Klusbabes 15

Goedemorgen meiden,

Ik heb niet bijgelezen want moet naar mn werk. Ben vanmorgen bij de ha geweest en mn bloeddruk was gelukkig iets gezakt, dus dat goed nieuws. Het minder goede nieuws is dat ik toch waarschijnlijk de volgende ronde nog niet mag klussen pfffff. Hij kijkt het ff aan als hij blijft zakken dan wel maar, de kans dat hij met twee weken helemaal goed is is klein en zoals hij zegt dan kan je beter ff een maandje wachten......ja hallo hoeveel maandjes wacht ik al . Ach ik weet dat hij gelijk heeft maar baal gewoon ff. Als het beter is om nog een ronde te wachten volgens hem zal ik dat altijd doen natuurlijk ......Maandag weer terug komen......Moest wel lachen want hij zei, je hebt zeker weer voetbal gekeken als je dat niet had gedaan was ie vast nog lager, zelfs ik kreeg er een hoge bloeddruk van ......,,,whahaha grappig. Sorry voor mn ego bericht mar, moest het ff kwijt voordat ik de deur uitga .....KAn op mn werk moeilijk ff jammeren hierover !!! Doei lieverds, fijne dag....

Kussssss happy

hey happy

niks egoberichtje meid, wel goed dat je bloeddruk iets was gezakt maar inderdaad wel balen dat je de volgende maand dus ook niet mag klussen , haha wel grappig dat je ha dat zei van heb je voetbal gekeken daar krijg ik ook hoge bloeddruk van hahaha
nou meid ikhoop dat ie maandag nog meer gezakt is je bloeddruk en dat je dan evengoed rusig aan mag beginnen

ik ben moe en ik heb pijn in me kop, de pijn in me eierstokken en baarmoeder is weer weg, ik ga nu denken dat ik zometeen geen eisprong heb ondanks de clomid, maar ja wacht wel weer af, gisteravond is er ook weer geklust en vanavond effe niet, en dan vrijdag weer en zondag of zaterdag ik zie het allemaal wel

xxx linda

Happy wat fijn dat je bloeddruk is gezakt!! En nu nog meer dalen dat je volgende maand weer mag gaan voor een uk!!

Linda Wat een gezeik met die hormoonpilletjes! Gebruik je nu ook weer ovulatietesten? of temp je alleen? Succes!

Vrije dag vandaag maar animo om iets te doen is ver te zoeken...Ik heb nog geen fut om me wat te eten te maken...*zucht*

X

hey renee: haha jij ook al geen fut vandaag join the club, ik ben ook niet vooruit te branden vandaag, ach ja ik lag net in de bank maar daar had ik ook geen zin in

Ik ben gewoon aan het temperaturen, ik wilde wel weer ovulatietesten halen maar ja ik dacht dan ben ik er weer zo gefixeerd op en dat wil ik gewoon niet meer, ik ga gewoon klussen vanavond niet dan want we hebben nu al 2 dagen achter elkaar geklust en morgen weer en dan een zaterdag en / of een zondag en dan zien we het wel weer, na zondag i ieder geval niet meer op commando, hoewel we gisteren wel hebben gelachen hoor hahhahaha

Ik ben er zo weer vandoor me tante komt ons halen met de auto en dan gaan we daar effe een koppie thee drinken

vanavodn moet ik effe condoleren, me vriendin haar schoonvader is dinsdagnacht overleden,
Mijn vriendin is 38 en was eerst met mijn neef getrouwd maar die zijn gescheiden en nu is ze al een hele lange tijd met iemand anders getrouwd maar ik ben daar altijd en ik ken zijn vader en moeder ook goed dus vandaar,

xxx linda

ff snel een berichtje van mij.
Bieb; ik heb helaas geen gratis toegangskaarten voor de beurs. Deze krijgen we ook niet, moeten wij ook voor betalen als we vrijkaartjes willen en die hebben wij deze keer niet aangevraagt. Sorry.... Ik hoop wel dat je gaat, wnt is best leuk!

liefs Charlot

He meiden,

jullie kunnen allemaal wel een lazy-day hebben, maar voorlopig is er niemand vanavond ha ha ha !!

Ik heb ook niks nieuws te vertellen hoor, dus verwacht van mij geen boeiend verhaal...

Jacqy, waar ben je? hoe gaat het testen?

hey meiden

het is hier erg rustig geweest vandaag, ik ook niks te melden, me broer heeft me net gebeld die zit in zwitserland op wintersport, ze hebben het heel er mooi en gezellig gelukkig

xxx linda

hallo meiden,

hier ben ik weer heb weinig tijd en weet eigenlijk niet meer op wie ik wel en niet gereageerd heb.
in ieder geval ben gister met een vriendin uit eten gewwest lekker wezen wokken was heel erg gezellig zij had dat nog nooit gedaan dus ik denk dat is wel leuk dan, zat echt bom vol want ik kan niet stoppen alles was zo lekker, daarna nog even mwat gedronken en toen naar huis.
vandaag heb ik best veel gedaan als ik kijk naar de rest, heb natuurlijk op donderdag vrij maar heb eerst lekker uit geslapen en toen heb ik al mijn papieren uitgezocht, was echt een berg ben zo slordig in die dingen dus heb bij de action mappen gekocht en van die bureaubakken waar ik het in kan leggen als het binnen komt en als er iets betaald moet worden, maar volgens mijn kan ik beter alles automatisch zetten want ze moeten nogal eens een keer een aanmaning sturen.
maar ik ben nu geod bezig vind ik zelf toen   ben ik begonnen met mijn gordijen te wassen reukt echt heerlijk zeg.
en moest vanavond koken voor mijn vader en moeder en mijn zus want op donderdag eten we altijd bij mijn ouders (woon in het zelfde huis hun boven en ik beneden) maar mijn moeder is gister geopereerd aan haar hand we hebben er een bot bult uitghald ik geloof dat ze het een galjon noemen, dus die kon nog niet koken zijn net weg. had lekker sla met rosti en kip natuurlijk......
ik moet zeggen mijn temp blijft zeer hoof sochtends 37,3 37,4 normaal temp 36,8
vind het zo spannend ook begon ik vandaag in een keer te huilen, weet het ook niet waarom was niks aan de hand...

nou heb best wel weer wat verteld maar hoe staat het met jullie??

HAPPY: gelukkig is je bloedruk gedaald als ik eerlijk moet zijn weet natuurlijk niet hoe hoog hij was maar ik  zou gewoon doorklussen want als het raak is ben je  misschien niet meer zo depri en daalt je bloeddruk weer want na al die dingen die je de laatste tijd heb mee gemaakt is het tijd voor iets leuks toch..
LINDA: is het heel erg als je een oortemp. gebruikt vind zon ding in je kont echt niks..
KRUIMELS: is je vriendin al bevallen???
BIEB: volgens mij was je al naar een beurs geweest van trouwen toch?? nou ik kan je vertellen het is allemaal hetzelfde hoor. maar goed het is altijd leuk om de show te kijken..

voor de rest weet ik het niet meer...
o ja
RENEE: heb jij al goed nieuws voor ons????

groetjes anoeska

Terug
Bovenaan