Klusbabes 15

paaseitje is lief bedoelt hoor....................
Nu moet ik echt vliegen!!
Kus!!!

hey meiden

Kruimels: nou meid dat wordt spannend meid, eindelijk gaat er dan langzamerhand iets gebeuren, ik hoop voor je dat het snel raak is meid
en hopelijk bevalt je vriendin inderdaad morgen en helemaal voor haar, pfff het is niet van een leide dakje gegaan methaar, maar nu heeft ze nog effe de laatste lootjes

Rimke; wat ontzettend goed dat je vandaag terecht kon voor een echo en dat alles goed was, hopelijk ben je geruster nu meid, en voor morgen alvast werkse

Pip: dat duurt wel lang zeg voor dat jullie de uitslag van je man zijn zaad krijgen zeg pff

Happy: was je er weer effe meid, haha en veel voetbal kijkplezier, doe je een beetje rustig aan dat is goed voor de bloeddruk

Anoeska; je temp is lekker hoog meid, zou het misschien toch waar zijn, ik hoop het voor je meid

Jacqy:hoe is het met je meid???

Ik ga stoppen meiden want me man wil op de laptoip en dan ga ik gtst kijken, iedereen een fijne avond en ik lees morgen wel weer bij

Hallo Meisjes!!

Rimke wat geweldig dat de echo goed was!! en volgende week weer, Bofkont!!!

Kruimels Gelukkig dat je mannetje toch mee kon naar de afspraak. En dezelfde procedure als pip! Kunnen jullie ervaringen delen!!

April je mag gewoon over de kinderkamers praten hoor. Daar kunnen we alleen maar van leren! Scheelt ons veel research  naar goedkoop en toch degelijk!

Anouska ik ben heel erg onregelmatig. Ik wacht dus gewoon met testen. Ik kan nog alle kanten op. En aan mijn temp kan ik nog niets aflezen. Was hij van het weekend drastisch gedaald(36.1). Eergisteren 36.4 gisteren was ie 36.5 (wel verkouden) en vandaag 36.3.

We hebben toch weer een leuk huisje in de buurt op het oog. Alleen bedachten we ons opeens. Ik heb een contract tot augustus, daarmee krijgen we nooit de hypotheek die we nodig hebben. Ben ik gisterén naar de leiding gevende geweest. Ik vroeg of ze me kon zeggen of dat verlengd werd of niet ivm die hypotheek. Ze zei me een fijne werknemer te vinden. Maar omdat we met het aantal bewoners gaan afbouwen moet er ook worden afgebouwd van het aantal personeelsleden. Ze zou kijken wat ze kon doen en volgende week hoor ik meer. Ik ben benieuwd. Mocht er geen plaats voor me zijn dan weet ik wel al dat ik al kan gaan solliciteren. Wat een gedoe!! dat ze toch gewoon vaste contracten geven ipv steeds die contracten voor bepaalde tijd! Zou een hoop gezeik schelen!

Vandaag bij mijn ouders alle zooi van mijn oude kamer opgeruimd, moest ik al dik 2.5 jaar doen!! hihi Wat een herinneringen liggen daar toch tussen die troep!! haha we hebben ons kapot gelachen!. Daarna nog lekker 3 uur bakkie koffie gedaan! hahaha lekker lui dagje verder ervan gemaakt.

Nou dames dadelijk even lekker douchen en dan in de campingsmoking op de bank hangen!!

XX

Hallo lieve mevrouwtjes!
Kruimels: net op tijd! Ppff…. Stressen! Hehe Het was een goed gesprek volgens mij he… De volgende afspraak in maart, jeetje ik hoop echt dat het eerder kan!
Wat een verhaal zeg over je vriendin. Ik hoop dat ze het nog even kunnen rekken… Wel goed dat ze nauw in de gaten gehouden wordt.

Rimke; kip siam hmm heerlijk!!! Maak ik ook vaak.

Anoeska: hoge temp…. Zou het raak zijn?! Ik hoop het voor je.

Renee; Leuk een huisje op het oog. Hebben jullie het al van binnen gezien? Ik snap helemaal wat je bedoelt over je contract!... Ik heb een jaar contract en weet niet of hij verlengt wordt…. Wij zijn ook op zoek naar een leuk huisje maar zitten ook met de hypotheek… wat een gedoe he!

uhm. Ik heb alles gelezen maar weet het ff niet meer. Sorry meiden!

Heerlijk dagje gewerkt... not!! Het was zo koud bij ons op kantoor, heb de hele dag met een dikke vlies trui gelopen.
Had zo veel te vertellen maar weet het ff niet meer hahaha Als het zo weer in me op komt vertel ik het alsnog. hehe

Liefs! Charlot

Ben echt net een zeef vandaag! Vergeet echt van alles.... heb zo'n dag dat alles fout gaat en niks lukt!
Ventje is net thuis, heeft de auto naar een vriendin van ons  gebracht. Gaan en film aan zetten.

Een hele fijne avond meiden! Veel klusplezier!  
SMAK!

Renee; ik hoop voor je dat ze je contract verlengen. Scheelt een hoop gezeik

Kruimels: was helemaal vergeten je succes te wensen!!. Gelukkig is het gesprekje een beetje goed gedaan. Ben benieuwd of je eerder terecht kan
Enne spannend voor je vriendin hoor!

Rimke; fijn dat je er nog even tussendoor kon met je echo! wat waren die steken nu?

Pipstip: hoi en doei haha. Duurt wel lang ja, voordat je uitslagen hebt

Anouske en Renee; hebben jullie ook bijna je NOD? sorry, vergeet t altijd, zo maar even de roze wolk bekijken

Charlotte; vertel t maar hoor

Oja, jacqy is trouwens ongi geworden, Balen meid

Sorry als ik weer iemand vergeet, maar denk altijd aan jullie hoor

Sjonge jonge, lijk wel vanavond weer in een schetenfabriek te staan. Wat heb ik gegeten? gister gewoon brood, en kan niet van eten vanavond zijn, want begon eerder. Wel paar suikervrije snoepjes gehad, zal daar wel van zijn. Werkt laxerend, maar zoveel ook weer niet van gegeten.nouja, ze stinken in ieder geval haha

Net even zakken met carnavalskleding tevoorschijn gehaald, wel grappig. Vrijdag doen we zo een gothic jurk aan, en zaterdag kan ik ouwe trouwjurk van collega lenen. Moet ik dat wel aandoen, brengt dat geen ongeluk zo voor mijn bruiloft?
Heb mijn vriendin al ingelicht dat ik niet drink voor ik zeker weet dat ik niet zwanger ben. Hoop wel dat ik de testen morgen binnen heb, misschien vrijdag al testen.

Ik denk de hele tijd dat ik misselijk (niet kotsmisselijk maar weeeig) ben, maar dan denk ik, ben ik misselijk omdat ik dat wil, of ben ik t gewoon echt. Ach, ik baseer t maar nergens op, lichaam doet wel meer rare dingen.
voel wel af en toe zeurend gevoel en heb nog steeds pijn in borsten,. temp nog hoog, maar dat zegt ook niks.

komt er nog wat leuks op tv????

ach wat toevallig. Ik zeg net tegen vriend. Hebben we nog chocolaatjes ofzo? komt ie net met een mini kitkat aanlopen hmmm. Ga even smikkelen

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde     , Bieb, 3e ronde na mk
6)
7) Essy, 4e ronde
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje    (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16)
17)
18)
19) Phoebe 7e ronde 1ste kindje linda 2de kindje ronde 10,
20)
21)
22)
23) Linda2 ZWANGER !!!
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje     Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde
26)
27)
28)
29)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Oja, ex-collega van mij is vandaag bevallen van een meisje,Tessa (keizersnede ivm stuitligging).

Pff stond vanmorgen ook in krant dat Renate verbaan zwanger was. Nou en!!! wij willen ook. Altijd die BN'rs. wordt er gek van , fokken maar raak!!!

sorry beetje agressief...

Terug
Bovenaan