KLUSBABES 16

Hey Bambi; ik voelde die kleine voor het eerst op 18 weken, maar echt maar af en toe en aleen van binnenuit en heel zachtjes. Disndag ben ik 24 weken en sinds vorige week (toen ik ruim 22 weken was) voelde mijn man hem/haar heel zachtjes van buitenaf. Nu voel ik die kleine wel ongeveer elke dag, maar van buitenaf is het nog steeds heel zachtjes.

Hee meiden,

zo ben weer thuis lekker uit eten geweest met de pa van me vriend..

Tis hier weer een lekker oorlogje geweest nog op het forum..
keek vanochtend bij * ik denk dat ik verkeerd vrij * en toen stonden er 91 berichten en en nu ik net kijk alweer 220  ..

Laat ik zeggen.. we zijn bijna bij 17.... en daar houden we het vriendelijk en liefdevol.. (voor de mensen die van buiten even hun mening komen geven.. )

Bambi:   Vervelend dat je niet weet of het nou de kleine is of dat het gewoon rommelt in je buik.. hoop dat je   je kleine snel mag voelen..

Linda: ook al bijna jarig.. ik meot nog even maar 30 maart ben ik ook jarig.. weet ook nog niet wanneer ik het ga vieren.. maar heb nooit zo'n zin in heel mee huis vol

De rest ben ik weer even kwijt ff terug lezen..

xx mamoetje

Zucht.
Corine........................HOU OP!
Ik heb het met iedereen uitgesproken maar het schijnt behoorlijk lastig te zijn.
Wij willen ons eigen plekje om even wat dingen kwijt te kunnen over wat er gebeurd is..........dat dat over jou kan gaan, ja, das logisch dus lees nou even niet mee, en doe je dat wel, dan is dat dus op eigen risico, maar reageer nou niet want dat wakkert het vuurtje alleen maar weer aan...........
ik wordt hier zo moe van, ik heb mijn best gedaan toch?

Rimke; adem in adem uit, laat het gaan het heeft geen nut
ik heb een hekel aan ruzie, en ik heb me ingehouden want anders ga ik echt dingen zeggen waar ik later spijt van ga krijgen, ik heb iedereen een knuffel gegeven en zo is het goed

xxx

Ja dat ga ik ook doen, leuk he boer zoekt vrouw!!

Ik maak me trouwens wel zorgen om Sterretje, die ging er vanmiddag ineens vandoor omdat ze moest gana liggen vanwege de pijn in haar rug, maar heb haar niet meer gezien. Ik hoop dat het wat gezakt is.

Terug
Bovenaan