KLUSBABES 16

hihi, als ik vrijdag vrij ben ga ik ook even naar de markt. Stofjes kopen!

Wij hebben onze namen al een tijdje klaarliggen. We noemen soms ook gewoon de naam al. Kan nog helemaal wijzigen hoor als het eenmaal zover is maar ik vind de namen wel helemaal leuk. Ben er ook een tijdje heel druk mee geweest hahaha. Ben nu de hele tijd babykamers aan het kijken (dom van mezelf maar kan het niet laten haha).

Ik denk niet dat m'n man het leuk vind als ik de naam vertel maar namen die ik mooi vind zijn: Jette, Lente, Jet, Fauve (spreek uit als voof), Veerle, Vera en voor jongens Finn, Mees, Jurre, Jelle en kan zo nog wel even doorgaan hahaha

PS I Love You is echt zooo mooi. Ik heb geloof ik niet vaak zo moeten huilen bij een film hahaha, was bijna genant! Wil hem ook hebben als ie uit is! Morgen draait 27 dresses bij de Ladies Movie Night, lijkt me wel grappig!

ik had het gelezen ja dat die film draaid. maar is zo'n lady's movie night dan ook echt alleen voor de dames, haha ken dat helemaal niet?
jij houd dus van stoere korte namen.
wat vind je van Tim dan, zo heet het baytje van mijn vriendin.
wij vinden Bas ook erg leuk, maar zo heet een neefje van mijn vriend al dus dan doe je dan niet.
wat ik ook heel leuk vind is Florian, maar dat is een wat langere naam.
ik zit ook met nog iets extra's waar ik rekening mee moet houden, kwa naam.
mijn vriend heeft een hele lichte vorm van stotteren en kan sommige letters moeilijk uitspreken, hij heeft ook vaak moeite met de J als hij mijn naam uitspreekt bij anderen.
dus daar moet ik ook nog rekening mee houden en niet alleen wat ikmooi vind.
ik wil niet dat hij moeite heeft met de naam van ons kindje, snap je?!

haha alleen is ilona ongeveer een dikke 30 kilo zwaarder dan mij, whaha.
nee kwa haar enzo lijken we wel op elkaar, tis ook een lieverd hoor!
ze woont in de zweelerbrink, grappig he?!
heb nog gevraagd of ze jou kende, maar nee.

Dat is inderdaad wel iets extra's om rekening mee te houden met een naam kiezen... kunnen rare situaties ontstaan anders hihi...

Ik vind langere namen ook wel leuk hoor, maar eigenlijk wel Nederlandse namen. Pepijn vind ik ook leuk! Bas ook maar zo heet een vriend van ons dus dat kan echt niet!

Bij de Ladies Movie Night zijn idd alleen maar dames. Met standjes waar ze vrouwendingen aanbieden (sieraden, cosmetica etc). En dan een meidenfilm, ik vind het gewoon grappig.

Grappig trouwens dat je vriend totaal geen moeite had met zijn potje te vullen vanochtend. Hup in de binnenzak en afleveren maar. Hij moest denk ik ook naar boven naar het fertiliteitslab? Mijn man wel. Toen hij daar het potje afleverde zag hij het potje van zijn voorganger nog op de schudplaat staan (die jongen had ie net gegroet op de gang) hahaha, wel grappig. En idd, keurig te woord gestaan e.d.

inderdaad grappig dat ze met dat potje door het hele ziekenhuis moeten.
ik heb niet gekeken naar de inhoud van zijn potje, whaha daar zat ik niet echt op te wachten, heb het liever op een andere plek, haha.

ik heb in het begin van de klusbabes gekeken wie ik kende, maar niet echt heel erg bekende, maar ongeveer 25 mensen van jou hyves, zijn doorgekoppeld(dus kennen iemand) die ik ook ken. best veel he.
weet zo niet of ik er dus eentje persoonlijk ken.
maar zal er eens naar kijken volgende keer.

ken je toevallig ene jolanda of marcia die ook in de bargeres wonen?

Terug
Bovenaan