KLUSBABES 16

Rimke, tja het is wat he vrouwen onder elkaar............... En dan al die fijne hormonen en lekker anoniem typen, dat gaat natuurlijk een keertje mis.

Maar goed, hoe is het met je meid, ook last van je rug las ik?

zit ik toch nog steeds hier voor die pc te hangen. ach weet je door dat gedoe ben ik helemaal tegen linda vergeten te zeggen dat ik baal van haar nega test. verdorie meid. maar geen bloed geeft moed.

rimke thanks voor de steun. en natuurlijk heeft het met ons brein te maken, hoe moeten we in godsnaam van zoveel meiden hun levensverhaal gaan onthouden. en als er net als gisteren duizend pagina's geluld word, dan is het gewoon niet bij te houden en ontgaat er in sommige berichten nog wel eens een belangrijk iets en dat is niet leuk voor de meiden die minder vaak kunnen buurten.

ga ff naar het toilet, me darmpjes zijn lekker bezig en ook daardoor heb ik altijd last van me humeur.

En mensen is ben een eerlijk en open persoon en ik meld gewoon direct naar de persoon toe als ik ergens mee zit. Het is heel jammer voor de persoon naar wie ik me zo opstel. maar ik zei al eerder dat daar maar mee gedeald moet worden en anders pech voor die gene.
Gelukkig kunnen de meiden van de VASTE babes me humeurtjes wel en heb ik nooit enig commentaar daarop gehad.

xxx Bambi

He meiden,

Heb ook een tijdje hier meegeschreven, en het is niets persoonlijks geweest hoor dat ik niet meer schrijf! Weet eigenlijk ook niet waarom....

Maar goed, heb net een en ander gelezen! Jullie zijn een hecht kluppie en hebben geen behoefte aan nieuwe leden, meelezers etc! Kan ik me wat onder voorstellen, maar ik denk dat dat lastig is op een forum als dit!

Zelf ben ik beheerder van een MSN forum! Dat is besloten en erg leukl (kun je ook foto's plaatsen etc). Is dat misschien een idee? het is heel makkelijk aan te maken en je kunt zelf bepalen wie lid wordt en wie niet! Zo voorkom je ook dat mensen alleen meelezen....

Ik wil  jullie niet van dit forum af hebben of zo hoor! Maar het is maar een ideetje!

Veel liefs van mij!

Roos

Ha mamaroos!
Hoest met jou dan???
Goede tip, moeten we het maar eens overhebben met zijn allen.
Maar ip is het de bedoeling dat als iedereen zwanger is we verhuizen naar het zwangerzijn forum!!!

April: sommige dingen kun je ook beter langs je heen laten gaan............
Bambi: lieverd, we kennen je langer dan vandaag. Het komt uit een goed hart, maar is soms wat kort door de bocht?? (mag ik wel zeggen toch? Ik begrijp je wel, maar soms komen je woorden wat hard over..........hihihi, zullen de hormonen wel zijn! Vel plezier met shoppen, voor het nieuwe huis??? Dikke kus voor jou!!!)

Rimke, Ben je een beetje aan het genieten van je vrije dagen? En klopt het dat je de magische 12 weken grens nu voor bij bent?
Nog leuke plannen voor het weekend?
Wij eigenlijk wel, maar nu met mijn rug loopt alles hgelaas een beetje anders, zo maar eens kijken of we een alternatief rug proof programma kunnen doen....
Ben nemelijk eigenlijk wel toe aan iets leuks.

He Rimke,

Lief dat je naar me vraagt!
An sich wel goed....alleen balen dat ik nog niet zwnager ben! Morgen weer mijn NOD, heb al negatief getest! Maar het kan nog he...en anders gaan we ronde 8 in!
Ik ga zo ook eens even terug lezen hoe het verder met jullie is!

Op het zwanger worden forum heb je natuurlijk ook dat vreemden in eens mee kunnen gaan kletsen he!
Dat blijft alstig!

Groetjes

Terug
Bovenaan