Bieb: lekker dat jullie de dj hebben voor de grote dag, en goed dat je effe een mail hebt gestuurd met de prijs die hij op de beurs had gegeven ben benieuwd wat ie daarop zegt,
Ik ben het allemaal alweer kwijt sorry hoor meiden
Ik heb nooit geweten dat een mens zoveel snot bezit sorry hahaha maar jeetje ik ben nooit verkouden ik denk dat ik het 4 jaar geleden voor het laatst ben geweest en ik vind het niet leuk hahahha
Voor de rest weinig nieuws, me baarmoeder is heel gevoelig en me temp was gisteren 36.9 en vanmorgen 36,7 dus ik ga gewoon deze maand nergens vanuit dan valt het altijd mee,
me man is boos op me haha, om half 2 vannacht lag ik nog wakker en ik was toen echt ze gesnurk meer dan zat en ik ging zuchten en heel veel draaien en ik was echt boos, en toen is ie naar beneden op de bank gaan liggen, ik heb de hele nacht geen oog meer dicht gedaan omdat ik zo boos was en omdat me hele kop dichtzat, komen we om kwart over 7 naar beneden, is ie nog boos, en zegt heb je lekker geslapen, ik zeg nee , net goed zegt ie lekker boos hhahaha enis ie naar boven gegaan en is weer op bed gegaan, wat dat aan gaat is mijn man heel egoistisch zolang hij maar zijn rust heeft is het goed als ik een nacht niet slaap is niet belangrijk maar als je dat dan zegt dan wordt ie nog bozer want dat is niet zo, maar ik ken hem gelukkig al langer dan vandaag
nou meiden ik ga stoppen, ik ben er vanmiddag weer eventjes
xxx linda