KLUSBABES 16

Beste Loth,
Jammer dat je dit persoonlijk neemt. Ik praat namelijk niet naar aanleiding van jouw reactie. We zijn in juni als groep gestart en er zijn de laatste tijd ineens veel meiden bij gekomen. Daar had ík het over. En het is inderdaad een openbaar forum, en zoals je ziet geef ik een mening en vraag om een oplossing verkregen op democratische wijze. Dus voordat je me gaat veroordelen zou  je nog even kunnen teruglezen wat ik geschreven heb.

Succes met zwanger worden,
sterretje

Ha Linda,
tja, we hebben ons op de kaart gezet, hihi. Ik zie het niet zozeer als agressief of vijandig. Ik denk dat er vaak niet goed gelezen wordt. Daarnaast kun je het ook van de positieve kant zien. Don't worry be happy.
Hangt de was al lekker buiten te drogen?

hey sterretje: ja ik heb ook zoiets dat als je een topic opent dan kan iedereen zijn mening geven maar dan wordt er een mening gegeven en dan worden ze kwaad pffff ik snap dat niet hoor maar goed,
ja de was hangt heerlijk te drogen hahaha

xxx linda

Sterretje; ik las dat je dinsdag je pret echo hebt, spannend hoor, wel leuk, ik heb dat toen niet gedaan
Ik heb toen ik zwanger was van joey ook zo'n documantaire gezien op national geographics over een zwangerschap in 3d dat was heel erg mooi, duurde 2 uur ongeloofelijk dat zoiets kan

xx

hoi meiden.

Kijk dit is nu presies wat ik bedoel. des te meer meiden er bij komen des te meer onenigheid er te vinden is. Er waren er naar mijn idee meerdere die het niet fijn vonden dat er pas een heleboel meiden zijn bijgekomen.

Loth bedrijp me niet verkeerd, je zal vast een beste meid zijn en verder geen bijbedoelingen hebben gehad, maar vooral omdat jij al bij een groepje kletst, lijkt me minder rot je niet in de groep op te nemen. zoals sterretje al zegt, zo kunnen we nooit met zijn allen naar het zwanger zijn forum. Miss kwam het wat grof over, maar ik zei al dat zijn mijn frustraties, jammer voor jou als je ze verkeerd oppakt.

Ons forum gaat al maanden goed en ik heb het idee dat we de laatste tijd op sommige onderwerpen vast lopen. er is wat meer vrijving onder sommigen en ik wil graag dat de groep die we nu hebben gewoon niet groter word.

de meiden die er laatst bij zijn gekomen zijn gelukkig al grotendeels in de groep gefiltert, maar kunnen natuurlijk nooit tippen aan de meiden van het 1e uur.
begrijp me niet verkeerd. Klaasje, Charlotte, Mamoetje, Phoebe jullie zijn schatten en horen echt wel bij de babes, maar toen jullie bijna tegelijk bij ons binnen kwamen was dat voor sommige waaronder ik ff slikken. Nu kunnen we jullie neit meer missen hoor, als jullie dat maar weten.

wat ik er mee wil zeggen is dat het nu toch prima is zo, op andere forums hebben ze ook een zogeheten ledenstop, waarom niet bij de babes ?
En ja het is een operbaar forum dus we kunnen verwachten dat er meegelezen word, maar vragen wij om een mening ? NEE dan openen we wel een topic Yvon ofzo.

Ook nog ff voor haar. blijf in godsnaam weg uit ond topic, als je ons wat te melden heb, doe dan lekekr WEER een nieuw topic openen ofzo.
Echt ik word er zo boos van, denk dat ik maar ff pleite ga. Als de andere Babes er anders over denken hoor ik het graag, dan weten sterretje en ik waar we aan toe zijn. Want de gezelligheid is ff ver te zoeken, wat met een grapje begon is nu dikke shit man en dat heeft niks met onze babes te maken, maar met inbrekers tussendoor.

zo ga denk ik zo lekker shoppen en hopen dat ik slaag, anders heb ik heel de dag een kuthumeur. hahaha. nee hoor voel me altijd een stuk beter als ik me frustie heb geuit.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan