KLUSBABES 16

Sterretje jou reactie is dan misschien niet persoonlijk naar mij toe maar die van bambi zeker wel. Ik veroordeel je niet. Ik begrijp het ook echt wel van jullie kant. Jullie zijn een hechte groep die hoopte met   z'n alle door te gaan naar het zwangerzijn. Als er steeds nieuwe meiden bij komen is dat ook erg moeilijk. Jij vroeg in je stukje om een oplossing en ik stel er 1 voor. Absoluut niet lullig bedoeld!

Nou meiden tot ziens

Liefsss Loth

hey bambi: hou je rustig meid, van mij hoeft het ook niet zo dat er steeds nieuwe meiden bijkomen hoe de ploeg is is het nu nog overzichterlijk maar we laten alles op zijn beloop, ga lekker je frustraties eruit shoppen meid en geniet van het mooie weerjte

Sterretje: ik heb voor joey snijbonen met een gehakt balletje en voor ons zelf eten we een boterham ofzo, ik eet nooit geen groente op zaterdag dan heb ik me makkelijke dag

xxx linda

@loth: je hebt helemaal gelijk meid. Ik las zelf ook nog de tekst van jou terug en inderdaad, je draagt een oplossing aan en daar vroeg ik om. Vaak reageren we te snel met emoties en minder snel met het verstand
In ieder geval veel succes met zwanger worden,
                                        Sterretje

goedemorgen deze prachtige zonnige morgen!
Wat is het leven toch prachtig en wat is het een voorrecht om hier te mogen zijn.............

Dus, dat was het positieve van vandaag!!!
1) Yvon81, optieven hier!!!
2) Bambi en sterretje, ik ben het met jullie eens, maar dat heb ik al eerder gezegd.
Het wordt onoverzichtelijk, in ieder geval voor mijn brein!

Linda: lekker je was in de vrieskou buiten! Heerlijk!!! Kut van die negatieve test, maar is nog wat vroeg???
Sterretje: lukt het wat met de kinderkamer????

Door alle boosheid ben ik de rest alweer vergeten.............
Kruimel en Pip: ik hou van jullie hoor, en ik sta nog steeds compleet achter jullie reacties, vind ze nog steeds hilarisch!!!

Anyway, ik heb ook een zere rug! Het heerst, het is een virus denk ik........
Ik ga vandaag eens even lekker niets doen, vanavond bij vrienden eten en dan onze vakantie voorbespreken! Gezellig!!!

Tot later, dikke kus!

Hoe dacht je dan dat ik het op zou vatten bambi?!
Nog even voor de duidelijkheid het is echt niet mijn bedoeling om hier ruzie te schoppen of iets dergelijks maar dit moest ik nog even kwijt sorry.
Hier laat ik het nu echt bij.

Succes allemaal en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden en prachtige baby's op de wereld mogen zetten.

Liefs Loth

meiden ik ben er weer vantussen,   ik ga joey zijn eten klaarmaken en daarna alvast een startje met me haar maken want ik gamet me vriendinnen uit, ik ga me haar met een steiltang doen maar daar heb ik nog wel effe werk aan hahaha

xxxx linda

Terug
Bovenaan