KLUSBABES 16

goeiemorgen meiden

Jacqy: je ei is er bijna las ik dat wordt weer klussen meid, haha je vroeg wanneer mijn nod was, ik had me op 16 febr, gezet, maar ik heb op dag 19 me ei gehad dus ik verwacht een langere cyclus maar ik laat hem gewoon staan op 16 febr

Charlotte: al 11 dagen achter elkaar aan het werk, pff ik kan erin komen dat je s'avonds kapot bent meid, maar volgend weekend heb je weer lekker vrij las ik

Phoebe: hopelijk zet het bloeden niet door meid, misschien is het wel een innestelingsbloeding, je weet maar nooit, we horen het wel meid, maar hopelijk heb je vandaag geen bloed meer

Kruimels; gelukkig kreeg je gisteren geen onverwachts nieuws te horen, haha en ze verdenken jullie ervan dat jullie bezig zijn, ach speculeren mogen ze natuurlijk altijd, en ze vroeg vaak naar je vriendin met haar baby,   wie weet zijn zei zelf ook bezig
maar ik ben blij voor je dat de avond mee is gevallen, Je vriend heeft vanmorgen zijn zaadjes naar het ziekenhuis gebracht, haha ik moest toen steeds zo lachen dat me man dat ook moest haha die mannen vinden zich dan in ene zo zielig dat ze dat potje moeten inleveren, dat wij de meest vrouwonvriendelijke onderzoeken krijgen daar geven ze niet om maar wij moeten wel medelijden met ze hebben als ze hun potje moeten inleveren, Hopelijk is de uitslag goed meid

Zo ik lag gisteravond om 9 uur in me bedje, ik was helemaal kapot, en het snot komt nu ook langzamerhand uit me oren vandaan, haha sorry voor de details, vannacht heb ik liggen hoesten als een idioot niet normaal maar goed gaat wel weer over
Vanmorgen getemperatuurd en me temp was vanmorgen weer 36,9 maar ik weet natuurlijk niet of dat van de verkoudenis komt, ik hoop het natuurlijk niet haha
zaterdag was me temp, 36,9 zondag 36,5 en vandaag weer 36,9 ik wacht af morgen weer naar de gyn toe, als me temp nou zo blijft heb ik toch weer een klein beetje hoop maar goed, Zaterdag ga ik uit met me vriendinnen, maar ik drink bijna nooit geen alcohol maar als we een keertje met zijn alle uitgaan dan wel, maar ik zit me nu tcoh wel al een klein beetje in te dekken wat de drank betreft, mocht ik wel zwanger zijn kan ik natuurlijk niet drinken, dus ik zei gisteren al dat ik als het zo doorging met me hoesten en verkoudenis dat ik dan maar even langs de ha ga voor een kuurtje ofzo, dan mag ik niet drinken , ach waarschijnlijk is me temp morgen weer laag,   sorry voor mijn temperatuurgezeur, ik moest het eventjes kwijt

xxx linda

Goeiemorgen,

Jacqy; klus je suf he meid .....haha

Phoebe; hoop dat het over is vandaag en dat het idd wel misschien een innessteling is. We horen het wel he ?

Charlotte; tjonge, jij bent druk zeg, al 11 dagen aan het werk en nu nog doorgaan tot het weekend. Succes meid

Linda; geeft niks hoor je temp. verhaal. Laten we hopen dat hij zo hoog blijft he !!!! Haha haal jij maar lekker een kuurtje .......We moeten soms wat af fantaseren he !!!!

Kruimels; gelukkig meisje dat je niet het nieuws kreeg wat je verwacht had he .....Ach je mannetje vanmorgen...pffff en dan moet het ook nog warm blijven !!!!

Meiden, ga weer wieberen .....Moet met mn vader naar het ziekenhuis. Hij moet spoelen voor zijn blaas en naar de anasthesist ( weet niet hoe ik het moet schrijven ) ivm zijn operatie. Gezellig weer een ochtendje ziekenhuis bah.... Vanaaf gaan wenaar de kroeg want onze kroeg moet darten tegen een andere kroeg hier uit de buurt. Doen we 2x per jaar, deze keer is het bij ons in het cafe ! Mannetje doet ook mee .......Donderdag een avondje op stap met de meiden. We gaan weer naar die discotheek waar we toen geweest zijn voor nick en simon. Daar komt nu wolter kroes. Haha vind ik ook geen bal aan maar, is maar een half uurtje. De rest van de avond is het een soort van skihut thema, dus das wel weer erruggggg leuk !!!. We gaan daar 27 maart oom weer naartoe en dan komen geer en goor....dat lijkt me wel heeeeeel leuk ! Meidne, fijne dag

Kus happy

Zo, goedemorgen!

Ik heb niet alles gelezen, ben er wat overheen gescrolled..........sorry!
Reneetje: kut! Ongi voorbij gekomen............balen zeg! En fijn dat je mannetje er in ieder geval achter staat als je om een verwijzing gaat vragen........
Linda: bij jou wordt het weer spannend..........moet je nog bloed laten prikken??
Pip: Op huizen jacht? Spannend!!! En ik ga ook zeker skieen hoor, ben dan 15 weken, ben een geoefend skieer en ga alleen van simpele pistes af, niets geks, en als ik moe wordt en zwabberbenen krijg stop ik direct..........hahaha!!
Kruimeldiefje: 4 maart pas.........zucht. Ik ga proberen de tijd te schuiven.........
Bambi: voel je het kindje al! Das vlot. Fijn die extra maand voor de verhuizing, slimme zet denk ik!
Phoebe, een cyclus van 23 dagen is idd wat aan de korte kant.......raar.

Nou, ik heb nu 2 vroege diensten gehad, ben gevloerd. Vanacht de nachtdienst weer in...........2 nachtjes maar dan ben ik lekker vrij. Het mooie weer is dan helaas ook afgelopen.....
We gaan komende week alvast een klein beginnetje in de kinderkamer maken, is nu een studeerkamer, en we gaan vast leegruimen en spullen verhuizen naar zolder, daar komt dan de studeerkamer.......en dan gaan we langzaamaan eens wat verven, nieuwe vloerbedekking, gordijntjes ophangen enz enz. Dus zeer op ons gemakje........heb geen zin om te moeten gaan stressen.........
Verder geen nieuws hier, misschien kom ik vanmiddag nog even langs!

Kus!

hoi meiden,

zo he klusbabes 16 alweer, sorry maar heb alles ff vluchtig bekeken en ff geen zin om te reageren.

ik ga lekker van het mooie weer genieten, nou ja genieten ga ff aan de slag hier in huis, want om half 2 komt er iemand kijken voor de flat.

van hetweekend heb ik geen reet gedaan in het andere huis heerlijk vond ik het hahaha. maar me mannetje wel hoor. die heeft gisteren de hal gevefd en er is al een complete muur behangen dus het is wel lekker gegaan van het weekend.

verders weinig nieuws.

ga aan de klus in huis.

xxx bambi

goeie morgen meiden,

linda, wat rot voor je meid dat je zo vreselijk verkouden bent. je word er ook altijd zo ontzettend moe van he?!
heb je al geprobeert of stomen helpt? kan soms zo opluchten!
je lag ik ieder geval lekker vroeg in je bedje, slapen is altijd goed als je niet helemaal fit bent.
hoop dat je temperatuur niks met je verkoudheid te maken heeft, maar met een zwangerschap!!!! duim duim duim..

happy, jeetje wat ben jij ook een feestbeest, haha.
jij hebt ook altijd spannende din gen op je programma staan.
lijkt me ook erg gezellig dat feest van Geer en Goor, haha.
heel veel succes vandaag in het ziekenhuis, en weet je al wanneer je vader geopereert  moet worden?

nou gelukkig viel het dus allemaal mee gister, ben helemaal opgelucht hoor!
vriendje heeft vanmorgen zijn kwakkie weggebracht, raar idee wel hoor.
hij heeft er helemaal geen moeite mee gehad zei hij.
wel kwam hij in het ziekenhuis tot twee keer toe bekenden tegen, hij heeft gezegd dat hij moest bloedprikken.
ze hadden hem in het ziekenhuis heel correct behandeld, dus dat was echt super!
nou moeten we gewoon afwachten tot 4 maart, jeetje wat lijkt dat nog ver weg!!!
heb ook een beetje een raar gevoel over aankomende klusperiode, dan weten we de uitslag nog niet, maar stel je voor dat er iets niet goed is (zij weten dat natuurlijk dan allang en wij niet) dan klussen we gewoon voor jan doedel.
als ze nou gewoon laten weten of het wel of niet goed is, dan scheelt dat weer zoveel ergernis en wachten. dan weten we ook of het uberhaupt zin heeft om te klussen.
heb nou echt het gevoel dat we het op de gok doen deze maand...

nou onze voordeur word eindelijk erin gezet vandaag!
vorig jaar juni afgesproken en na ontzettend veel gezeur, zijn de bouwvakkers nu bezig om deze erin te zetten.
het vervelende is dat de baas van dit bedrijf een oom van mijn vriend is en die nu gezeur hierom gehad hebben.
m'n vriendje was echt woest!!!! niet te zuinig!!!!
maar goed, ik ga zo eten en me omkleden en dan vanmiddag werken dus zie vanavond wel wat het geworden is.
hebben van de week een stagaire in de winkel en vandaag is de leiding op een beurs in Keulen, dus ik moet haar opvangen en begeleiden vandaag, samen met mijn collega. gezellig dagje dus!!!
en morgen werken met m'n andere gezellige collega, leuk!!!
en dan 3 dagen vrij, heeerlijk.
meiden, ik ben er vandoor.
iedereen een hele fijne dag en misschien tot vanavond.
xxx kruimels

Hoi meiden,

Nou dat hebben we ook weer gehad ....pffff kan geen ziekenhuis meer zien zeg !! Hij wordt 5 maart geopereerd. Net heel gesprek gehad over die opratie en het wordt een hele zware operatie waarvan hij een maand of vier moet herstellen. Bah ik zie er echt verschrikkelijk tegenop zeg. Ik hou me voor mn ouders groot en probeer het positieve naar voren te brengen maar, u ik hier zo in mn uppie zit zie ik het ff niet meer zitten......ff een dipje. Ach het moet er op zijn tijd toch ff uit he !!!!!

Rimke; gelijk heb heb je om alvast rustig aan te gaan beginnen. Al dat gestress op het laatste moment is ook niks he.....

Kruimels; wat fijn dat je mannetje er zelf geen moeite mee had !!!! Lekker vooruitzicht he 3 dagen vrij !!!!

Bambi; wanneer willen jullie eigenlijk gaan verhuizen? Misschien heb je het al verteld maar, weet het niet meer ......

Liefs happy

He meisjes,

Voordat ik mijn bedje weer induik........

He happy, wat vervelend dat je je zo naar voelt! En dan nog in je eentje ook, je hoeft je toch ook niet altijd groot te houden? Je ouders begrijpen toch ook wel dat je verdrietig en bang bent om de hele situatie! Ik begrijp dat je ze niet wilt lastig vallen enzo, maar probeer er toch eens met ze over te praten, als dat lukt. Misschien lucht dat voor beide partijen wel even wat op en het is misschien nog wel goed voor je bloeddruk ook!
Niet alles zo opkroppen hoor! ( I know, ik heb makkelijk praat want ik neem bijna nooit een blad voor mijn mond, ook niet over mijn gevoelens, als ik boos ben weet de hele wereld dat............hahaha!!) Dikke kus voor jou!!!

Kom vanavond denk ik nog wel eventjes langs!!

Kus allemaal!

Terug
Bovenaan