A
Anoniem
Guest
Zo, ik ben mijn migraine aanval weer te boven..........niet normaal zeg, normaal gesproken neem ik mijn hele medicijnkast in maar dat kan nu natuurlijk niet...........pffffffffffff, heb nog met schele ogen naar America's next top model gekeken, want ik dacht, als ik zo vroeg ga slapen slaap ik vannacht niet. Om 6 uur was ik wakker maar ben uiteindelijk, na kop thee en ontbijtkoekje (beetje misselijk) weer in slaap gekukeld.....gelukkig.
Kruimeldiefje: getrouwd met een poepboer!!!! Whahahahaha!!!
Happy: dat wist ik niet van jouw hoge bloeddruk..........jeetje..........niet te veel zorgen maken want daar gaat hij ook weer van omhoog...........
Linda: wat ontzettend irritant dat je man geen zin had, daar zou ik dus ook zeer pissig van worden: jij bent godverdegodver je lijf aan het vergiftigen met die kut-clomid en meneer heeft geen zin!? Daar maar een keer zonder zin. Ben echt heel boos.....
Bieb: kotsen van slagroom.........................ik zeg wederom niets.
Bambi: succes met klussen vanavond! (kreeg je toch hulp of niet?)
Ik ga eventjes boodschappen doen, ben zo weer terug
Dikke kus
Kruimeldiefje: getrouwd met een poepboer!!!! Whahahahaha!!!
Happy: dat wist ik niet van jouw hoge bloeddruk..........jeetje..........niet te veel zorgen maken want daar gaat hij ook weer van omhoog...........
Linda: wat ontzettend irritant dat je man geen zin had, daar zou ik dus ook zeer pissig van worden: jij bent godverdegodver je lijf aan het vergiftigen met die kut-clomid en meneer heeft geen zin!? Daar maar een keer zonder zin. Ben echt heel boos.....
Bieb: kotsen van slagroom.........................ik zeg wederom niets.
Bambi: succes met klussen vanavond! (kreeg je toch hulp of niet?)
Ik ga eventjes boodschappen doen, ben zo weer terug
Dikke kus