KLUSBABES 16

oh wat grapig, dat heb ik ook met m'n schoonzussie.
ik was een beetje overdonderd, heb gezegd dat ik even niet wist wat ze bedoelde en dat ik er wel meer op heb staan die ik amper ken, mmm   sorry lieverd!

oh wat grapig, dat heb ik ook met m'n schoonzussie.
ik was een beetje overdonderd, heb gezegd dat ik even niet wist wat ze bedoelde en dat ik er wel meer op heb staan die ik amper ken, mmm   sorry lieverd!

wahaha, liegpeukje! Geeft niet hoor, zou ik waarschijnlijk ook zeggen!

Trouwens, ben jij ook bang(ig) om naar de fertiliteitsarts te gaan? Ik ben soms ineens zo bang dat er iets mis is. (zoals vandaag) en dan denk ik "wil ik het wel weten?". Heb jij dat ook?

ja meis, ik ben soms ook bang dat er echt iets loos is, maar aan de andere kant wil ik ook wel weten waarom het niet wil, misschien is het iets kleins wat verholpen kan worden.
beetje dubbel gevoel dus, had het toevallig hier met m'n vriendje hier nog over vanavond.
aan de ene kant kan ik niet wachten tot het 4 maart is en aan de andere kant durf ik helemaal niet heen, rrrrr.
ken dat gevoel dus erg goed.
jij moet de 25 ste heen toch?

Nou idd, same hier. Misschien is het wel iets kleins maar stel nou dat...nou ja.
Het ene moment kan ik idd niet wachten en soms durf ik niet. En ik ben het wachten ineens ook zat. Nou ik hoef nog maar 2 weekjes te wachten...

Klopt idd de 25e gaan wij (precies 2 week).

Denk dat ik deze vrijdag vrij ga nemen (even overleggen op werk), heerlijk eens een dagje voor mezelf!

ja 2 weken duurt nog lang soms voor je gevoel, maar is ook zo weer zover.
dus je moet op maandag, ik dinsdag over 3 weken.
heerlijk een vrije dag voor jezelf, ik ben vrijdag ook vrij, misschien nog even naar de markt als het niet te koud is.
donderdag s'avonds gaan we vaak even naar emmen, even hapje eten en shoppen.
heb jij al na gedacht over namen voor een baby, ben daar op het moment heel erg mee bezig.
vind Cil ook erg leuk, maar roelof vind dat niet echt wat geloof ik.
en voor een meisje vind ik lieke erg leuk.

Heb trouwens even gekeken op je hyves en volgens mij heb ik je schoonzusje gevonden. Snap idd wel waarom men denkt dat jullie zusjes zijn...haha grappig is dat!

Ga je morgen toevallig ook naar de ladies movie night?

ze heet ook ilona, vind je dat ik op haar lijk?
ze heeft ook altijd een zus willen hebben en nu grijpen we dat met beide handen aan, haha.
ik moet morgen tot 18:00 werken dus denk het niet.
wou nog graag naar die film ps: i love you, waar je het over had, maar die draaide woensdag voor het laatst. jammer, leek me leuk.
ik ga hem nu huren als ie op dvd uitkomt.

Terug
Bovenaan