KLUSBABES 16

ja rimke jij heb je best gedaan, zeer zeker.

ik vind dit echt zoooo jammer. het komt bij mij echt zo over dat je,  corina dus,  elk woord wat we melden volgt. het is toch normaal dat je er in je EIGEN topic met de meiden over wilt praten. Dat zijn namelijk je eigen woorden in je berichtje, wat denk je dat ik doe nu, praten tegen een boom. ik kijk niet eens in JOU topic gewoonweg omdat jij mij niet interesseert en je niet boeit. dus ik hoop dat het nu duidelijk is. want ik ben niet zon peace for all people, als je me aanvaalt. bedankt dan maar voor je niet geslijmde gemeende succes wensen met me zwangerschap, voor jou ook dat je snel zwanger mag zijn he.

xxc Bambi

Tjonge meiden wat is er hier allemaal gebeurd vanmiddag ??? Voel me eigenlijk een soort van schuldig omdat ik als eerste op corina heb gereageerd gisteren en dus daardoor dit gezeik nu aan de gang is !! Sorry, sorry dus maar was echt gekwetst door die opmerking. Heb echt geen zin om nu overal nog op te reageren .....Rimke, lieve mona, wat ben jij er mee bezig geweest zeg, super van je hoor !!! Ik heb ook helemaal geen zin in al dit gezeur maar, ben niet van plan om nu hier op mn woorden te gaan letten. Wie meeleest prima, maar wat ik schrijf is voor jullie. Bambi, ouwe relnicht whaha. Vanmiddag feyenoord wezen kijken in de kroeg haha is ook niet goed voor mn bloeddruk hoor !

Liefs happy

lieve happy; jij hoeft nergens sorry voor te zeggen meid, en feynoord gekeken in de kroeg als je bloeddruk niet is gezakt morgen dan   gaan we er maar vanuit dat het van feynoord kijken komt hahaha

rimke; je hebt inderdaad je best gedaan vandaag

meiden ik ga eventjes romantisch met manlief een stokbrood met kruidenboter verslinden

xxx linda

he happy,

pas je op met je bloedruk. ik een relnicht whahaha nee hoor. he en je moet je zeker niet schuldig voelen, want geloof dat ik nog eerder een reactie had geplaats dan jij op jou aanval van gisteren, dus dan is het zeer zeker niet jou schuld en hahah ook de mijne niet, maar die van corina, laat dat ff duidelijk zijn.

xx Bambi

Laatste dan.......
Ik ben klaar met haar en de hele discussie! Met alle meiden vrede gesloten en lekker geklets maar bij corina blijft er continu een maar in haar verhaal, en daar ga ik dus niet op in, je kan wel bloemetjes aanbieden (zie dat andere topic) maar als je dat alleen maar in beeld doet maar daarvoor bijwijze van zegt dat ik een trut ben (bij wijze dan he, maar wel een sneer plaats) hoef ik dat bloemetje ook niet.
Ik laat haar maar lekker doorzagen en in d'r sop laten gaar koken..........

Lieve meisjes, bedankt voor jullie steun en hou je zeker niet in op ons eigen topic, dan moet ze maar niet meelezen.
En trouwens met die andere meiden valt prima en gezellig te kletsen hoor!
Maar nogmaals, we gaan ons niet inhouden op ons eigen topic, dat zou echt te gek worden!!!

Ik ga thee zetten en de PC uitzetten, ben helemaal dol................

Dikke kus Meiden!!!

echt waar er heeft geloof ik iemand geen bord voor der kop , ook geen plaat, maar een levengrote billboard. zucht. sommige mensen hebben gewoon niet zon groot snappertje.
daar kan ik wel mee leven hoor. alleen is het lastig voor die mensen zelf met het IQ van een poffertje. want die zullen het nooit snappen.

toch jammer van alle verspilde moeite.

Terug
Bovenaan