Klusbabes 15

Zo, ik ben mijn migraine aanval weer te boven..........niet normaal zeg, normaal gesproken neem ik mijn hele medicijnkast in maar dat kan nu natuurlijk niet...........pffffffffffff, heb nog met schele ogen naar America's next top model gekeken, want ik dacht, als ik zo vroeg ga slapen slaap ik vannacht niet. Om 6 uur was ik wakker maar ben uiteindelijk, na kop thee en ontbijtkoekje (beetje misselijk) weer in slaap gekukeld.....gelukkig.

Kruimeldiefje: getrouwd met een poepboer!!!! Whahahahaha!!!
Happy: dat wist ik niet van jouw hoge bloeddruk..........jeetje..........niet te veel zorgen maken want daar gaat hij ook weer van omhoog...........
Linda: wat ontzettend irritant dat je man geen zin had, daar zou ik dus ook zeer pissig van worden: jij bent godverdegodver je lijf aan het vergiftigen met die kut-clomid en meneer heeft geen zin!? Daar maar een keer zonder zin. Ben echt heel boos.....
Bieb: kotsen van slagroom.........................ik zeg wederom niets.
Bambi: succes met klussen vanavond! (kreeg je toch hulp of niet?)

Ik ga eventjes boodschappen doen, ben zo weer terug

Dikke kus

hallo meiden,

ff snel onder mijn werk na ja heb pauze en werk thuis natuurlijk dus ik krijg er gen problemen mee haha(want ben ook eigen baas)
wel vind ik als je voor een baas werkt en je zit onder zijn tijd te internetten dat dat niet kan, ik ben natuurlijk eigen baas en de personeelskosten die je moet betalen dat is niet niks, vandaar als je dan werkt moet je het wel goed doen.
voor de rest gister vergadering gehad was wel gezellig.
had van iemand gehoord dat ik op youtube moest kijk onder vrijgezellenfeest de zwaan hedel moet je echt doen duurt 10 min maar is zo lachen...

LINDA: hoe was het bij de uroloog?
HAPPY: lekker bij geslapen...
RIMKE: ja is verveld die migraine heb er gelukkig geen last van maar lijkt me erg vervelend.
KRUIMELS: ik ben op dit moment 24 aan het kijken... maar heb al mclouds gekeken en alle seizoenen van las vegas, en mijn man heeft the ateam
BIEB: spannend hoor misschien ben je wel zwanger. ik had via mijn feestlocatie een verzekering voor het feest koste rond de 137,00 euro en hadeen 200 gasten ligt aan de hoeveelheid. dit is ook de grootste kostenpost de rest valt wel mee. dus misschien kan dat bij jou ook.

voor de rest weet ik het niet meer,

alleen dat ik super zere tieten heb.... maar altijd na mijn eisprong maar nu wel heel erg en mijn temp was gisteravond 38,0
en van morgen 37,3 dus nog steeds hoog voor mij spannend.......

liefs anoeska
oja vanavond ga ik op kraamvisite bij mij nichtje misschien ben ik ervoor of erna nog wel.

hey rimke

gelukkig is je migraine aanval weer over, je kan erg genoeg dan geen medicijnen nemen maar gelukkig duurde het niet zo lang
Ik ben het helemaal met je woorden eens hoor dat ik me lijf zit te vergiftigen en dat meneertje geen zin had ik heb dat ook gezegd maar ja dan is ie in ene oostindisch doof maar goed

Zo wij zijn weer bij de uroloog geweest en hij was tevreden, ik hoef niet meer terug te komen, ik vertelde dat na de operatie het de hele dag erg heeft gebloed en dat we een pamper om moesten doen om het bloeden op te vangen, toen zei hij waarom heb je dan niet gebeld want dat klopte niet, ik zei ja me man zei dat ik me niet zo moest aanstellen omdat u had gezegd dat het nog eenbloeding kon geven, Ja zei de arts dat klopt maar dan een bloeding wat gewoon in dat verbandje bleef zitten en niet zo erg als u verteld, Maar gelukkig is alles goed gekomen, Vandaag mag ie weer lekker in bad en weer lekker haren wassen, gaat ie weer lekker luchten hahahaha

Had ik al verteld dat hij vannacht voor de 2de keer droog was, morgen gaan we proberen om hem in de nacht ook geen pamper om te doen, effe afwachten nog

xxxxx linda

Anoeska: jeetje he wat een hoge temp heb jij, dat wordt spannend meid
En vanavond veel plezier bij je nichtje op kraamvisite

xxx linda

Ola meisjes,

Hier alles goed, lekker op stap geweest met mn ouders en ff bakkie gedaan in de kroeg  haha. Heb echt koffie op hoor !!!!!

Linda; das mooi dat je niet meer terug hoeft he !!! Goed nieuws, lekker weer in bad ....Trouwens vergat ik vanmorgen helemaal, das ook wat zeg dat ie niet wou klussen. Zou ook zeker pissig zijn, het moet niet van een kant komen zeg !!! Jij zit aan die klote clomid en meneer is moe pffffff mooi verhaal zeg !!!!

Rimke; gelukkig meisje dat je migraine over is. Wie dat toch uitgevonden heeft he pfffff. Idd moeilijk dat je dan niet van alles in kan nemen he

Anoeska; jeetje wat een hoge temperatuur zeg !!! Laten we hopen dat het een goed teken is he....

Trouwens gisteren op de weegschaal geweest en weer een kilo afgevallen !!!! Das toch mooi vijf en halve kilo vanaf 7 januari !!! Ben trots op mezelf haha. Ga verder hier in huis....grrrr dat komt ook altijd maar weer terug he

Kussssss happy

Phoebe
Van mijn moeder weet ik dat de eerste een beetje onverwachts kwam. Dit is eenmiskraam geworden. En daarna had mijn moeder de kriebeltjes en zijn ze bewust voor een baby gegaan. Hoe lang het heeft geduurd voor ze zwanger was weet ik niet. En met hoeveel weken zeeen miskraam kreeg weet ik ook niet.
Mijn schoonmoeder was 2 maanden na het stoppen met de pil zwanger en haar zus heft er 5 of 6 jaar(!!!) over gedaan.

Kruimels
Wat leuk dat je de auto leuk vind!!

Jacqy
En? En?

Happy
Netjes 5.5 kilo! Pluim op je kop!!

Linda
Ik kan me ook zo ergeren als die van mij geen zin heeft….Maar aangezien jij ook nog pillen ervoor slikt!! Bah bah! Maar zei je nu ook dat je man eigenlijk geen tweede wil??

Vanmorgen rond 11 uur belde op het werk de collega die in de nachtdienst zit op. Haar schoondochter was al een week overtijd en is bevallen van een dochtertje!! Het was het eerste kindje voor dat meisje en de weeen begonnen om half 8 en om kwart voor 11 was de kleine er al!! Daar teken ik toch voor zo ´n snelle bevalling!! En blij dat onze nieuwe oma was! Toen ze hooorde dat ze oma werd was ze niet zo blij. Haar zoon was 17 toen en zijn vriendin 15…Condoom kapot gegaan. Maar nu is ze apetrots!!

Ik wil ook!!!!!!

Pff... ben wat verkouden maar daar heb ik zo ´n hekel aan, niet kunnen ademen door mijn neus!! hopelijk is eht snel voorbij!!

Verder nog nieuws??

XX

Hallo meiden,
@jacqy: oh wat spannend. Ik hoop dat je snel meer weet.
@happy: ik ben blij dat je hoofdpijn weg is. Een paar kilo eraf? Dan nu nog de bloeddrukmeter omlaag zien te krijgen
@linda: Ik zou ook zo boos zijn op mijn man als hij dan steeds een excuus had, want idd jij gebruikt er medicatie voor en ook hormonen? Echt gezond is het allemaal toch niet.
@rimke: migraine, en geen medicijnen mogen nemen? Ik moet er niet aan denken. Ik heb er zelf de laatste tijd geen last van gehad gelukkig. Ik ben in ieder geval blij dat de slaap je goed gedaan heeft.
@bieb: maar als je gewoon je werk doet, slijm je toch niet. Ik kan me echter voorstellen dat je je momenteel gekeurd voelt bij alles wat je doet.
@bambi: ik las iets over 17 weken en het hartje. Had je de echo of was je bij de vk?

Ik was gisteren een beetje moe, maar ik had niet aan de slaap toe gegeven. Op het moment dat ik van vermoeidheid in slaap ging vallen, voelde ik toch mijn darmen en tegelijkertijd begon de kleine te trappen. En laat het nu net zo zijn dat de kracht van het trappen erger wordt. Ik heb mijn mannetje geroepen en die legde zijn hand op mijn buik. Het getrappel was meteen voorbij. Wie weet heeft mijn man wel kalmerende handen  Van mijn darmen heb ik nog wel even last gehad. Vandaag heb ik maar flink goed gerust, want ook op mijn werk had ik gisteren last van mijn banden en mijn bekken. Gezien ik er nu niet meer vanuit kan gaan dat ik rustig kan slapen, wordt het weer stipt dagelijks bijslapen. Wel lekker af en toe een pyama-dag en lekker in bed lezen.

Renee; snap dat je ook heeeeel graag wil meisje. Zeker als ik je verhaal dan lees, per ongeluk zwanger, condoom kapot pfffff kijk eens wat een moeite wij moeten doen he

Sterretje; lijkt me zoooo verschrikkelijk mooi om je kindje te voelen.....geniet er maar lekker van en af en toe een lekkere rustdag he meisje ....

Ga met mn eten verder, we hebben eters, vind ik altijd wel erg gezellig. Ze wilden lekker hoillandse pot........draadjesvlees, sperziebonen, snijbonenen aardappels

Kus happy

Terug
Bovenaan