KLUSBABES 16

o ja
BIEB: ons album heeft 4,5 maand geduurd lang he... maar hij is dan ook prachtig jammer dat ik het niet kan laten zien heb ook geen scanner of zo.
hebben ook pas betaald nadat we hem gehad hebben, ons album was super duur hoor. maar heb wel waar voor mijn geld het is echt prachtig.

Zo het is me het was me het avondje / ochtendje wel met linneke..

Ik heb niet zo goed bijgelezen maar weet nog wel het volgende:

Kruimels.. Gelukkig dat je vriendin niets schokkends te melden had.. Komt het doordat je met je medicijnen voor angsten gestopt ben dat je tegenwoordig zo emotioneel bent en van het ergste uitgaat? Lijkt mij dat er meerdere medicijnen voor moeten zijn? ben geen arts maar heb je een second opinion gehad bij een andere arts?? Misschien heeft hij wel medicijnen daarvoor die je wel bij zwangerschap mag gebruiken..

Linda : Chaotisch bij je gyn.. zo wordt je ook niet wijzer..

bieb :vervelend van de uitslag.. ik heb dat altijd op me armen benen en buik.. maar de rest nergens.. maar weet ook nooit waar het van komt..

De rest ben ik kwijt..

Hier is officieel de klusperiode begonnen.. ik ga door tot dag 20 ongeveer.. omdat me laatste cyclus 32 dagen was vorige ronde.. dus nog wel een aantal keer te gaan..

nog 2 dagen en dan alweer lekker weekend.. ben ik de enige die er is of is er nog iemand??

xx Mamoetje

Mamoetje; ik ben er nog hoor...maar niet leuk meer haha

Anouska; fotograa had nog heel mooi album liggen. Was eigenlijk duurder maar we kregen deze voor de standaardprijs. Vond m supermooi, dus komt mooi uit
Ach als we ook zolang moeten wachten, kunnen we fijn doorsparen haha

Zo, ga weer stoppen. Ben ondertussen de verbouwing aan t kijken. Is nu reclame. mocht even tussendoor van a.s. man. gaan zo samen serie kijken

doeii dames, tot laterrr

Anoeska, jij had het erover dat ik misschien nog aan het ontpillen zou zijn, en dit had ik gereageerd... ( ff knippen/plakken)

Anoeska, had jij het over ontpillen.... zou kunnen hoor, al lijkt het
me sterk. Ik eb ruim een jaar geleden al gestopt met de pil, en als ik
naar mijn cyclus kijk van het afgelopen jaar is het altij tussen de 27
en 29 dagen. 1x 25 dagen en 1x 30 dagen.
Maar ik ben nu 15 x
ongesteld geweest zonder pil, dus dan vallen die 2 uitschieters wel mee
volgens mij. Ja en dan nu natuurlijk 23 dagen, ik snap er echt niks
van. Ik kan er ook niks over vinden op internet, alleen maar over lange
cyclus.

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan