hey meiden
April: hoe is het met je meid?/ en met je rug
Happy: nog wat weten te scoren bij de makro??
het was zeker een heerlijk weerjte vandaag zeg
Nou ben dus bij de gyn geweest en zoals ik al had gezegd moet ik een donderdag weer bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad, ik had die templijst mee en ik had een temperatuursverlaging van 36,2 vorige week dus ik ging er vanuit dat dat me ei is geweest de dag erna ging ie weer omhoog, nu zei de gyn ja ik denk dat dat je ei is geweest maar ja temperaturen is natuurlijk ook niet helemaal betrouwbaar, ik hallo waarom steek ik dan elke dag dat ding in me reet, ik was gewoon boos, grrrr, ik zei maar kan ik nu toch zwanger zijn of niet, tja dat weten we pas als je hebt gebloedprikt maandag krijg ik dan de uitslag, hij zei je bent er nog veel te veel mee bezig, ik denk ik hou me mond maar dicht, Toen begon hij over dat je een zwangerschap als een lot uit de loterij moet zien, ik nog steeds boos ik zei nou ik koop nooit een staatslot want daar ben ik ook altijd ongelukkig in dus hier ook mee, toen ben ik maar weggegaan voordat ik hem aanvloog
ach ik kijk me temp gewoon nog eventjes aan en mocht ie weer hoger worden tot zaterdag ga ik misschien testen omdat ik zaterdagavond uit moet en anders ga ik me gewoon helemaal volgieten zaterdagavond hahaha
xxx linda