KLUSBABES 16

Hey Meiden,

Net bij de fysio geweest en morgen ook weer. Baal er echt onwijs van, voel me wel enorm verantwoordelijk naar mijn werkgever toe. Vooral omdat de klachten zo op en af gaan en ik niet echt aan kan geven waarom het soms zoveel erger wordt (hoort ook bij de aandoening). Het is zo afhankelijk van de dag hoe het gaat. Het lastige van minder werken is weer dat ik dan nog zoveel verantwoordelijkheden blijf houden en me nog steeds zorgen loop te maken over vanalles.
Sorry voor even ene ego berichtje,
April

Loth: Als je geen eisprong  heb dan mis je toch ook een stofje in je hoofd.. dan kan je toch ook niet ongesteld worden.. of denk ik daar dan te makelijk over?? wordt dat dan gecompenseerd door andere stoffen.. ik heb er geen verstand van met die stofjes in je hoofd..

Kruimels.. het rommelt wel steeds in mijn maag.. maar echt pijn heb ik maar een paar keer per week.. maar dan wordt ik ook misselijk en heb ik of diaree of verstopte ontlasting..

April, vervelend dat je zo'n last heb van je rug.. je meot je neit zo verantwoordelijk voelen.. gaat het neit dan gaat t niet.. je moet wel op jezelf en je kleine passen!!
En er is vast wel iemand die jou taak en verantwordelijkheid over kan nemen..

Lin: hoe is het gegaan op de creshe?   hoop beter als vorige week..

verder was er niks meer dacht ik..

ff me eten afmaken..
\
xxxxx mamoetje

Ja mamoetje, je hebt gelijk, ik zou hetzelfde zeggen, maar als het over jezelf gaat vind je het altijd lastiger denk ik, toch?

Meiden wat is het hier rustig, waar is iedereen?

mamaoetje, je eten al klaar?

He meiden!

Wat een rust hier vandaag!

Happy, je leest het vast niet meer, maar veel plezier vanavond!!

April, wat vervelend van die zenuw/spier. Wel aan jezelf denken hoor! En als je door minder te werken, eigenlijk niets opschiet, moet je er denk ik voor kiezen om even te stoppen! Hoop dat het snel beter gaat met je!

Linda, fijn dat je kleine kaboutertje meteen naar binnen ging op de creche! En toen je m ophaalde?

Rimke, heb je ondertussen weer een beetje de rust kunnen vinden, en een beetje aan t genieten van de zwangerschap? Snap best dat je t weer eng vond de eerste keer sex. Zeker als je bedenkt dat het vorige keer daarmee begon.... Gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor!

uhm... de rest ben ik vergeten!
Hebben jullie nog een verrasing gehad voor valentijn?
Ikke niet... balen, mijn collega kreeg een hele grote bos rozen op werk afgeleverd, van haar mannetje!! echt lief!!

Fijne avond nog!

Liefs Jacqy

Happy; denk dat ik morgen maar even dat spul moet gaan halen. Misschien een ander merk foliumzuur slikken? Las trouwens dat er ook dames juist geen foliumzuur slikken omdat ze denken dat ze daar juist een mk van hebben gehad (via google gevonden). hmm wat moet ik daar nou van denken?

Rimke; snap t wel hoor dat wel eens namen vergeet...was niet echt boos hoor

Vandaag 14 jaar samen en we hebben niets voor elkaar gedaan. Ja, probeer nu een kaartje te openen die ik van kat opgestuurd heb gekregen (jaja via vriend dan haha), maar volgens mij zitten er 100.000 man op dit site, krijg m niet open,. Ach over 6 maanden hebben we genoeg Valentijn

Nou heb dus echt mijn ei. Temp was vanmorgen 0.4 graden hoger. Als jullie ei hebben, klussen jullie dan elke dag of om dag? Ik wilde eigenlijk nu om dag, maarja toch iets vaker haha. Heb maandagavond, dinsdagochtend, woensdagavond en vanmorgen gesext. Toch weer elke dag....
Voelde me ook echt klote vandaag. Had geeneens zin om mijn brood op te eten!! En dat vindt ik juist altijd lekker. Heb m uiteindelijk wel opgegeten. Collega had chocola, vond ik toch iets lekkerder haha. Maar voelde me beetje misselijk, en duf. Ach, hopen maar dat het een voorbode is voor een goede bevruchting hihi

Terug
Bovenaan