KLUSBABES 16

goeiemorgen meiden

het forum is een beetje traag vanmorgen

iedereen lag gisteravond denk ik lekker vroeg in zijn bedje, hahaha

Vanmorgen was me temp 37,1, maar ik ga er maar vanuit dat het van me verkoudheid komt, pfff me hele kop zit dicht niet normaal meer, en je krijgt er niks voor van de dokter, ach ja niks aan te doen

nou meiden ik ben er gelijk weer vandoor, ik ga joey aankleden en gereed maken voor de chreche daarna ga ik eventjes bloedprikken en schoonmaken
iedereen een fijne vrije en werkdag en tot straks

xxxx linda

Hey meiden,

Hier even een ego berichtje, ik word echt gek van de pijn in mijn been. Echt de hele nacht niet geslapen en wist me geen houding te geven vanwege de pijn. Ik heb wel vaker uitstralingspijn vanuit mijn rug, maar dit is echt andere pijn en ditmaal heel mijn li been ipv alleen mijn bil. Ik kan gelukkig zo bij de huisarts terecht, dus hoop dat ze er iets mee kan, want als ik nog zo'n nacht krijg word ik echt gek volgens mij.

April

Goeiemorgen meisjes

Zoooo, heerlijk geslapen zeg !!!

Lin; ben bemieuwd hoe je kleine kaboutertje het heeft haha. Succes met bloedprikken meisje. Wat een hoge temperatuut heb je trouwens, laten we hopen dat het NIET door je verkoudheid komt he ........vervelend dat je nog zo verkouden bent he, tja moet slijten he zeggen ze dan maar, ondertussen word je er wel doodmoe van....

April; he verdorie meid, wat vervelend nou zeg. Ik hoop voor je dat je er wat voor krijgt en dat je vanacht weer gewoon lekker kan slapen. We horen het wel van je he .....sterkte

Kus happy

Meiden, ga naar mn werk .....tot half vijf en dan om negen uur barst het feest los !!!!!! Heb er zin in. Dit wordt een heleeee lange dag

Fijne dag allemaal

Liefs happy

April: hoe was het bij de ha meid?? heeft ie nog wat kunnen geven tegen de pijn?? misschien heeft je baby wel op een zenuw gelegen ofzo of er tegenaan gedrukt je weet het maar nooit, ik hoop dat het gauw zakt de pijn

happy: hahah dit wordt voor jouw inderdaad een heeellllleeee lange dag haha, maar wel leuk toch

zo joey vanmorgen naar de chreche gebracht en de jufrouw kwam eraan om de deur te openen en hij stoof naar binnen de schat, ik kan hem om kwart over 11 ophalen en het zal mij beniewen hoe het is gegaan, jullie horen het vanmiddag wel

xxx linda

Hey meiden,
Nou ik ben net terug van de huisarts en gelukkig nam ze alle tijd voor me. Volgens haar is het weer mijn bilzenuw die opspeelt. Dat ik nu andere pijn heb kan komen door de zwangerschap en/of doordat er andere aftakkingen van die zenuw bij betrokken zijn. Ik moet morgen naar de fysio en in overleg met hem en de arbo zal het minder of helemaal niet meer werken worden. Volgens haar heb ik het met mijn rugaandoening zowieso al lang volgehouden met werken.
Ik hoop alleen dat ik komende nacht weer wat kan slapen.
April

Hoi phoebe,

Dan reageer ik hier nog een keertje haha, ik zag bij jullie op het topic dat er gedacht wordt dat linda het ook heeft dat er een stofje mist waardoor ze wel ongi wordt maar niet altijd een eisprong heeft dus misschien dat zij je meer kan vertellen??? (Ik wil me er verder niet mee bemoeien hoor!)
Ik snap wel dat het heel vervelend is als je dacht dat als je ongi wordt je dan ook een eisprong hebt en het dan niet zo blijkt te zijn. Ik dacht namelijk ook altijd dat je alleen onig kon worden als je een eisprog hebt tot ik dat verhaaltje dus las. Pffff wat zit een vrouwen lichaam toch moeilijk in elkaar he!
Nou meid heel veel succes met het zwanger worden!

Liefs Loth (one2bemums)

hey april: jeetje he nou als ik jouw was zou ik dan de keuze maken om te stoppen met werken voorlopig, je moet aan jezelf denken hooor meid, en ik hoop dat fysio een beetje helpt

Loth: de gyn denkt dat ik een stofje in me hoofd mis en daardoor dus niet ongesteld word, ik wordt namelijk heel erg weinig uit mezelf ongesteld, en inderdaad een vrouwelichaam zit heel raar in elkaar hahaha

Me tante komt zometeen dan ga ik haar haar verven dat vroeg ze, ach ik ben wel wel zo lief om dat te doen hahahaha

xxx linda

Terug
Bovenaan