KLUSBABES 16

Hoi meiden,

Tjonge zeg kon vanmiddag niet op het forum komen. Kreeg een lege pagina....... Ben al met het eten bezig, ga zo met mn mannetje en mn moeder ff naar de makro. Mn vader gaat dan ff darten met de buurman. Heb lekker verse kabeljauw uit de oven, vind ik zo lekker maar, zoooooo duur whahaha wat een krent he!!! Linnie weet je al wat meer meisje?

Liefs happy

Haha ik kreeg net een berichtje van mn ex. Hij feliciteerde me met de hond, heb ook een berichtje terug gestuurd om hem te feliciteren.....ach toch een beetje ons kind he haha

xxxxxxxxx

Hey Happy, gefeliciteerd met je hond! Wel attent zeg dat je ex daar nog aan denkt? Hadden jullie je hond destijds samen gekocht?

Ga je nog voor iets speciaals naar de Makro?

Hey april,

Ja wij hebben de hond toen samen gekocht en hij is er ook helemaal bezeten van ! In het weekend is hij vaak bij hem whaha, goede omgangsregeling he ! Ik heb ook nog een hele goede band met mn ex dus dat scheelt ook. Als ik aan het werk ben komt ie altijd wel ff langs om wat te drinken

Ga voor mn mannetje naar de makro, stonden leuke schoenen in de folder. ZIjn we er gelijk ff uit, vind mn moeder ook wel ff lekker. Zag dat je ook al naar lin vroeg .....Had gehoopt dat ik ze nog ff hier zou treffen voordat ik wegging. Ga me omkleden en dan gaan we ! Hoe is het verder met jou?

Liefs happy

hey meiden

April: hoe is het met je meid?/ en met je rug

Happy: nog wat weten te scoren bij de makro??

het was zeker een heerlijk weerjte vandaag zeg
Nou ben dus bij de gyn geweest en zoals ik al had gezegd moet ik een donderdag weer bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad, ik had die templijst mee en ik had een temperatuursverlaging van 36,2 vorige week dus ik ging er vanuit dat dat me ei is geweest de dag erna ging ie weer omhoog, nu zei de gyn ja ik denk dat dat je ei is geweest maar ja temperaturen is natuurlijk ook niet helemaal betrouwbaar, ik hallo waarom steek ik dan elke dag dat ding in me reet, ik was gewoon boos, grrrr, ik zei maar kan ik nu toch zwanger zijn of niet, tja dat weten we pas als je hebt gebloedprikt maandag krijg ik dan de uitslag, hij zei je bent er nog veel te veel mee bezig, ik denk ik hou me mond maar dicht, Toen begon hij over dat je een zwangerschap als een lot uit de loterij moet zien, ik nog steeds boos ik zei nou ik koop nooit een staatslot want daar ben ik ook altijd ongelukkig in dus hier ook mee, toen ben ik maar weggegaan voordat ik hem aanvloog
ach ik kijk me temp gewoon nog eventjes aan en mocht ie weer hoger worden tot zaterdag ga ik misschien testen omdat ik zaterdagavond uit moet en anders ga ik me gewoon helemaal volgieten zaterdagavond hahaha

xxx linda

o ja toen zei ik dat ik heel veel last had van die witte slijmerige afscheiding, toen zei hij ja dat kan met je eisprong te maken hebben, ik zei die heb ik vorige week al gehad, ach laat maar zitten dacht ik ook bij mezelf het heeft toch geen nut, ik heb alvast de volgende clomidpillen in huis liggen en ik vroeg ook nog wat er ging gebeuren omdat ie had gezegd dat ik maar 6 maanden clomid mocht gebruiken, toen zei hij dat mag je ook een jaar gebruiken, grrrrrr ik geloof het allemaal wel hoor

xxx linda

Terug
Bovenaan