KLUSBABES 16

hihihi, lief kruimeldiefje!
Tuurlijk slik ik foliumzuur.......al een jaar!
Alleen niet het merk wat Bieb gebruikt, ik slikte eerst het eigen merk van de etos, maar die waren de vorige keer op dus toen ben ik overgestapt op gravitamon, is maar 1 keer per dag een pil
Lekker onder de douche en slapen, een vroegertje voor jou doen!

Linda: lekker geklust! en samen in bad geweest, wat romantisch!
Jij bent dus ook zo'n doordouwer, wat eigenlijk niet gaat doen we lekker toch...net als bambi.......hahaha, pas maar een beetje op jezelf, je moet nog eventjes mee!
Hahaha, even heel persoonlijk, wij hebben het vorige week voor het eerst weer gedaan sinds ik weet dat ik weer zwanger ben.........oei..........heb er gewoon helemaal geen trek in, en de vorige keer begon het bloeden na de sex........dus jullie begrijpen, ik zat er gewoon even niet op te wachten..........hahaha!

rimke: toen ik van joey zwanger was , was mijn zin heel ver te vinden, ik ging af en toe voor me man, maar ik kon me er echt niet naartoe verzetten ook omdat ik zo misselijk was natuurlijk want als we het probeerde dan moest ik rennen naar de pot hahaha lekker romantisch
meid je moet gewoon doen wat je wilt en als je niet wilt moet je man daar maar eventjes begrip voor opbrengen ook al is dat soms moeilijk, en wat dat bloed betreft kan ook gewoon een adertrje zijn wat is geknapt toen, doe lekker rustig aan meid

xxx

Haha rimke, ach joh je hebt toch al genoeg aan sex gedaan. Kan me wel voorstellen dat je er geen behoefte aan hebt en dat je extra voorzichtig bent. Ik heb al tegen mn mannetje gezegd dat als ik zwanger ben hij voorlopig nergens op hoeft te rekenen. Ik heb de laatste maanden genoeg sex gehad voor voorlopig een jaar of drie whaha.

Liefs happy

Terug
Bovenaan