KLUSBABES 16

@rimke,
Die rug da's idd een virus. Ik had zo k...t geslapen en heb er ook mee te kampen. Hé wat lekker de vakantie bespreken. Ik zou zo met je mee willen. Had ik je trouwens al verteld dat ik van de week zo'n rugpijn had dat ik tot 2 keer toe op de tafel een oefening van de fysio had gedaan? Ik heb dit later wel tegen mijn baas gezegd, voordat de mensen zich afvragen of ik ze nog op een rijtje heb. Het hielp wel, maar ik vraag me af of ik de komende 7 weken tot mijn verlof nog vol kan maken.

HELP ik kan het niet meer volgen, wat een heftige teksten allemaal zeg!

Linda; balen een neg. test, maar wie weet, het is nog vroeg, toch?
Sterretje; lekker met de babykamer aan de slag?
Bambi; succes met shoppen

Hier gaat het redelijk, rug is nog een beetje hetzelfde.

Zijn jullie er nog?

Rimke; zo ook je agressie kwijt hahaah, en vanvond veel plezier bij je vrienden meid , heerlijk de vakantie doorbespreken, veel plezier

Sterretje; voor joey heb ik wel gewoon warm eten want dat had ik gisteren al gemaakt en dat krijgt ie dan vandaag en hijkrijgt ook nog wel eens een potje, en wij eten gewoon brood, dat vind ikheerlijk haha

ik ga nu echt weg fijne dag allemaal meiden, en adem in adem uit is goed tegen de stress hahaa

xxx linda

@linda: pfffff,       pfffff,         pfffff,   ik probeer er aan te denken
@rimke en april: ik zou vandaag beginnen met de meubels, maar ik kom niet van mijn luie kont af. Ik ga nu echt opstaan en eens beginnen. Ik laat jullie nog wel weten hoe het is afgelopen.
Dikke  allemaal,

Terug
Bovenaan