Klusbabes 15

TJa, dat is lastig maar volgens mij zijn daar genoeg oplossingen voor hoor. Jurken worden altijd vermaakt. Ben heel benieuwd hoe je het zal vinden om ze te passen! (ik vond jurken nooit wat aan maar toen ik er eenmaal eentje heb aangehad vond ik het helemaal leuk).

Ik vindt t nu ook wel spannend worden hoor. Helemaal nu sterretje schrijft dat t al over 6 maanden is! Toch wel snel al.

Net even dj gemaild, hij heeft gisteren andere kosten doorgegeven dan wat hij op beurs had gezegd. Heb even mijn kosten   nagekeken, en had ook de prijs (lagere ) opgeschreven die hij toen had gezegd. Moet ik natuurlijk toch even wat van zeggen., Hebben wel al getekend voor wat hij gister had gezegd, maarja we moeten wel eerlijk blijven, toch???

zo dames, ga weer stoppen,. vriendlief vroeg al of t nog lang ging duren....nee dus,ga nu stoppen. dag dametjes. Morgen ben ik er niet, maar zondag weer. Groeten!

heeeee zie net dat jullie allemaal pleiten zijn, haha.
wou nog even pip feliciteren met haar 7 jarig samen zijn met haar mannetje.
ppffff wat is mijn computer traag, of ligt dat aan het forum???
ik heb een paar keer geprobeert om erop te komen, komt wel maar duurt vreselijk lang.
pietje ongeduld he, whaha.
zag dat er nog wat geschreven was door een paar, maar ben het even helemaal kwijt.
wie vroeg dat van monopoly? ik spaar ze niet sorry!!!
ga zo slapen, ben voor mijn gevoel al een heel leven lang op, zo vroeg was het vanmorgen, viel mee hoor maar voor mijn gevoel wel, haha.
morgen ben ik er dus niet, druk druk druk! zondag ben ik weer van de partij.
dikke kus voor allemaal en een heel fijn weekend!!!!
kruimels

Hey meiden,

2 dagen niet op het forum en het is bijna onmogenlijk om alles bij te lezen hahaha, stelletje kletskoppen!
Ik ga het toch nog even proberen hoor.
Gelukkig is het weer weekend, lekker uitrusten.

Kruimels ben je er nog??

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

Ik wilde gisteravodn al reageren maar toen stond me broer op de stoep en daarna kwam me vriendin op visite
Ik heb alvast wat gelezen en ik hoop dat er iets is blijven hangen want ik heb een kop vol met snot hahaa

Bambi: wat lekker dat jullie een maandje uitstel hebben gekregen voor de verhuizing dat scheelt weer wat in de stress en dan maar een maandje dubbel betalen dan weegt niet op tegen je gezondheid,
jeetje he jullie hebben ook een boel slecht nieuws gekregen achter elkaar, hopelijk is de kanker van je man zijn oma niet uitgezaaid en is er nog iets aan te doen, en er was ook nog iemand depresief aan je man zijn kant las ik maar ik ben effe kwijt wie,   ik dacht je man zijn vader sorry, hopelijk gaat dat ook weer snel wat beter, pff dat kunnen jullie er inderdaad niet bij hebben dat zijn hele nare dingen, sterkte

Rimke; lekker over 4 weken naar de wintersport, naar oostenrijk las ik dat is een heel mooi land, en lekker rustig aan van de babypiste af hahaha
O ja ik vind het helemaal niet erg dat jullie over jullie zwangerschapsverhalen praten want dat vind ik alleen maar leuk en ik heb daar absoluut geen problemen mee

Anoeska; maandag naar het ziekenhuis las ik voor een nieuwe medicijn kuur voor je darmen, sterkte meid

Kruimels: fijn he dat je dan lekker met je pa over van alles en nog wat kan praten, ik kan dat gelukkig ook met me pa
En wanneer krijg je je uitslag van het bloedprikken??? en maandag moet je vriend zijn spulletje brengen, spannend hoor allemaal

Pip: jullie vierden gisteren jullie 7 jarig jubileum haha je man op de bank met voetbal en jij achter de laptop ahahaha wel romantisch

Jacq: had erge koorts las ik maar gelukkig gaat dat nu weer wat beter, gelukkig maar meid
nou ga weer effe verder lezen

Bieb: lekker dat jullie de dj hebben voor de grote dag, en goed dat je effe een mail hebt gestuurd met de prijs die hij op de beurs had gegeven ben benieuwd wat ie daarop zegt,

Ik ben het allemaal alweer kwijt sorry hoor meiden
Ik heb nooit geweten dat een mens zoveel snot bezit sorry hahaha maar jeetje ik ben nooit verkouden ik denk dat ik het 4 jaar geleden voor het laatst ben geweest en ik vind het niet leuk hahahha

Voor de rest weinig nieuws, me baarmoeder is heel gevoelig en me temp was gisteren 36.9 en vanmorgen 36,7 dus ik ga gewoon deze maand nergens vanuit dan valt het altijd mee,
me man is boos op me haha, om half 2 vannacht lag ik nog wakker en ik was toen echt ze gesnurk meer dan zat en ik ging zuchten en heel veel draaien en ik was echt boos, en toen is ie naar beneden op de bank gaan liggen, ik heb de hele nacht geen oog meer dicht gedaan omdat ik zo boos was en omdat me hele kop dichtzat, komen we om kwart over 7 naar beneden, is ie nog boos, en zegt heb je lekker geslapen, ik zeg nee , net goed zegt ie lekker boos hhahaha enis ie naar boven gegaan en is weer op bed gegaan, wat dat aan gaat is mijn man heel egoistisch zolang hij maar zijn rust heeft is het goed als ik een nacht niet slaap is niet belangrijk maar als je dat dan zegt dan wordt ie nog bozer want dat is niet zo, maar ik ken hem gelukkig al langer dan vandaag

nou meiden ik ga stoppen, ik ben er vanmiddag weer eventjes

xxx linda

Hoi meiden,

Hier een sombere happy.......bloeddruk was hetzelfde maar mag niet klussen, hij vindt het niet verantwoord. Nou simpel dan doe ik het ook niet maar, valt wel tegen. Ben net ongie geworden, hoop dat iemand het op de wolk wil zetten voor me. Mn ieuwe nod is 8 maart en ik blijf dan wel in ronde acht he ( haha das wel fijn ) wil toch wel graag mn nod invullen ook al heeft het geen nut. Weet niet of jullie dat erg vinden? Meiden sorry voor het ego bericht, ga nu naar mn werk. Fijne dag

LIefs happy

Terug
Bovenaan