KLUSBABES 16

he renee, dus jij kijkt ook naar america's next topmodel? lachen he.
oh donderdagavond komt een valentijnsaflevering van all you need is love, leuk leuk!!
gaat een van jullie nog iets doen voor haar vriend/man?
ik wil iets speciaals doen dit jaar, want mijn vriendje is me altijd voor.
dan maakt hij me wakker op die ochtend en dan staat hij met een grote bos bloemen voor me neus ofzo... leif he, maar ik wil dit jaar de eerste zijn!!!
misschien iets leuks samen met m'n vader bedenken, die is ook erg romantisch met dat soort dingen, dan maken we er gewoon een duo date van, mijn vriend en ik en mijn vader met z'n vriendin, haha. helemaal modern.

ik kwam vanavond bij het paarden ophalen bijna onder mijn 1,5 jarige paard. die had ineens erge haast om op stal te komen, ppfff puber!!!!
en de hondjes zaten me al op te wachten op het erf toen ik thuis kwam van het werk, vind ik altijd zo leuk aan zo'n beestje, die zijn altijd blij als je erweer bent.

ga zo nog effe douchen en dan op tijd m'n bedje in, nog even een serietje dawson's creek kijken.
welterusten meiden en tot morgen,
groetjes kruimels

haha ik zag dat je online kwam, spreek je daar maar niet aan hoor.
die vriendin die nu baby heeft, vroeg laatst ook al waar ik jou van ken.
en bambi die nu bij haar naam frummel ofzo heeft staan en ook een(ik geloof mamoetje) klusbabe, dat is wel erg verdacht.
je hebt een  berichtje van je zus gehad pip, haha. zij heeft dus al een kindje?
hoe heet dat kindje?
wat vind jij leuke namen?

haha, is niet mijn zus hoor maar m'n schoonzus. Iedereen denkt alleen dat we zussen zijn dus maken we daar altijd grapjes over.

Grappig dat die vriendin vroeg waar je me van kende, wat heb je gezegd?

Terug
Bovenaan