mammoetje, ik vind het opzich wel een leuk idee hoor als we eens wat afspreken met alle meiden van hier! moeten we ze inderdaad gewoon eens polsen, wat zij hier van vinden.
dus je bent stiekum op je werk aan het babbelen met ons, haha (stout)
wat je vroeg over je ei, elke vrouw heeft wisselend 14 of 15 dagen voor je Nod haar ei.
dus als je cyclus langer duurt dan die normale 28 dagen dan ligt dat aan de periode voor je ei en niet aan de periode na je ei, dat heeft mijn huisarts duidelijk verteld.
lekker taco's vanavond, eetse!
phoebe, haha dus je vriendje was niet zo kapot van die test voor hem. echt mannen he.
stel je voor dat het aan hem ligt, nou dan kreng je zijn mannelijkheid, haha.
ik vind als je kijkt wat een vrouw allemaal moet doorstaan, dat een man best wat moeite mag doen, vind je niet?
ik heb het mijn vriendje trouwens nog niet verteld dat er ook zo'n thuistest bestaat, zal eens kijken hoe hij erop reageert, whaha.
dus je woont in rotterdam meid, big city.
ik kende dat tapas restaurantje helemaal niet, dat soort eten is wel helemaal in, maar er zijn wel meerdere restaurantjes waar ze dat serveren in emmen volgens mij.
mooie dierentuin hebben wij he, vind ik zelf ook. ze gaan alleen vernieuwen en vertrekken naar een heel nieuw gedeelte aan de andere kant van het dorp, dat oude geeft juist zoveel sfeer, dus ik vind dat wel jammer!
sterretje, haha je hebt me verslagen, jij nachtbraker. maar vind dat je wel strafbaar was, jij draagt een kleintje bij je en ik "nog"niet, haha.
linda, volgende week je ei dus, ik heb het ook een beetje meer van me afgezet, maar als je weer rond je Nod komt dan begint dat hele kriebel gevoel gewoon weer overnieuw, pppffff.
lekker dat jullie het balansen klaar hebben in het magazijn, ppffff al dat speelgoed, haha.
wij hebben het ook net af in de win kel, gister de laatste artikelen opgeschreven.
in februari krijgen wij weer nieuwe collectie binnen, dus dan moet alles ook verwerkt zijn in de winkel.
happy, jeetje wanneer houd het nou eens op bij jullie, het was gelukkig niet ernstig maar je krijgt elke keer de schrik van je leven, bah!
hoop dat ze zich nu wat beter kan ontspannen.
balen ja, ik ken dat gevoel dat je erg tegen de tandarts op ziet en dat je als je een paar uur voor die tijd het af moet zeggen, dat je dan nog meer baalt want dan moet je voor 5 februari weer in de zenuwen zitten.
ik ben eigenlijk net naar de tandarts geweest, ook geboord, maar heb er nog steeds erg last van met koud en warm drinken, hoop dat het beter word, anders moet ik weer heen , rrrrrrr.
dus lekker druk, en lekker veel afleiding dus. lijkt me wel goed voor je op het moment.
je bent toch altijd een erg druk typje, veel plezier en we zien je wel weer langs waaien.
anoeska, super dat jullie toch nog geklust hebben, nou moet je het even een paar dagen zonder vriendje doen.
lekker eten bij je vriendin vanavond, gezellig!
en heel veel succes morgen bij de gyn!
nou, ik ben lekker van m'n vrije dag aan het genieten, lekker lang op bed gelegen.
eigenlijk nog niet veel gedaan, paar wasjes gedraaid, maar lekker aan het luieren.
vriendje moet vanavond nog hooi halen ergens voor een andere paardenman, dus die is vanaf 17:30 een paar uur de hort op.
ach, dan kan ik vanavond nog even lekker onder de zonnebank en onder de douche of heerlijk even in bad.
ik moet morgen en vrijdag met mijn "echte" baas samen werken. meestal valt het wel mee, maar heb altijd zo het gevoel of je extra op je vingers word gekeken.
het is eigenlijk een hele aardige man en de leukste baas die ik tot nu toe gehad heb, maar toch wou ik dat hij er niet was, haha.
hoop dat deze 2 dagen snel gaan en dan heb ik vrijdagavond lekker weekend.
met mijn zwangere vriendin gaat het ineens wel erg goed geloof ik, beetje raar maar ze rijd ineens weer auto, is vandaag zelf naar haar moeder toe gereden, en komt dus ook vaker van bed af. niet dat ik het haar niet gun, in tegendeel, maar voor een paar dagen geleden mocht ze nog helemaal niks.
net of ze nu zoiets heeft van, ach wat maakt het nu nog uit, terwijl het beter is als die kleine nog even blijft zitten.
had ik al verteld dat ik weet dat het een jongetje wordt? en ik heb een vermoeden van de naam: Tim, maar weet het niet zeker natuurlijk, vind ik echt een naam voor haar.
heel hollands en kort maar krachtig. ik weet dat ze eerst Tijn hadden bedacht, maar dat toen hun neefje geboren werd en die Stijn heette, ze dat niet meer wilden.
oh ik moet even helpen op de boerderie, er moeten koeien overgehokt worden.
dag lieverds
tot later