Dames, wat klussen ehh kletsen jullie weer veel. Heb er snel overheen gelezen en een paar dingen eruit gepikt:
Anouska; je vroeg hoe oud ik ben, ben dus 34, 1-9 wordt ik 35. Mijn vriend is nu 36. Na hoeveel maanden had jij je trouwboek? Kan geloof ik wel erg lang duren he? Maar komt goed uit, we betalen pas als we het boek echt hebben, kunnen we nog even sparen haha
Happy; jeetje Happy, jij hebt ook een pech de laatste tijd. Gecondoleerd met neef van je moeder. En kan me voorstellen dat je gedachten en energie uitgaan naar je vader. Dat is toch de belangrijkste en naaste persoon op dit moment. Alvast heel veel sterkte voor je vader zijn operatie. 4 maanden herstellen...dat is niet niks
Oja, gefeliciteerd met je hondje!
Phoebe; helaas ong geworden. Ik hoopte dat het een innesteling zou zijn, maar later las ik dat het toch een echte ong is. Klote. maarja, net zoals iemand wel eens overtijd is, kan het misschien nu gewoon zijn dat het een keertje eerder komt. Weet t niet,ben geen expert
Linda; nou dat schoot weer s niet op dus bij die gyn. Aan die antwoorden heb je ook niks. En elke dag dat ding in je reet, en dan is het nog niet betrouwbaar. Ik dacht dat als je m in je kont stak, dat dat juist het betrouwbaarst was? Pff ik was ook gelijk weggerend. Nouja, maandag dus afwachten?
Zo, en daar was een Linneke die er even tussendoor kwam...sjonge, gauw op haar teentjes getrapt zeg. Blijf maar liever weg, want hier hebben we geen behoefte aan. Iedereen mag haar mening geven, maar niet zo maar in een forum onrust stoken. Wij gaan mooi al 16 klusbabes mee!!! en waarschijnlijk nog veel klusbabes te gaan!!! Ik denk juist omdat ze zo jong is, en al genoeg opmerkingen daarover heeft gehoord, dat ze even hier haar ergernis kwam spuien. Vrijheid blijheid zeg ik dan maar...
Vanavond komt er trouwens een programma op SBS 6 over tienermoeders. Nee Linneke, daar val jij niet onder.....
Gisteravond de fotograaf geboekt! het klikte erg goed. Toch maar een duurdere optie genomen. Sja alles duurder, behalve het feest, die is juist lager gewordne. Ach, heft elkaar weer op. En anders gooien we een paar genodigden eruit, scheelt weer geld haha
Gisteren de officiele klusdagen in laten gaan. Even flink er tegenaan de komende week, hopelijk levert t wat op. Heb eigenlijk het idee dat het helemaal niet of voorlopig toch niet zal lukken...weet niet, hoop t natuurlijk niet, maar heb gewoon slecht gevoel...
Vanaf gister schrijf ik op wat ik allemaal eet. Heb t idee dat ik ergens allergisch op reageer, heb allemaal uitslag op gezicht. Heb ik laatste jaren wel vaker, maar nu erger. Heb t idee dat t misschien door yoghurt producten kan komen, eet ik wel vaak. Ik dacht al, misschien is het wel stress. Voel me eigenlijk niet gestresst, maar onbewust misschien. Ivm werk, zwangerschap, bruiloft...ik weet t niet. Maar ben wel s gestresster geweest, en toen nergens last van.
Hmm mijn a.s. man zit te zeuren dat hij op computer wil. Zeur. Dus ga maar weer stoppen, is nl. laptop van zijn werk.....