KLUSBABES 16

nou ben ondertussen al 4 pagina's terug gegaan en zie verder neit echt veel nieuws

alleen het volgende:

Linda.. ik ga duimen voor je.. Wel gelijk op de site zetten heh.. me bazen zijn op vakantie dus kan een paar keer per dag komen buurten

Kruimels..: Hoe was de wandeling?? Hebben jullie zo'n groot stuk grond dan dat ze bij jou komen lopen??

Sterretje dacht ik.. leuk de pret echo.. hoeveel kost dat eigenlijk??

Heeft iemand de laatste week (weken) nog wat gehoord van Charlotte?? Ze had gisteren of eergisteren haar NOD maar zelfs toen heeft ze zich niet gemeld.. maak me beetje zorgen..

xxx mamoetje

lieve schatten we hoeven ons niet in te houden op ons eigen forum,

Mamoetje: nou je het zegt over charlotte dat is inderdaad al een paar dagen geleden hopelijk gaat het goed met haar
en hahahha als de kat van huis is dansen de muizen op tafel haha en dan bedoel ik dat je baas op vakantie is en dat je lekker effe een paar keer per dag op de site kan komen hahah je hebt gelijk meid ik zou hetzelfde doen

xxx linda

meiden ik ga stoppen

rimke; niet meer reageren meid je hebt je best gedaan lieverd, ik kan me er ook nog steeds boos over me maken, me man vroeg ook al wat er was, ik zei er is oorlog in de tent hahaha, ik liet een paar dingen lezen en hij zei ook lekker laten lullen

iedereen een hele fijne avond, ik ga lekker tegen me mannetje aanliggen en wegmisbruikers kijken

morgen lees ik alles weer bij

xxxx linda

meiden ben ook foetsie, zit me toch alleen maar op te naaien. volgens mij corina nog een nieuwe ook, ze heeft namelijk nog nergens anders gepost geloof ik.

nou de groeten.

xxxBambi

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2008 21:20:18'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

januari
27) Renée 5e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)Jacqy84, 7e ronde
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5)
6)Kruimel 10de ronde, 1ste kindje
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
Renée86    
10) Phoebe ronde 8 eerste kindje (Na 23 dagen)  
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16)     Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde; Pip naar de fertiliteitsarts, 8e maand 1e kindje
26) Jacqy84, 8e ronde
27) Bambi 20 wk echo
28)
29) Bieb 5e ronde 1e kindje

maart:
1)
2)
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)  
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Lieve bambi, doe je een beetje rustig meisje. Ik snap je heeeeel goed hoor mmar, die andere meiden is goed mee te praten hoor. Ik vind het wel ook heel vervelend dat corina hier iedere keer kwaad binnen komt vallen. Heb net die andere meiden bedankt voor hun inzet. Hebben samen met rimke echt heeeeel erg hun best gedaan !!! Denk aan je beebje he lieverd .......Ach, we weten nu iig wel wat we aan elkaar hebben heir he. Haha kom je aan een klusbabe, krijg je gelijk de hele meute op je dak

Liefs happy

Terug
Bovenaan