KLUSBABES 16

anoeska: wij hebben er helemaal geen problemen mee meid dat je bij ons zit, jij bent ook een echte klusbabe meid geen zorgen maken hoor
Je hebt ook een druk weekend achter de rug zo te lezen haha

meiden geniet van het mooie weertje vandaag en ik ben er straks weer eventjes

xxx linda

Hey anoes,

Tuurlijk is het niet erg dat jij erbij bent gekomen. Je hoort er nu al helemaal bij ! Vind ook wel dat het nu genoeg is hier. We weten wat we aan elkaar hebben ........ Ja ze gingen flink tekeer daar tegen me .....ach zit geen fatsoen in. Ze moeten maar zien

Liefs happy

Hey linnie,

Ik hoop het zom voor je lieverd, dat je dat morgen te horuen krijgt bij de gyn..... Hoe laat moet j er zijn ? Hahaha ga nu ECHT douchen pffffff nog steeds niet gedaan

Kussss happy

Biebje hoe ie het met de sudocreme gegaan? Ik gebruik het trouwens ook bij brandwonden ......krijg je haast geen litteken. Bij ons cafe naast zit een snackbar en die hebben het daar ook staan......ook altijd bij brandwonden erop doen.

kus

Hey meiden,

Wat een gedoe zeg met die topic van Yvon..... pfff.
Het lijkt wel of iedereen de klusbabes zien als een een of ander geheim genootschap hahaha.
Nou meiden, ik moet eerlijk zeggen, ik klets natuurlijk pas vanaf december mee, en ik heb me nooit teveel of aangevallen of niet welkom gevoeld hoor!
Ik ben heel blij met jullie!

Ik zag (aan jullie reacties) dat ik misschien in mijn vorige berichtje niet helemaal duidelijk was geweest over mijn laatste ronde.
Ik vroeg me dus af of je al een eisprong kan krijgen als je nog ongesteld ben.
Ik ben dus vorige week zondag ( dat was dag 23) ongesteld geworden.
Eerst hoopte ik nog op innestelingbloed maar het was echt ongesteld, in allen hevigheid hahaha.
Gisteren was dus mijn "normale" nod, maar ik kan dus al weer beginnen met klussen.
Maar nou vraag ik me dus af, je eitje komt altijd rond 14 dagen voor je ongesteld wordt, als je zo'n korte cyclus heb, kan dat eitje als komen als je nog ongesteld ben?
Maar we gaan er gewoon weer flink tegenaan deze ronde, en volgens mij moet een cyclus van 23 dagen geen probleem zijn, want 1 van de klusbabes ( en ik dacht sterretje als ik me goed herinner) is ook zwanger geworden met een cyclus van 23 dagen.

Nou meiden, ik ga maar eens even douche want ook ik zit nog in mijn pyama, en zo gaat deze mooie dag helemaal aan me voorbij!

Fijne dag meiden en misschien nog tot vanavond!

Liefs Phoebe

Phoebe; volgens mij kan je toch geen eisprong krijgen als je ong bent? Maar goed, ben hier niet zo een expert in, misschien kunnen andere dames je helpen?

Happy; heb gisteren creme opgesmeert. Hopen maar dat t nu helpt. Heb wel t idee dat t al minder is, niet door de creme maar heb nu ook weer ander merk foliumzuur genomen. Net toch even gekeken in spiegel, heb nog wel onregelmatige huid, maar grote vlekken zijn nu weg. Nouja, resultaat zal ik volgende week wel zien

Zo, ook nog even een opmerking bij topic van die Yvon gezet. Zijn we er nu klaar mee? Ja, volgens mij denkt iedereen dat we nu een sekte zijn haha. Maar valt denk wel mee, er is vast wel een reden voor dat het hier zo druk bezocht is, maar zeker niet omdat we een sekte zijn, maar gewoon omdat we iedereen respecteren, en iedereen is welkom (maar nu even niet meer haha)

Gisteravond kreeg ik weer even een kotsneiging, vanmorgen ook. Maar vanmorgen was meer volgens mij omdat ik wat moest eten.
Wel lekker uitgeslapen vanmorgen. En heb zelfs nog om 11 uur gerend! Eindelijk weer mijn oude rondje gehaald van ong 30 min. 2x15 min gerend, met een tussenstop van minuut. Was tijd geleden, kwam laatste tijd niet verder dan totaal 25 min ofzo.
Zit nu nog in kloffie, en moet nog douchen. Het is mooi weer, kat rent in en uit. we hebben zwembadje in tuin, en water in bevroren. Net stond kat er weer op, haha is leuk gezicht.

Vriendje ligt nu onder zonnebank, en verder lekker niksen vandaag. Moet nog wel soll.brief schrijven

Oja, wie vroeg dat nou? We gaan nu dus informeren voor volwassen kat. Althans, wil niet zo een oude, paar jaar oud ofzo, moet die vrouw nog even mailtje schrijvebn. Hopen dat ik deze week dan gebeld wordt

Heb nog steeds   t gevoel dat er wat in keel zit. Heb ook nog steeds niet zo een zin in eten...

Linda; hoe laat krijg je morgen uitslag van bloedtest?

linda, fijn dat het zo'n gezellige avond was gisteren, maar jammer van de muziek, dat bepaald toch voor een groot gedeelte de sfeer vind ik.
gelukkig dat je niet te veel gezopen hebt meid, anders zat je nou met een hele bos katers op schoot, haha.
die krampen die jij beschrijft van je middenrif tot onderin had ik afgelopen maand ook, ik krijg ook net als jij iedere keer van die rare klachten erbij, zoo vervelend!!!
ik had ook erg last van zijsteken, ???
nou we zijn er inmiddels wel achter dat er niks lastiger om te snappen is dan het vrouwelijk lichaam, whaha.
heel veel succes morgen met de belafspraak voor de uitslag van je bloed, ik hoop zo dat ze goed nieuws heeft, ik duim voor je!

bambi, leuk kleurtje dan voor je behangetje. is ook een erg makkelijke kleur creme.
vind het wel eens moeilijk hoor als ik bedenk wat voor kleur ik de babykamer zou willen.
echt jongens of meisjes achtig zou ik nooit doen, omdat je dan niemand het kamertje meer kan laten zien. en limegroen heeft m'n vriendin als, dus dat doe ik ook  niet zo snel denk ik.
wij zijn ook wel erg van het creme met hout, koloniaal maar de keuken hebben we nu bewust lichter gedaan, eens wat anders en bevalt ook erg goed.
vind wel dat de kolonialekleur een warm gevoel geeft, gezellig.

april, er word vanaf nu gewoon geen woord meer gerept op dat stomme forum van die yvon, ben er helemaal klaar mee!
gezellige dag meid!

jaq,  nou ik had het van tooske's zwangerschap in zo'n roddelblad gelezen, dus wist het al een poos. het is haar 2de kindje en is volgens mij in april of mei uitgerekent, ze is ook al behoorlijk dik.
haha dus je man kon er gisteravond echt niet meer omheen dat ze echt zwanger was, dat was wel overduidelijk.

happy, heel veel succes meid morgen met het opmeten van je bloeddruk, ik hoop zo voor je dat hij nu genoeg gezakt is en je weer mag klussen.
maak je alsjeblieft niet te druk meid, over dat topic, dat is zeker niet goed voor je bloeddruk!!! die meiden zijn echt niet goed wijs en wij houden onvoorwaardelijk van je!

sterretje, het is dus tooske's 2de kindje, samen met die bastiaan ragas.
ze hebben al een dochtertje.
ik zal eens kijken of ik dat programma over baby te huur terug kan kijken op internet, lijkt me erg leuk.
op zondagavond kijken we als we thuis zijn altijd boer zoekt vrouw, errug leuk!!!!
jammer dat het allemaal zo duur moet zijn  he zo'n pretecho, alsof een kind al niet genoeg kost. maar ik zou het er ook voor over hebben hoor, lijkt me helemaal geweldig. en inderdaad als je tevreden was over deze zou ik hier ook gewoon blijven.
meis, doe je rustig aan met je rug, denk aan jezelf en de kleine he!

anoeska, jij hebt zo te lezen een hele gezellige avond gehad!
leuk altijd als je gezellige visiste hebt en het dan ineens zo laat is, dat je de tijd helemaal vergeet. en daarna nog even lekker geklust met je mannetje, super!
des te meer kans dat het straks over 14 dagen raak is!
wij hebben inderdaad erg vaak visite, komt ook omdat we een grote vriendenkring hebben en veel familie, maar ook door de boerderij altijd wel iest te beleven hier, haha.
daar staan we bekent om, als je iets wil beleven moet je naar de klencke gaan, haha.
succes morgen met je accupunctuur, denk aan je!

rimke, wat leuk dat jullie met zo'n grote groep op wintersport gaan, gezellig!
geniet maar lekker van al die voorpret en niet te punctureel worden he, haha geniet gewoon van alles wat op je afkomt.

ik zit niet meer in m'n piama, whaha maar was wel gruwelijk laat uit bed, 12:00. erg!!!
vriendje is net onder de douche vandaan en m'n paps komt zo met z'n vriendin en daar de zus van om even een stukje hier in de buurt te lopen met de doggies.
het lijkt vanachter het raam erg lekker buiten, maar zal wel koud zijn.
dikke jas aan, dan zal het wel meevallen.
eind van de week gaan we m'n paardje verhuizen naar haar oude plekje terug. ze stond tijdelijk bij onze buren, maar gaat nu weer terug naar vrienden van ons, de stallen zijn nu helemaal klaar.
vrijdagavond gaan we ze daarheen brengen, altijd weer spannend met die jonge beesten.
hoorde gisteravond van m'n schoonmama ook nog een nieuwtje, vrienden van haar hun zoon word ook papa, die heeft nog maar een jaar een relatie met dat meisje en hebben pas geleden een huis gekocht en blijkt ze nu ongepland zwanger te zijn, ja het is wat. iedereen die het nog niet zover heeft word zwanger en wij "klusbabes' oefenen en klussen ons helemaal suf en steeds iedere maand is het weer prut, gggr.
onze klusperiode begint aanstaande weekend weer.
ik zit toch de denken om nog maar even ovulatietesten van een ander merk te gaan bestellen via internet. omdat die van sensitest niet werkten toen.
ik wil toch wel eens weten nu of ik nou wel of geen eisprong heb, misschien dat ik met een ander merk wel een tweede streepje krijg?!?!?!?
ga eens kijken wat er allemaal is, wie heeft advies qua merk, welke is heel gevoelig?
xxxx kruimels

Terug
Bovenaan