KLUSBABES 16

Hallo sekteleden :p

Er is hier geloof ik een pyjamaparty aan de gang! Gezellig hoor! Ik was vanochten voor half 10 al in het bos...heerlijjk gewandeld toen er nog niemand was. Zalig. Daarnaa huisje gepoetst en alles is nu weer heerlijk schoon (ook plinten, achter verwarming e.d. gedaan).

Sterretje, wat leuk de 3d echo! Lijkt me super! En gaat de commode vandaag nog in elkaar of hou je het bij luieren (is ook lekker!?)

Linda, hihi een kater! Gelukkig heb je een leuke avond gehad (ondankts de muziek) en tja, dan hoort een kater erbij...hihi

Happy, duim voor je morgen, hopen dat je bloeddruk lager is!

Bambi, lekker geshopt, leukleukleuk! Het schiet nu vast wel op met julie huis?

Kruimels, ook al even wandelen vandaag, is echt lekker hoor! Veel plezier!

Bieb, toch een vriendje voor jullie eenzame kat...is wel zo leuk. Jullie hebben raskatten toch?

Anoeska, vooral hier blijven hoor! LEUK!

Uhm...ben het een beetje kwijt...moest ook wel veel bijlezen en dan ook nog die toestand op het andere topic....Het is gewoon uit de hand gelopen, jammer. Maar verstandig om het nu te laten rusten lijkt mij.

Gister naar de tuinbeurs geweest, was leuk. Daarna naar ikea, daarna naar nog nieuwe kappen voor staande lampen gekocht...lijkt het weer een beetje nieuw in huis. Heerlijk!

Trouwens...nog 1 weekje dan ga ik naar de gyn!!!!!!!!!!

XXXX

De eisprong, ook wel ovulatie genoemd, vindt plaats ongeveer veertien dagen voordat je weer ongesteld moet worden. Er komt dan een rijpe eicel vrij. De eisprong zelf gaat heel snel. In vijftien seconden is het gebeurd.

Een langere cyclus

De periode tussen de eisprong en de volgende menstruatie is bij iedere vrouw vrij constant. De tijd tussen de menstruatie en de eisprong kan variëren, bijvoorbeeld door stress of door reizen. Dat merk je dus doordat je later ongesteld wordt.

Phoebe; volgens mij kun je geen eisprong hebben tijdens je menstruatie. Zie nog even bovenstaand stukje, misschien heb je er wat aan! De eisprong vindt dus ongeveer 14 dagen voordat je ongi wordt plaats, maar je cyclus kan dus veranderen doordat de tijd tussen de menstruatie en eisprong kan wisselen.
Hopelijk heb je er wat aan!

April

Kruimels; vroeg jij dat nou van die ovutesten? Ik heb toen die van predictor gebruikt en die vond ik erg prettig. Ik weet niet of die gevoeliger is, maar bij mij werkte het prima.

Zowieso weet ik dat sommige van jullie wel en andere niet zo positief zijn over ovu testen, maar mij is dat toen echt goed bevallen.

Terug
Bovenaan