Klusbabes 15

Hebben jullie het stukje gelezen van Lady G?:
Mijn man vindt nog niet dat ik er aan toe ben  

Heb een reactie erbij gezet. Heb ik soms een beetje negatief gereageerd? Nouja, vond t ook een achterlijk stukkie

Ben wel erg gemeen bezig. Net even reactie op Yvon haar gezeur geschreven. Bij het forum van L.i.n. Wat een zeur mens zeg

Ben vandaag blijkbaar in een gemene bui

Bieb; ik ben er nu hoor, maar nu ben jij natuurlijk weg ha ha ha

Rimke, dat ladekastje van de IKEA (Hemnes) hebben wij al een jaar op de kleine / babykamer staan!! Onder het mom van; 'altijd handig'   dit  ladekastje gekocht, maar we zullen hem uiteindelijk ook wel als commode gebruiken hoor.  

Verder geen nieuws van deze kant, het is rustig vanavond...

sorry niks bijgelzen.

zag wel dat rimke een echo heb gehad en dat alles voor zover in orde is. en heel erg fijn om   te horen dat de pukkels pas weggaan na de bevalling grrrr. hahaha

ik ga me bed in ben gesloopt. wou ff zeggen dat ik aan jullie allemaal denk, maar heb gewoon ff geeen tijd. dames met hyves heb daar vandaag gekrabbeld op me werk.

xxx bambi

hey meiden,

Jeetje wat een tekst allemaal weer zeg, ik heb alles gelezen, alleen ben de helft alweer vergeten!

Kruimels, ik wil even zeggen dat ik met je meeleef ( en met pip natuurlijk ook)
Je heb vandaag de eerste stap gezet naar iets waar ik echt bang voor ben!
Echt meiden, petje af hoe jullie er mee omgaan (van wat ik kan lezen dan natuurlijk).
Ik denk aan jullie!

Liefs Phoebe.

goeiemorgen meiden

Renee; jeetje he dat is lastig heb je een huisje op het oog weet je nog niks, hopelijk krijg je volgende week van je leidingevende positief nieuws dat je na augustgus blijven mag,
en leuk he oude spulletjes van jezelf bekijken hahaha vind ik ook altijd leuk

Bieb: was in een gemene bui las ik hahha, ik ga zo die topic effe lezen waar je het over had, enne wat spannend meid, je hebt nog steeds een hoge temp en allerlei vage klachtjes, zal je altijd zien dat je er nu niet zo mee bezig bent geweest dat het raak is, maar ondanks je bruiloft hoop ik het wel voor je hoor meid, o en je schreef dat jacqy ongi is geworden dat is balen

ga weer effe verder lezen ben het alweer allemaal kwijt

xx linda

charlotte: las dat het koud is bij jullie op kantoor, ishet niet mogelijk om een kachel aan te zetten dan??

phoebe: je hoeft neit bang te zijn om naar de gyn te gaan hoor, tenminste dat vond ik niet ik ben alleen maar blij dat er wat aan wordt gedaan

xxx linda

Terug
Bovenaan