Meiden ik heb klusbabes 15 niet meer helemaal gelezen, maar ga wel even uitgebreid reageren op num 16!
Pip Stip; Tja als je eenmaal een schoonmaakster gewend bent, wij hadden er eerst ook eentje, maar nu ik 4 dagen werk ben ik de poetsvrouw, ha ha. Maar ik zou het liefst ook iemand via via willen hoor, ze is tenslotte toch allen in jullie huis he. Succes met zoeken.
Sterretje; Ik lees dat volgende week de kinderkamer komt, leuk zeg. En al aan het aftellen voor je verlof, het gaat wel heel snel zeg.
Anoeska; Jij bent vast een echt feestbeest of niet, op de tafels dansen, klinkt goed zeg! maar zo te lezen dus wel een leuk weekend gehad?
Kruimels; Spannend 4 maart de uitslag van je bloed en de zaadjes van je vriendje.
Mamoetje; lekker gaan steengrillen? Klinkt goed, was het gezellig?
Linda; Morgen naar de gyn wat spannend weer zeg.
Rimke; bijna vakantie lees ik en lekker op naar de sneeuw, waar gaan jullie naar toe?
Bieb; Oh wat leuk om over jullie bruiloft te lezen. En in het weekend van 8 maart jurken passen, gaaf hoor. Geniet ervan want die voorbereidingen zijn zo leuk......
En al bij de fotograaf geweest vandaag?
Jacqy; Bijna je ei, goed zo, flink aan de klus dus....
Charlotte; Hoe was jullie bezichtiging vandaag, is het jullie droomhuis? Hoe zat het nou, staat jullie eigen huis nu te koop of heb ik het weer mis?
Bambi; Fijn dat jullie wat meer tijd hebben voor de verhuizing. Gaat het verder goed met je?
Phoebe; Hoe is het, ben je nu echt ongi, of zet het niet door? Wel balen zeg.
Nou meiden, volgens mij heb ik nu toch wel iedereen gehad, en anders sorry hoor. Hier alles oke, heb nu wel aardig wat last van maagzuur...... Verder vandaag bloed laten prikken (gewoon controle), normaal ben ik echt heel makkelijk te prikken, maar dit keer lukte het niet echt, dus beide armen moesten eraan geloven. Oja en ik heb mijn steunkousen gehad, echt charmant, hi hi