Klusbabes 15

nee ik denk het niet..
Het gaat dan maar om 1 dag.. (praktisch nog niet eens 12 uur )

Denk niet dat  de dames  naar elkaar toe gaan trekken.. zal ik het op hyves zetten zodat de dames zich kunnen aanmelden en eventuele vrije datums doorgeven?

Nou ben ik ineens alleen uit het niets..
haha was mijn volgende berichtje ook geweest.. lekker naar bed..

truste dames

xxxx

Kruimels, ik heb het gevraagd van die test aan me vriendje, maar hij was niet heel erg enthousiast, hahaha, had ik ook niet verwacht hoor, stel nou dta zo'n test zegt van je het traag zaad.... is tie toch aangetast in zijn mannelijkheid.
Wij hebben (hadden want we horen niet zo veel meer van ze) trouw ens vrienden in Emmen wonen. Is wel een pokke eind rijden hoor vanaf rotterdam hahaha
Zijn een keer naar de dierentuin geweest daar, was erg leuk.
Als het goed is staat er op dat plein (als ik me goed herinner vlak bij de dierentuin) in het midden een soort boerderij, dat heeft een poostje tapas real geheten, hij was daar kok en zij stond daar in de bediening.
Maar volgens mij was tapas real niet zo'n succes in Emmen.

Slaap lekker meiden en tot morgen!

Liefs Phoebe

Hallo allemaal,
Linda, wat rot voor joey, geef hem maar een dikke  van mij. Hoe was het sporten?
Happy: Dat is ondanks het slechte nieuws wel een goed vooruitzicht. Hoe is het verder met jou meid? Denk je ook een beetje aan jezelf.
@kruimels, maar vanavond heb ik de nachtbrakerprijs verdiend, hihihi

Nou, hier verder druk bezig geweest met het huishouden en met het werk. Aan het forum te zien was het weer dinsdag. Een hele chatsessie is weer de revue gepasseerd. ik ga pitten, trusten allemaal

goeiemorgen stelletjes kletsbabes

Ik heb het even vluchtig doorgelezen hoor sorry dat ik niet reageer want het is teveel en ik moet zometten werken

ik las dat bieb weer was aangesloten aan het internet op het werk, ik zou ook maar even uitkijken als ik jouw was hahah

Kruimels; ik heb volgende week vrijdag denk ik me ei, ach ik probeer er niet meer zo spastisch aan te denken haha

Phoebe had geloof ik lekker het rijk alleen gisteravond samen met de katten bende

meiden sorry maar ik weet het niet meer, maar dat nr. 15 eris dat is een feit hahaah

iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

xxx xlinda

Hoi lieve schatten,

Nou zal ik eens beginnen met te zeggen dat ik niet heb bijgelezen ....pffff ruim 4 bladzijden .....kan dat echt niet bijhouden nu ik hier af en toe maar ben haha kletstantes.......... Hier alles goed. Gisteren moest ik naar de tandarts om kwart voor tien en om negen uur belde mn vader helemaal in paniek, was mn moeder al twee keer flauwgevalllen, waarschijnlijk gewoon van alle spanningen van de afgelopen week die er allemaal uitkwamen !!!!! Tandarts afgebeld en als een speer naar mn ouders gegaan. Toen ging het wel weer en s middags was ze weer helemaal de oude pffffffff gelukkig maar !!!! Moet nu 5 feb naar de tandarts, wel balen want ik zat er zo tegen aan te hikken en nu ben ik nog niet geweest haha.Ik ga werken meiden, tot later ...vanaaf visite dus denk dat ik er   niet ben dan morgenavond, vrijdagavond en zaterdagavond weg whahaha erg he.....ach het verzet mn gedachten wel lekker. Ik wapper dus af en toe wel ff langs, denk aan jullie, zal blij zijn als ik in wat rustiger vaarwater zit en weer lekker kan kletsen hier !!!!! Voor alle zwangere onder ons ....pas goed op jullie frummeltjes he !!!!!!!!!

Kussssss happy

Hee happy,

het zit je ook niet mee he.. nu weer je moeder.. Gelukkig is alles weer wat beter.. Denk dat alle stress even teveel werd..

Ik ga vanavond een soort taco's maken maar dan met kipfilet.. heb der nu al helemaal trek in..

Is wel ee grote klus.. hihi..

Zit trouwens weer eens stiekum op werk te gluren..

BTW, je eisprong is altijd 14 dagen voor je NOD toch.. Volgens deedee niet.. maar dat klopt neit.. weet bijna 100 % zeker dat de arts van mijn vriend ook heeft gezegt dat je eisprong 14 dagen voor je NOD is.. begin ff aan me zelf te twifelen..

xxx mamoetje

Goedemorgen/middag meiden!

Happy wat er voor je   moeder! zoveel spanning! logisch dat ze dan flauwvalt!
en de tandarts uitgesteld. ach.. meid, ging het allemaal maar een keer gewoon he?!

zo, mijn huis is weer aan kant, op de vloer na, die ga ik zo nog even doen.
heb net ruzie geschopt met eneco!! hahaahah was echt even heerlijk! haha
ik ben per 1 december overgegaan naar essent, maar eneco hooft ook afgeschreven! en daar was ik het niet mee eens! hihi

Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan