KLUSBABES 16

Dank je wel lieve linnie. Tja das nu idd een beetje het probleem, hoeveel kan een mens hebben. Ik trek het gewoon allemaal ff niet meer..........het is ff teveel. Zit nu ff met mn mannetje te praten, wel fijn, ff alles eruit gooien, knap ik ook weer van op. Straks weer schouders eronder voor mn vader ..........Ga straks gewoon naar het darten, probeer zoveel mogelijk toch alles door te laten gaan, lekker wat afleiding he.

Liefs happy

Happy; jeetje meid wat heftig allemaal. En Linda heeft gelijk, niks ego berichtje, lijkt me logisch nu, toch? Gecondoleerd, wat een veel te jonge leeftijd zeg 59 jaar.
Hoeveel kan een mens inderdaad hebben, jullie krijgen het wel op je bordje zeg. En 5 maart wordt je vader geopereerd, wat spannend. Meid denk inderdaad ook aan je eigen emoties en gevoelens, lief dat je er voor je ouders bent, maar onderschat het voor jezelf niet he. Maar ik lees dat je er net met je ouders over hebt gepraat, goed zo.
Heel veel sterkte en ik denk aan je,
Liefs April

Happy: praten is goed voor je en huilen natuurlijk nog beter in zo'n geval, dat lucht gewoon weer op, voor vanavond wil ik evengoed plezier toewensen met het darten, en probeer een beetje je gedachten te verzetten ook al is dt moeilijk
sterkte meissie

meiden ik ben er weer vantussen en ik ben ervanavond nog wel eventjes, ik ga joey zijn broodje klaarmaken

xx linda

Meiden ik heb klusbabes 15 niet meer helemaal gelezen, maar ga wel even uitgebreid reageren op num 16!

Pip Stip; Tja als je eenmaal een schoonmaakster gewend bent, wij hadden er eerst ook eentje, maar nu ik 4 dagen werk ben ik de poetsvrouw, ha ha. Maar ik zou het liefst ook iemand via via willen hoor, ze is tenslotte toch allen in jullie huis he. Succes met zoeken.

Sterretje; Ik lees dat volgende week de kinderkamer komt, leuk zeg. En al aan het aftellen voor je verlof, het gaat wel heel snel zeg.

Anoeska; Jij bent vast een echt feestbeest of niet, op de tafels dansen, klinkt goed zeg! maar zo te lezen dus wel een leuk weekend gehad?

Kruimels; Spannend 4 maart de uitslag van je bloed en de zaadjes van je vriendje.

Mamoetje; lekker gaan steengrillen? Klinkt goed, was het gezellig?

Linda; Morgen naar de gyn wat spannend weer zeg.

Rimke; bijna vakantie lees ik en lekker op naar de sneeuw, waar gaan jullie naar toe?

Bieb; Oh wat leuk om over jullie bruiloft te lezen. En in het weekend van 8 maart jurken passen, gaaf hoor. Geniet ervan want die voorbereidingen zijn zo leuk......
En al bij de fotograaf geweest vandaag?

Jacqy; Bijna je ei, goed zo, flink aan de klus dus....

Charlotte; Hoe was jullie bezichtiging vandaag, is het jullie droomhuis? Hoe zat het nou, staat jullie eigen huis nu te koop of heb ik het weer mis?

Bambi; Fijn dat jullie wat meer tijd hebben voor de verhuizing. Gaat het verder goed met je?

Phoebe; Hoe is het, ben je nu echt ongi, of zet het niet door? Wel balen zeg.

Nou meiden, volgens mij heb ik nu toch wel iedereen gehad, en anders sorry hoor. Hier alles oke, heb nu wel aardig wat last van maagzuur...... Verder vandaag bloed laten prikken (gewoon controle), normaal ben ik echt heel makkelijk te prikken, maar dit keer lukte het niet echt, dus beide armen moesten eraan geloven. Oja en ik heb mijn steunkousen gehad, echt charmant, hi hi

Tjonge, wat een rust hier zeg .....Net gegeten, ff goed zitten praten en voel me een stuk beter. Gelukkig maar .......Zal wel blij zijn als de crematie achter de rug is. Weet nog niet wanneer die is, of donderdag of vrijdag. Net nog ff met mn vader aan de telefoon gezeten en heb ook tegen hem gezegd dat hoe erg ik dit ook vind, hij mn eerste prioriteit is. Zo voel ik het ook gewoon ........Misschien dat dit bij andere heeeeel hard overkomt maar we hebben zo verschrikkelijk veel mee gemaakt in een jaar dat je op een gegeven moment gewoon gaat selecteren .........Snappen jullie me? Vind het zelf een beetje warrig verhaal haha

Liefs happy

hey april: hahaha je hebt je charmante steunkousen hahah zal een mooi gezicht zijn

HAPPY: het is heel normaal hoor dat je je zo opstelt dat je je vader boven alles stelt, tenminste dat vind ik, en je hebt al zoveel moeten doorstaan in 1 jaar dus an helemaal
Ik had het een paar maanden na de dood van me moeder, toen kreeg me schoonvader in ene een mega bloedneus die niet meer stopte, dus op een gegeven moment vliegend naar het ziekenhuis en kreeg ie zo;;n tampon in zijn neus, toen stopte het op een gegeven moment maar toen moest ie er weer uit en bloedde het weer als een rund, na verder onderzoek bleek er een poliep te zitten die weggehaald moest worden en op de kweek moest worden gezet, Het kon ook kanker zijn, maar in die 2 weken voordat we de uitslag kregen had ik me totaal voor hun afgelsoten, ik kon dat er niet bij hebben mocht het wel kanker zijn, als hun het erover hadden dan begon ik over wat anders, heel gemeen misschien van mij maar ik deed het niet bewust, ik had een maand of 4 daarvoor me ma begraven dus ik vond het heel moeilijk, maar gelukkig bleek alles goed te zijn
Een heel verhaal geworden maar ik wil alleen maar zeggen dat ik je erg goed snap

xxx linda

Hey lin,

Ben blij dat je reageert en je verhaal aan me verteld. Ik had er zelf een rot gevoel over dat ik me zo opstelde. Zaterdag belde mn vriend me op het werk en die vertelde me dat de schoonmoeder van zijn zus geopereerd is aan kanker en dat er nog weinig hoop is. Mijn antwoord was .....goh wat erg, rot hoor voor haar en de rest van de familie, terwijl ik normaal heel anders zou reageren. mn vriend zei toen ook van ; jeetje belin wat kom jij hard over !!!! Ja sorry hoor maar dat staat toch wat verder van me af en ik heb genoeg aan mn eigen familie. Aan de ene kant ben ik wel blij dat ik wat harder ben geworden want ik trok me alles altijd heel erg aan mmar ja, je kan niet de hele wereld op je schouders nemen, toch? Toch vond ik het wel moeilijk dat hij zei dat ik hard overkwam. Kan me in jou situatie goed voorstellen dat je er niet over kon praten. Heb ik nu namelijk ook. Heb mn schoonzus nog niet gebeld maar kan het ook niet. Als ik dat verhaal hoor en dan hoor dat er bijna geen hoop meer is word ik zoooo bang !!! Dus, ik bel niet en als ze dat niet snapt, jammer dan hoor .....Haha ook dit is weer een heeeel verhaal geworden he......Dank je wel lieverd

Kusss happy

Terug
Bovenaan