KLUSBABES 16

Lieve lieve Happy,

Meid wat maak jij een hoop mee in korte tijd! Gecondoleerd.
Het is echt niet meer dan logisch dat je het allemaal even niet meer ziet zitten. Je vader word ook al bijna geopereerd. Het is gewoon te veel!
En tuurlijk leg je je prioriteiten, en tuurlijk is jouw vader de hoogtste prioriteit!
Laat je emoties ook aan je ouders zien. Je bent ook sterk als je die toont! Ze zullen het niet meer dan normaal vinden!
Lieverd heel veel sterkte de komende periode weer, en je kunt altijd bij ons je verhaal kwijt!
Ga maar even lekker wat afleiding zoeken bij het darten!

Liefs Jacqy

Ik vind het niet hard hoor meid, het is gewoon een reactie en dat is logisch en net wat je zegt je hebt genoeg aan je eigen, je vriend zei dat misschien omdat ie dat inderdaad niet van je gewend is dat je zo reageert, maar je vriend moet ook snappen dat het voor jouw heel moeilijk is en dat je je afsluit voor andere dingen die met ellende hebben te maken, en natuurlijk vind je het erg, maar het staat ook verder van je af, je kan je schoonzus altijd nog bellen als je daar zelf klaar voor bent, en je moet niks gaan forceren bij jezelf
Mijn moeder is overleden op de verjaardag van me schoonmoeder, nu wil me schoonmoeder op de dag dat ze jarig is een groot feest geven omdat ze 65 wordt, ik zei al dat ik dat niet zo zag zitten dus ik kreeg gelijk een snauw van waarom dan wel niet, dus ik zeg ik zou het niet weten, me moeder is die dag 2 jaar dood en dan moet ik effe leuk aanzitten, daar bedank ik voor, nou je raad het al ik moest normaal doen enz. totaal geen begrip, maar ja dat ben ik ook al wel gewend van me schoonmoeder, maar gelukkig viert ze het dan in het weekend omdat ze het achteraf op woensdagavond ook niet zo geschikt vond

xxx linda

Jacqy; bedankt meisje voor je lieve woorden. Vind het echt heeeeel fijn dat ik bij jullie mn verhaal kwijt kan. GA straks idd ff lekker naar het darten ..........

Linda; gelukkig dat die verjaardag naar het weekend wordt verschoven. Zou ik ook geen zin in hebben om dan op die dag een beetje lollig te gaan doen !!!! Dat ze dat dan niet snapt zeg ..........Nou ik snap je heel goed hoor

Kus happy

Happy: evengoed ondanks alles veel plezier vanavond met darten, en hopelijk wint je mannetje hahaha

meiden ik ga stoppen ik ga nog eventjes lezen, en hopen dat me rechter oor opengaat want die zit al de hele dag pot en potdicht heel irritant haha

morgen lees ik alles weer bij

xxx linda

Happy meid....Veel sterkte! Wat een ontzettend rot nieuws...Gelukkig dat het janken wel heeft opgelucht.   Zet je schouders eronder en prober vandaag toch nog leuk te maken! En je kana ltjid hier je hart komen luchten als je daar behoefte aan hebt! Daar zijn we vrienden voor!! XX

Linda beterschap! en snotter ze!!

Anouska wat fijn dat je zo ´n leuk weekend hebt gehad.

Bambi wat fijn dat jullie alles kunnen laten zitten in de flat en dat jullie een maand uitstel hebben gekregen. Kun je wat rustiger aan doen.

Meisjes ik ga lekker Amerika ´s next top model  kijken en daarna project catwalk en misschien daarna nog janic dickinson ´s modeling agecy. Echt wijven avondje!! hihi

Groetjes!!
XX

happy, ik wou eerst even gelijk op jou reageren, meis wat heb jij de afgelopen tijd veel meegemaakt, onvoorstelbaar dat je het vol houd en nog zo positief blijft, vind ik echt super knap van je!!!
gecondoleerd met de neef van je moeder!
en ik begrijp het zo goed dat je vader op dit moment gewoon voor alles gaat, hij is zo belangrijk in je leven.
we gaan allemaal voor je duimen dat de operatie 5 maart goed verloopt en dat hij na de 4 maanden herstel weer helemaal de oude word.
dan besef je nog meer hoeveel je van je vader houd, en geniet je van elke dag.
wat bizar dat die neef vandaag ook nog jarig was, heel raar.
ik wil je nu alvast heel veel sterkte en kracht wensen voor de operatie van je vader en je kunt hier altijd je verhaal kwijt, dat kan zo opluchten!!
hoop dat je het vanavond een beetje van je af hebt kunnen zetten met het darten en je toch nog een leuke avond hebt gehad.

rimke, ppfff wat een beroerde diensten heb je weer, en nu ook nog 2 nachtdiensten, jeetje, denk maar aan die vrije dagen die je erna hebt, dan kun je heerlijk genieten.
leuk vooruitzicht dat jullie al voorzichtig aan met de babykamer beginnen. wat hebben jullie in gedachten kwa kleuren, ik vind dat erg moeilijk.
vind creme met bruintinten wel mooi, of lime groen, maar dat zie je al zo veel tegenwoordig en mijn vriendin heeft dat ook al, dus dat doe ik dus niet.

anoeska, lekker druk weekendje gehad meid, ach als het maar gezellig was he.
leuk is dat he helemaal uit je bol gaan en dan bovenop de tafels dansen, heerlijk!!!
was het druk op de huishoudbeurs? ik wil eigenlijk ook nog even heen, maar weet nog niet wanneer of met wie, moet maar eens even kijken....
die medicijnen infuus krijg je toch voor de ziekte van Crohn?
wat voor vorm heb je?
goh wat super spannend voor die vrienden van je, de terugplaatsing.
zou idd leuk zijn als jullie tegelijk zwanger zouden zijn.
kun je samen shoppen in babywinkels, haha.
de accupunctuur die je krijgt is dat ook bedoeld als hulp voor je crohn?

april, vervelend dat je zo'n maagzuur hebt, je bent verder niet echt heel beroerd geweest he?
wat zal dat komisch staan die steunkousen, whaha.
wanneer krijg je de bloeduitslag?

bambi, super dat jullie flatje nu officieel verkocht is!
weet je tenminste zeker dat je straks niet met 2 huizen zit, dat geeft onnodige stress.
en je hoeft zo te horen niet zoveel moeite te doen om het achter te laten, gewoon de boel de boel laten.
sorry, is ook zo ik had het inderdaad al gehoord van je dat je vriends oma door de scan moet, wist het even niet meer.
hopen dat het allemaal mee valt voor haar.

linda, morgen weer naar de gyn meid, je slikt op het moment toch even geen clomid meer he?
en dan donderdag misschien bloedprikken, misschien kunnen ze je dan inderdaad al meer vertellen en hoef je eerst nog even geen test te kopen, zonde!
spannend hoor, krijg je vrijdags dan gelijk uitslag van je bloed?

ppff ik heb een hele rare dag hoor, op het werk al en ik ben zo moe en alles doet zeer, hoop niet dat ik ziek word.
vreselijk zere nek en schouders, zit helemaal vast.
echt zo'n dag dat je van voor niet weet dat je van achteren leef, haha.
ach, morgen weer fris op en er vol tegenaan.
nou de nieuwe deur zit erin, maar nog niet helemaal af.
geloof het of niet maar de dorpel was niet goed geleverd en die moeten ze nu ergens anders op halen en ze komen morgenvroeg terug om het af te maken.
gggggrrrrrrrr, ben er ook echt zat van hoor!!!!
er zitten nu tochtgaten tot morgen onder de deur, het is echt steenkoud in de gang, hou alle deuren goed dicht naar de kamer en de keuken, rrrrrrr, koud!!!

god, ik heb america's next topmodel erop staan, wat een meiden zijn dat ook, haha.
zitten elkaar vreselijk te pesten, lijkt me vreselijk om zo op tv te kijk te staan.
ga nog effe kijken of er nog iemand is hier.

Lieve lieve Happy,

'Wat krijg jij toch een hoop voor je kiezen. Er zijn al duizende lieve woorden tegen je gezegd vandaag en ik sluit me daar volledig bij aan. Wou dat het geluk eens een keer aan jouw zijde was! Dikke kus!

X

Terug
Bovenaan