KLUSBABES 16

hallootjes,

nou nou wat een ophef hier op het forum, ben ik helemaal niet gewend.
ik ben zelf ook niet een klusbabe vanaf ht eerste uur maar hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik erin zit, anders gewoon zeggen hoor.
gister lekker visite gehad was super gezellig gingen om half 2 weg, daarna nog lekker met me mannetje geklust was heerlijk en ook vrijdag, was zo blij dat ik me niet meer ziek voelde want toen had ik totaal geen zin.
vandaag krijgen we ook visite dus ben er niet heel de dag, zit nu ook nog in pyama vind ik zo erg, heb net worstenbrood in de oven liggen want mannetje begon al te zeuren dat hij iets lekkers wilde.
hij vind het echt niet leuk als ik zo lang achter de computer zit op het forum, maar ja heeft hij niks over te zeggen, je moet tegenwoordig echt kei veel bijlezen ja en vooral als ze ook nog ruzie gaan maken.
voor de rest moet ik morgen naar de accupunctuur, ben echt benieuwd maar laat het nog wel weten.
mijn haren moet ik echt aan wennen tot nu toe vind iedereen het wel mooi maar was bijna zwart en dat vonden ze mooier staan. maar vind zelf dit wel leuk nu we naar de zomer gaan.
LINDA: jammer negatieve test maar zoals ik hier al meer gelezen heb geen blood geeft moed. gelukkig ging het goed met joey op de creche ik vind dat echt goed voor die kleintjes om te leren spelen met andere en zelf heb je ook wat meer rust. en ik heb het ff gemist denk ik maar ben je met vriendinnen op stap geweest?
HAPPY: hebben ze jou afgezeikt hoe kunne ze........ haal die bodybuilder van je er maar bij en dan komt het goed (o nee die ene met dat dart armpje haha)
RIMKE: 12 weken voorbij je zult je iegne wel super happy voelen om de magische grens voorbij te zijn. als ik het goed heb ga je bijna op vakantie toch? of pas in maart?
APRIL: nog steeds in je rug?
BAMBI: nou bij jou waren je hormonen goed op hol of niet.... maar ik waardeer het wel als iedereen zijn mening geeft en er niet om heen zit te draaien. voor de rest heb je lekker geshopt leuk he winkelen.... en zeker als je goed slaagt.
KRUIMELS: volgens mij is het bij jullie altijd zoete inval of niet?

voor de rest weet ik het ff niet meer hoor.

fijne zondag vandaag iedereen....

liefs anoeska

We gaan met 4 stellen en een kindje van een jaar, twee andere kindertjes zouden ook meegaan maar die worden bij opa en oma ondergebracht. We gaan met een heel volwassen stel hoor, dus het wordt wel een heel keurige en gezellig vakantie. Dat weet ik zeker!
Ook bij mij heeft de pijn in mijn rug al toe geslagen, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik al een forse buik begin te krijgen. De laatste uren in bed liggen zijn echt pijnlijk voor mijn rug en weet me dan gewoon geen houding te geven.......

Lin: wat balen dat de muziek kut was. Maar je hoeft geen katertje te lenen? Dat scheelt wel weer..........hihihi!
Bambi: ik zou me ook druk maken als die meubeltjes daar stonden........oei! Maar daar zijn ze vast voor verzekerd!
APril: meis, doe maar rustig aan, echt, luister naar je lijf.....wijze woorden van een oude vrouw..................whahahaha!!!
Sterretje: toch nog best veel gedaan! Ik ben zo trots op jullie!!!

Ik ga nu echt effe douchen!

hey stelletje zeikbabes hahahhahahahhahahahahaha

nee meiden laten we inderdaad de eer aan onszelf houden en niet meer reageren op het beruchte topic, nu hebben wij het allemaal veroorzaakt, ach weten ze in ieder geval wie de klusbabes zijn hahaha

rimke; fijn dat jullie gisteren gezellig hebben gezeten , en dat is inderdaad frustrerend als jezelf alles goed op orde wilt hebben met de vakantie en dat er dan een paar zo makkelijk zijn, dat heb ik ook hoor, ik wil ook alles onder controle hebben

happy: morgen weer voor je bloeddruk meid hopelijk is ie weer gezakt ondanks het yvon topic haha, en mogen jullie weer fijn aan de klus

april: je mannetje en jij hebben het gezellig gehad gisteravond zo met zijn tweeen heerlijk meid, en jammer dat het nog niet optimaal met je gaat, doe lekker rustig aan

ik ga weer effe verder lezen

xxx linda

iedereen heeft pyjamadag zo te lezen, wil ik ook  haha nee dat kan ik niet heb ik ook nooit echt gekend om zolang me pyjama aan te hebben , en vooral niet nu met joey erbij hahah

ik heb nog steeds krampen en pijn in me buik , het begint bij me middenrif zeg maar tot onderin me buik dat heb ik nooit als ik ongi moet worden, maar goed ik heb elke maand weer wat nieuws erbij als ik ongi moet worden
morgen een belafspraak met de gyn dan krijg ik de uitslag van me bloed ik ben heel benieuwd wat de uitslag is, misschien zegt ie wel dat me hormonengehalte hoog genoeg is voor een zwangerschp, maar ik ga daar maar niet vanuit

pfff ik ga in de bank zitten ik ben wel een beetje moe hoor hahahahah

xxx linda

Terug
Bovenaan