KLUSBABES 16

Lieve, lieve, lieve Bieb!
Tuurlijk vergeet ik iemand........................SORRY!!!!
Ik bedoelde in mijn mailtje dat ik bij iedereen waarmee ik hier al heel lang zit gewoon een goed gevoel heb qua zwanger worden, dus ook bij jou lieverd!

Raar die jeuk van jou, gebruik die foliumzuur niet...........rare zaak.

he meiden!

Ben ik nog even....

Happy, was eind vorige week nog een kilo kwijt, sindsdien niet meer op de weegschaal gestaan. alleen vandaag een giga vreetbui... daar moet ik weer voor boeten!! Knap dat er weer een pond af is! Truste voor strakjes!

Anouska, hoop niet voor je dat je ziek word! Ik werk fulltime, en zal dat zoals het er nu uit ziet ook blijven doen als we een kleintje hebben. Mijn mannetje werkt namelijk partime. En financieel is het goed te doen. We hebben het niet heeeel rijk, maar redden het prima. Ik heb alleen een spaar fobie. Ben echt obsessief bezig met sparen. Voor later.. snap het wel van mezelf, maar geniet nergens meer van. Koop niets voor mezelf omdat het voor "later" is. Maarja...  

Rimke, hoe is het met de hormonen? Laatste nachtje??

Linda, gekke gyn heb jij zeg! hih... en bloed wezen prikken... ben benieuwd!

Fijne avond nog!

Liefs Jacqy

ola

Pip: ik loop bij de gyn en niet bij de vk, ik moest zo en zo al onder de gyn omdat ik bij joey een megahoge bloeddruk had en me placenta losliet dus vandaar en nu natuurlijk met die clomidellende zit ook ook bij de gyn
ach en wat die beste man betreft, ik denk maar misschien mocht ie niet van zijn vrouw en moest ie gisteren zijn frustraties even op mij afreageren hahaha

Rimke; je mannetje weer naar de brandweer las ik het rijk alleen, en je zuurkool was weer super lekker las ik hahah

Happy: veel plezier met de visite en voor morgen met Wolter Kroes hahaha

anoeska: je wordt toch ook niet ziek net als de rest van nederland het is niet normaal meer met die griep, haha ik moest zo lachen om dat verhaal over die emmer sate saus hahah
en ik werk 2 ochtenden , me man wil dat ik helemaal niet meer werk maar dat wil ik zelf niet want zo heb ik evengoed nog een ander praatje haha, en voordat ik joey kreeg werkte ik 5 ochtenden, omdat ik het heel erg in me rug nek en heupen (ben ik aan geopereerd) heb kan ik niet lang lopen zitten en staan enz, ik doe daarom ook alles in ettappes in het huishouden, als ik bv, de badkamer heb gedaan ben ik gevloerd maar ik ben eigenwijs en ga gewoon door maar ja dat voel ik daarna vanzelf wel weer hahah

meiden ik ben het allemaal alweer kwijt, we komen net gezellig uit bad vandaan, eventjes geklust altijd leuk hahaha
me oor schiet weer dicht, ik wordt er niet goed van, grrrrrrrrrrrrr

xxx linda

Bieb: heel veel klusplezier meid hahaha maar dat zal wel lukken denk ik haha je mannetje is alvast aan het rusten voordat ie mag hahaha

Renee; je had een tv hang avond las ik ook jij een fijne avond meid en lekker hoor m&m lust ik ook hahahah

xxx linda

rimke, ben zo blij dat het bij jou zo goed voelt over pip en mij. dat geeft soms echt even   hoop en troost, dank je!!!
Als ik me goed herinner had je voor pip ook maart gependeld, net als mij. wie weet?
Sharina had Januari gependeld, dus dat is zoiezo niet uitgekomen, helaas.
was de zuurkool lekker?
oh je mannetje weer naar de brandweer, knap van hem dat hij dat doet.
jij mag inderdaad absoluut niet klagen over je loon, pppfff ik werk ook 24 uur en verdien maar 860 euro in de maand. maar ik zit natuurlijk op een minimum loon, omdat ik in een winkel sta.
gebruik je geen foliumzuur meid? dat word erg aangeraden de eerste 12 weken van een zwangerschap i.v.m open ruggetje en dat soort afwijkingen.

jaq, haast meid? haha
ga maar lekker aan de klus, als je denkt dat je je ei gevoeld hebt, kan nooit kwaad.
misschien blijft je temperatuur wel een beetje raar doen, vanwege je ziek zijn.

anoeska, bah, helemaal niet lekker meid.beterschap!!!
wat een verhaal van die collega met haar voet in een emmer satesaus, zie het helemaal voor me, whaha.
leuk dat je samen met je vriendje jullie motorrijbewijs wil gaan halen.
ik vond theorie van de auto ook erg moeilijk, ben wel in 1 keer geslaagd maar had het maximaal aantal fouten die je mocht hebben, haha. maar slagen is slagen, toch.
ik vroeg je dat over dat dieet voor crohn, omdat mijn vriendin nogal slecht eet en we al vaker hebben gezegd tegen haar dat als ze een soort dieet zou volgen dat ze zich misschien veel beter zou voelen. maar ze wil er niet aan.
leeft soms dagen op crackers als ze buikpijn heeft, lijkt me nooit goed.
wat denk jij?

april, kan me voorstellen dat je geen 5 dagen wil gaan werken, ik zou dat zelf ook niet willen en al helemaal niet als ik straks een kindje heb.
ik werk dus 24 uur, vaak 3,5 dag, maar dat is verschillend per week.
dus als jij de kleine hebt, ga je 3 dagen werken, groot gelijk.
ik snap trouwens wel dat sommige geen keus hebben, financieel dan.

pip, jij hebt een fulltime baan, wil je straks wel iets minder als je een kindje hebt?
lekker vrije dag vrijdag, even markten en verder lekker aanprutsen, fijne dag!
wij hebben een echte boerentuin, met veel gras.
wij zijn allebei geen echte tuinmensen, dus laten het gewoon zoals het nu is.
het is nu met een uurtje in de twee weken goed bij te houden, en grasmaaien op zo'n zitding is nog wel grappig, haha.
ik zou het zo niet kunnen zeggen wat mooi bij jullie zou staan, jullie wonen natuurlijk heel anders dan ons. ik vind persoonlijk iets met van die kleine buxusboompjes wel leuk, en dan rozen en lavendel, maar weet niet of dat in een kleinere tuin mooi staat.

mamoetje, jij werkt 4 dagen in de week.
ik had inderdaad al eens eerder gelezen dat jij aan PDS lijd, lijkt me best heftig.
heb je ook vaak buikpijn of kan je er goed mee leven.
poosje terug had ik een erg lage bloeddruk, 95 over 50, dus ik weet hoe je je moet voelen als je een lage bloeddruk hebt. bij mij is deze nu weer hoger, maar ben ook erg gauw moe en vaak duizelig bij het ophoog komen of opstaan.

renee, rust maar lekker uit meid morgen, dat heb je verdiend.
fijne dag!!!

bieb, nee meis, die medicijnen zijn gelukkig niet de oorzaak dat ik niet zwanger kan worden, gelukkig niet, haha.
vanavond aan de klus meid, eitje gevoeld en nu moet het echt gebeuren.
maar goed dat je manntetje even bijgeslapen heeft, haha anders is ie straks helemaal uitgeput van al dat werk, whaha.
nu lekker 3 dagen vrij , heerlijk he.

happy, even snel snel meid,haha.  
jij hebt het even erg druk lees ik.
wil je in ieder geval even erg veel plezier wensen bij wolter kroes morgenavond.
wel minder dat je vrijdag weer gewoon aan de bak moet, ppffff.
en heel erg veel sterkte vrijdagmiddag met de begrafenis, ik denk aan je om 15:00!!!
lijkt mij ook erg leuk om samen, zwanger te worden, afgesproken, haha.

nou,  dat is weer een erg lang verhaal geworden.
wil nog even douchen, dus ga nu stoppen.
verder gaat hier alles  goed. dus spreek jullie morgen wel weer.
slaap lekker allemaal,
xxx kruimels  

Nou meiden de visite is weg, net lekker gedoucht...ga nu mn mandje in !!!! Heb zin in morgenavond, ff er lekker helemaal uit !!!

Kruimels; deal, we gaan ervoor !!!

Jacqy; ik heb verleden week ook een vreetbui gehad en toch nog een pond eraf !!! Af en toe heb je dat nodig he haha

Lin; lekker saampjes in bad en nog geklust !!!!

Slaap lekker lieve schatten
Kus happy

Kruimels: weltrusten meid, je bent vroeg vanavond hahahaa

mamoetje: daar was ik vergeten op te reageren dat is ook niet niks die lage bloeddruk , maar je gaat er goed meeom zo te lezen

anoeska: je gaat samen met je man jullie motorrijbewijs halen, at is leuk, mijn man heeft ook zijn motorrijbewijs en een motor, maar die wil ie verkopen omdat ie geen tijd heeft om te rijden en hij vind het zonde dat dat ding dan zomaar binnen staat en dat er niet op wordt gereden, ik houd niet van motors ik heb 1x achterop gezeten en god beloofd dat ik dat nooit meer ging doen hahahaah

meiden ik ga stoppen ik ga zo slapen, Joey moet morgen weer naar de chreche haha zal mij benieuwen

xxx linda

Terug
Bovenaan