellen.
hoop alleen niet dat het dan hier op het forum anders word omdat je elkaar dan beter leert kennen. dat je meer naar een bepaalt persoon toetrekt, zou je denken van niet?
vind het zo ook wel erg leuk, nu je elkaar alleen van hier kent.
wat denk jij?

gelukkig dat jullie daar ook last van hebben, haha dacht altijd dat ik de enige was die zoveel prut bij me had, whaha.
helemaal als we om de dag sex hebben, dan word ik er een week lang elk uur van de dag wel aan herinnert dat we aan het klussen zijn, kan ik soms gewoon in de lach schieten, zomaar ineens.

meiden, ik ga toch maar naar boven zo.
nog even lekker tv kijken.
ik ben morgen weer van de partij.
slaap lekker allemaal
xxxx

Terug
Bovenaan